1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Danny in de Ghetto,Deel 3 Marseille


  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    1.098
    19-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Die Danny in de getto is wel goeie man hafa.
    Ff kijken deze deel 3
    Thx

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Als je over Marseille iets hoort moet ik altijd aan deze nummer denken

    https://youtu.be/k8Rl5yoPa_k

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Go_Fast Bekijk reactie
    Die Danny in de getto is wel goeie man hafa.
    Ff kijken deze deel 3
    Thx
    Jaa hij is wel chill zeggen ze,hier Youtube link zijn trip in Marseille,jammer dat hij op einde La Castellane niet in mocht vanwege paar liquidaties 1 dag voor zn opname.

    https://youtu.be/Gnau47RQCJM

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Wel mooi om te zien,one big Family daaro,dat kun je in Nederland niet voorstellen,jammer dat hij in La Castellane niet in mocht daar is de egte shit gewoon Noord Afrika

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Lil so die in die aflevering te zien is,ze is van La Castellane Algerijns wijk,meest beruchte wijk van Marseille,7000 inwoners one big family

    https://youtu.be/NynJS-I16dc

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    49
    10-10-2018

    Danny en de anti-islam propaganda ja!

    Marseille en de buitenwijken zijn heel rustig vergelijkend met bijvoorbeeld Finse, Russische, Oekraïense, Litouwse steden en wijken.


    Alleen al in Finland komt moord en doodslag 2 keer zo vaak voor als Frankrijk. En dan heb ik het nog niet eens over Kiev en Moskou.

    Moslims zijn de rustigste mensen op aarde. Ze worden middels de muziekindustrie en media en tv-programma's gecriminaliseerd.

    Ik heb heel veel familie in Marseille, daar gebeurt bijna nooit iets.

    Ga maar eens naar een wijk in Kiev (vol christenen en atheïsten). Je gaat daar poepen van de angst.

    Of ga maar eens naar Cuidad Juárez...Laat Benzama en die homofiele rapper (lacrim0 daar maar eens door de buitenwijken lopen, eens kijken hoe lang zij dat daar volhouden.

    300 moorden per 100.000 inwoners in Ciudad Juárez. In Marseille 1 moord op de 100.000 inwoners. Zelfs Urk is gevaarlijker dan Marseille.

    Mensen zien verpauperde huizen en denken, klaar het is hier gevaarlijk..

    hahaha

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door fitnessjunkie Bekijk reactie
    Danny en de anti-islam propaganda ja!

    Marseille en de buitenwijken zijn heel rustig vergelijkend met bijvoorbeeld Finse, Russische, Oekraïense, Litouwse steden en wijken.


    Alleen al in Finland komt moord en doodslag 2 keer zo vaak voor als Frankrijk. En dan heb ik het nog niet eens over Kiev en Moskou.

    Moslims zijn de rustigste mensen op aarde. Ze worden middels de muziekindustrie en media en tv-programma's gecriminaliseerd.

    Ik heb heel veel familie in Marseille, daar gebeurt bijna nooit iets.

    Ga maar eens naar een wijk in Kiev (vol christenen en atheïsten). Je gaat daar poepen van de angst.

    Of ga maar eens naar Cuidad Juárez...Laat Benzama en die homofiele rapper (lacrim0 daar maar eens door de buitenwijken lopen, eens kijken hoe lang zij dat daar volhouden.

    300 moorden per 100.000 inwoners in Ciudad Juárez. In Marseille 1 moord op de 100.000 inwoners. Zelfs Urk is gevaarlijker dan Marseille.

    Mensen zien verpauperde huizen en denken, klaar het is hier gevaarlijk..

    hahaha
    Heb je de verkeerde pil genomen

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    49
    10-10-2018

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Heb je de verkeerde pil genomen
    https://www.youtube.com/watch?v=fQh1zZdo8NE

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Wat heeft dit met sport te maken

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Goodbet

    Jij hebt egt hekel aan mij

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Even serieus wat heeft dit met sport te maken?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Heb je de verkeerde pil genomen
    Vindt je dat stoer? Hoge moordcijfers, junkies en een wijk vol waardeloze rappers?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Vindt je dat stoer? Hoge moordcijfers, junkies en een wijk vol waardeloze rappers?
    Vers,de shoufs ofwel de wesh wesh zo worden ze in Parijs genoemd,in Marseille de shoufs,de gasten die alles bepalen in jou wijk

    https://youtu.be/V6Zm-lN_5h0

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    49
    10-10-2018

    Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Vindt je dat stoer? Hoge moordcijfers, junkies en een wijk vol waardeloze rappers?
    Begin jij ook al met mythes? voor alle duidelijkheid: Marseille heeft geen hoog moordcijfer. 0.05 moorden per 1000 inwoners, dat betekent 5 moorden per 100.000 inwoners. Wat vergelijkbaar is met het moordcijfer van Amsterdam en Rotterdam.

    Marokkanen en Nederlanders zien graffiti, junkies en verpauperde woningen en denken altijd, 'Gossie ik ben in een gangster wijk"', Terwijl Marseille veiliger is dan Groningen..

    Echt gevaar heb je in Latijns-Amerikaanse landen, Moskou, en Zuid-Afrika..

    De Algerijnen en Marokkanen van Marseille zullen om hun mama huilen als zij naar Ciudad Juárez gaan..ik ben daar op vakantie geweest (vermomd als echte Mexicaan)..ik heb daar letterlijk ledematen op de grond gezien, echt waar...

    moordcijfer in Ciudad Juárez is 500 per 100.000 inwoners.

    topicstarter is een autist die in een tunnelvisie zit, hij is zielig. Hij denkt echt dat Marokkanen en Algerijnen van Frankrijk gangster zijn, terwijl het voor 99.9995 mietjes, watjes en flikkkers zijn..
    https://www.neighborhoodscout.com/il/marseilles/crime