1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Wat ik zie bij NL is dat ze groeien.
    Zeggen potenties bro, laten we eerkijk zijn.
    Wat ik persoonlijk echt vind is dat Nederland won van een armoedig Duitsland. Dat meen ik oprecht. Die zijn helemaal van het pad af.

    Tegen Frankrijk speelde Frankrijk natuurlijk het voetbal dat ze speelden afgelopen WK. Dan lijkt het dat de tegenstander beter is omdat ze toeslaan in de omschakeling. Ik vond ze niet goed.

    Tegen Belgie vond ik dat Belgie gas terugnam. Ze begonnen fel, maar daarna nam Nederland het initiatief. Een echte vriendschappelijke wedstrijd. Ik denk dat ze in een toernooi niet van ze zouden winnen.

    Je hebt natuurlijk met Rosario, Dumfries en Bergwijn mooie spelers met potentie. Depay is ook belangrijk. Alleen zie ik ze gewoon niet meedraaien in de top als het echt moet. Dit is mijn oprechte mening...

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Ik heb de wedstrijd niet kunnen kijken, hoe speelde Nederland ? Boden ze wat tegenstand of verdedigen en counteren ?
    Belgie begon heel goed, maar liet daarna Nederland het initiatief nemen. De tweede helft vond ik gelijkwaardig.

    Een echte vriendschappelijke wedstrijd was het gewoon ...

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Wat ik persoonlijk echt vind is dat Nederland won van een armoedig Duitsland. Dat meen ik oprecht. Die zijn helemaal van het pad af.

    Tegen Frankrijk speelde Frankrijk natuurlijk het voetbal dat ze speelden afgelopen WK. Dan lijkt het dat de tegenstander beter is omdat ze toeslaan in de omschakeling. Ik vond ze niet goed.

    Tegen Belgie vond ik dat Belgie gas terugnam. Ze begonnen fel, maar daarna nam Nederland het initiatief. Een echte vriendschappelijke wedstrijd. Ik denk dat ze in een toernooi niet van ze zouden winnen.

    Je hebt natuurlijk met Rosario, Dumfries en Bergwijn mooie spelers met potentie. Depay is ook belangrijk. Alleen zie ik ze gewoon niet meedraaien in de top als het echt moet. Dit is mijn oprechte mening...
    Je vergelijkt het nu met de absolute wereldtop.
    Dat zegt ook genoeg over welke standaard jij het Nederlands elftal aan meet.
    En terecht, maar vergeet niet dat we 4 jaar geleden nog in de halve finale van het WK stonden en 8 jaar geleden in de finale.
    Dat jij denkt dat Nederland zich niet gaat kwalificeren voor het volgende toernooi zegt meer over jouw haat dan over je verstand van voetbal.

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Wat ik persoonlijk echt vind is dat Nederland won van een armoedig Duitsland. Dat meen ik oprecht. Die zijn helemaal van het pad af.

    Tegen Frankrijk speelde Frankrijk natuurlijk het voetbal dat ze speelden afgelopen WK. Dan lijkt het dat de tegenstander beter is omdat ze toeslaan in de omschakeling. Ik vond ze niet goed.

    Tegen Belgie vond ik dat Belgie gas terugnam. Ze begonnen fel, maar daarna nam Nederland het initiatief. Een echte vriendschappelijke wedstrijd. Ik denk dat ze in een toernooi niet van ze zouden winnen.

    Je hebt natuurlijk met Rosario, Dumfries en Bergwijn mooie spelers met potentie. Depay is ook belangrijk. Alleen zie ik ze gewoon niet meedraaien in de top als het echt moet. Dit is mijn oprechte mening...
    Ben ik niet met je eens.
    Sorry dat ik dit zeg. Maar dit heeft niks met je mening te maken maar over je haat over NL

  5. #80
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    DIT Oranje kan zich nog niet meten met de absolute top.

    Het is een elftal in ontwikkeling.

    Wat snappen mensen daar niet aan?

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Je vergelijkt het nu met de absolute wereldtop.
    Dat zegt ook genoeg over welke standaard jij het Nederlands elftal aan meet.
    En terecht, maar vergeet niet dat we 4 jaar geleden nog in de halve finale van het WK stonden en 8 jaar geleden in de finale.
    Dat jij denkt dat Nederland zich niet gaat kwalificeren voor het volgende toernooi zegt meer over jouw haat dan over je verstand van voetbal.
    Als ze niet nog beter gaan worden en in een zeer lastige poule komen, gaan ze zich niet kwalificeren...

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Ben ik niet met je eens.
    Sorry dat ik dit zeg. Maar dit heeft niks met je mening te maken maar over je haat over NL
    Hoef je ook niet mee eens te zijn. Dit is mijn mening en ik vind dat die mening klopt.

    Ik haat oranje, maar dit is ook mijn onjectieve mening. Mag ik die hebben misschien?

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Hoef je ook niet mee eens te zijn. Dit is mijn mening en ik vind dat die mening klopt.

    Ik haat oranje, maar dit is ook mijn onjectieve mening. Mag ik die hebben misschien?
    Kan jij begrijpen dit NL zich aan het ontwikkelen is wat logisch is!?

    Er is een grote verschil tussen haat en voetbal!, en jij haat Nederlandse mensen het land ook!, dat mag allemaal is je recht,
    Maar voetbal en Nederlandse mensen het land zelf moet je onderscheid houden. Dat gaat niet samen!
    Voetbal is anders.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015


  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Ff serieus.
    Hahaha

    Wat hebben Depay, Van Dijk, Wijnaldum, De Ligt enz.. Yassir aangedaan?

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Ff serieus.
    Hahaha

    Wat hebben Depay, Van Dijk, Wijnaldum, De Ligt enz.. Yassir aangedaan?
    Die commentator heeft verpest voor NL

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Die commentator heeft verpest voor NL
    Klopt, maar de spelers niet?

  13. #88
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Is gewoon overdreven haat, maar zal ook wel een reactie zijn natuurlijk op de anti-mountakhab activiteiten in deze rubriek.

    En natuurlijk die reacties van Johan Derksen en Marco van Basten in de media die het vuurtje verder aanwakkeren om tegen Oranje te zijn.

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Kan jij begrijpen dit NL zich aan het ontwikkelen is wat logisch is!?

    Er is een grote verschil tussen haat en voetbal!, en jij haat Nederlandse mensen het land ook!, dat mag allemaal is je recht,
    Maar voetbal en Nederlandse mensen het land zelf moet je onderscheid houden. Dat gaat niet samen!
    Voetbal is anders.
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Ff serieus.
    Hahaha

    Wat hebben Depay, Van Dijk, Wijnaldum, De Ligt enz.. Yassir aangedaan?
    Ben je dom of speel je dom? Ik zeg dat ik ook een objevtieve mening heb. Al haat ik Nederland. Reablood heeft het gisteren goed verwoord en daar was ik eens met hem.

    Als je me reacties goed leest zie je dat ik het spelers als Bergwijn, Dumfries, Rosario en Depay zeker wel gun!

    Nederland KAN zeker een goed land worden weer. Maar dat zijn ze op dit moment echt NOG niet.

    Moet ik duidelijker zijn zodat je het begrijpt?

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Die commentator heeft verpest voor NL
    Nee ik gun Nederland gewoon niks. Veel spelers natuurlijk wel. Zij gunnen ons ook niks. Je ziet die commentatoren en de reacties van die smerige honden op internet over ons land! Hoe kan ik ze dan gunnen?

    Los daarvan is mijn mening dat Nederland er nog niet is. Ze moeten nog een hele grote stap vooruit om weer mee te doen zoals altijd.

    Als ik dit zeg tegen die Oranje fans hier worden ze gek. Ze hebben moeite met begrijpend lezen!

    RB begrijpt mij wel, maar zit gewoon te irriteren omdat hij frustraties heeft...