1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Begrijp mij niet Verkeerd, maar Marokkaanse Gays zijn Onbeschoft en Brutaal. Zeer Vunzig Taalgebruik cq Scheldpartijen.

    Homoseksuelen zijn in het Algemeen GrofGebekt.

    `Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten` dit geldt ook voor LHBTers.
    Ik wist niet dat je bevriend was met Marokkaanse homo's.

    Volgens mij kijk jij graag naar de vlogs van Bella Arino (Arabische Marokkaanse homo). Jouw homoseksuele kennis komt van youtube en assadissa.

    En vergeet niet dat de koningin van Marokko ook een homoseksueel is.


    https://www.youtube.com/watch?v=balDv676eio

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    wow iq 80? wat is je hoogst genoten opleiding? vmbo? en vergeet niet ! jezelf opleiden vind de profeet oke hoor behalve als jij natuurlijk een vrouw bent! want dat vinden de arabieren niet leuk stel je voor dat je iets meer weet dan gewenst of dat de imam ineens in twijvvel wordt getrokken oeps weg 72 maagden en weg de zin van je sneue bestaan. beter ga je homo s in elkaar slaan. doe je ook iets goeds voor de arabieren god..
    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Begrijp mij niet Verkeerd, maar Marokkaanse Gays zijn Onbeschoft en Brutaal. Zeer Vunzig Taalgebruik cq Scheldpartijen.

    Homoseksuelen zijn in het Algemeen GrofGebekt.

    `Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten` dit geldt ook voor LHBTers.
    .

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Begrijp mij niet Verkeerd, maar Marokkaanse Gays zijn Onbeschoft en Brutaal. Zeer Vunzig Taalgebruik cq Scheldpartijen.

    Homoseksuelen zijn in het Algemeen GrofGebekt.

    `Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten` dit geldt ook voor LHBTers.
    Mag ik net zo generaliseren? Ah toeeeee.

    Maar begrijp ik goed dat je er zonder bewijs van uitgaat dat deze kerel zich onbeschoft gedroeg?

  4. #64
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    “Als leeuwen dieren waren zouden we ze geen leeuwen noemen he

    “Als honden dieren waren zouden we ze geen honden noemen he

    “Als flamingo’s dieren waren zouden we ze geen flamingo’s noemen he
    Dat zijn sub rassen onder een soort, dieren.

    Mensen is een soort, en geen sub ras van dieren.

    Het is te dom voor woorden dat je dit niveau van stommiteit durft te plaatsen en te denken dat je iemand buitenom jezelf op zn plek zet.


    Over “scientific ignorance” gesproken.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    stel mongolen

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dat zijn sub rassen onder een soort, dieren.

    Mensen is een soort, en geen sub ras van dieren.

    Het is te dom voor woorden dat je dit niveau van stommiteit durft te plaatsen en te denken dat je iemand buitenom jezelf op zn plek zet.


    Over “scientific ignorance” gesproken.
    Je weet dat ik gelijk heb, alleen jou boekje dacht 1400 jaar geleden dat God “mensen” heeft geschapen en daarnaast “dieren”, niet wetende dat de mensen tot de dieren behoren.
    Een dier is een levend wezen dat gevoel kent en in staat is om zich te bewegen en te reageren op zijn omgeving.

    Is de mens een levend wezen? Ja.
    Kent de mens gevoel? Ja.
    Is de mens in staat zich te bewegen? Ja.
    Kan de mens reageren op zijn omgeving? Ja
    4x ja -> mensen behoren tot de dieren.

    Denkje nou echt dat jij mij hier de les kunt komen wijzen?

    Over scientific ignorance gesproken
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  7. #67
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Je weet dat ik gelijk heb, alleen jou boekje dacht 1400 jaar geleden dat God “mensen” heeft geschapen en daarnaast “dieren”, niet wetende dat de mensen tot de dieren behoren.
    Een dier is een levend wezen dat gevoel kent en in staat is om zich te bewegen en te reageren op zijn omgeving.

    Is de mens een levend wezen? Ja.
    Kent de mens gevoel? Ja.
    Is de mens in staat zich te bewegen? Ja.
    Kan de mens reageren op zijn omgeving? Ja
    4x ja -> mensen behoren tot de dieren.

    Denkje nou echt dat jij mij hier de les kunt komen wijzen?

    Over scientific ignorance gesproken
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijsten_van_diersoorten

    Neuh gewoon Wikipedia, en dan kan je als normaal denkend mens met een gezond verstand heel simpel opzoeken of de mens tot de dieren behoren zonder iemands geloof aan te vallen.
    Misschien moet jij zelf een nieuw soort Wikipedia opzetten met je eigen kennis, kan je gelijk shows boeken en je laten uitlachen,
    wedden dat je het Ahoy stadion zo vol hebt.



    En mijn advies aan jou is blijf uit de buurt van science als je het verschil niet weet en ziet tussen een mens en dier,
    maar vooral dit blijven verdedigen en aan ons aan te tonen hoe geflipt jij wel niet bent en moet zijn met je 4x ja theorie

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijsten_van_diersoorten

    Neuh gewoon Wikipedia, en dan kan je als normaal denkend mens met een gezond verstand heel simpel opzoeken of de mens tot de dieren behoren zonder iemands geloof aan te vallen.
    Misschien moet jij zelf een nieuw soort Wikipedia opzetten met je eigen kennis, kan je gelijk shows boeken en je laten uitlachen,
    wedden dat je het Ahoy stadion zo vol hebt.



    En mijn advies aan jou is blijf uit de buurt van science als je het verschil niet weet en ziet tussen een mens en dier,
    maar vooral dit blijven verdedigen en aan ons aan te tonen hoe geflipt jij wel niet bent en moet zijn met je 4x ja theorie
    je zet jezelf nu wel heel erg voor schut heh, klik eens op die zelfde link op “lijst met zoogdieren” en ga dan maar naar de letter M
    Hahah

    “En mijn advies aan jou is blijft uit de buurt van science als je de overeenkomsten niet weet tussen mens en dier, maar vooral dit blijven verdedigen en aan ons te tonen hoe geflipt je je wel niet bent en moet zijn met je 4x ja religie”

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mens
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_zoogdieren
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dierenrijk
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Primaten
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chordadieren
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hominidae
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  9. #69
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    je zet jezelf nu wel heel erg voor schut heh, klik eens op die zelfde link op “lijst met zoogdieren” en ga dan maar naar de letter M
    Hahah

    “En mijn advies aan jou is blijft uit de buurt van science als je de overeenkomsten niet weet tussen mens en dier, maar vooral dit blijven verdedigen en aan ons te tonen hoe geflipt je je wel niet bent en moet zijn met je 4x ja religie”

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mens
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_zoogdieren
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dierenrijk
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Primaten
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chordadieren
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hominidae
    Gecategoriseerd als zoogdier omdat het leven verwekt in de buik, biologisch geclassificeerd, verder totaal niks met de dierenwereld te maken zoals jij beaamt.
    Jij roept dat een mens een dier is vanwege "s de mens een levend wezen? Ja.
    Kent de mens gevoel? Ja.
    Is de mens in staat zich te bewegen? Ja.
    Kan de mens reageren op zijn omgeving? Ja
    4x ja -> mensen behoren tot de dieren."

    Qua gedrag en psychologisch aspect zijn we alles behalve dieren, we zijn technologisch veel hoogstaander dan welk diersoort dan ook, dan nog zijn er meerdere diersoorten dan zoogdieren,
    dieren passen zich aan aan hun omgeving of worden geboren in bepaalde omgevingen.
    Een mens past zich nooit aan aan de omgeving, mensen worden nog steeds naakt geboren en blijven kwetsbaar voor het klimaat en andere zaken,
    een ijsbeer wordt op een bepaalde plaats geboren en kan op die plaats overleven, als wij daar worden geboren overleven wij niet alleen al door het klimaat.
    Dus wij passen alles aan ons aan, de dieren passen zich aan aan de omgeving.
    Buiten dit simpele feit zijn er nog talloze zaken (religie daargelaten) waarom wij geen dieren zijn.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Gecategoriseerd als zoogdier omdat het leven verwekt in de buik, biologisch geclassificeerd, verder totaal niks met de dierenwereld te maken zoals jij beaamt.
    Jij roept dat een mens een dier is vanwege "s de mens een levend wezen? Ja.
    Kent de mens gevoel? Ja.
    Is de mens in staat zich te bewegen? Ja.
    Kan de mens reageren op zijn omgeving? Ja
    4x ja -> mensen behoren tot de dieren."

    Qua gedrag en psychologisch aspect zijn we alles behalve dieren, we zijn technologisch veel hoogstaander dan welk diersoort dan ook, dan nog zijn er meerdere diersoorten dan zoogdieren,
    dieren passen zich aan aan hun omgeving of worden geboren in bepaalde omgevingen.
    Een mens past zich nooit aan aan de omgeving, mensen worden nog steeds naakt geboren en blijven kwetsbaar voor het klimaat en andere zaken,
    een ijsbeer wordt op een bepaalde plaats geboren en kan op die plaats overleven, als wij daar worden geboren overleven wij niet alleen al door het klimaat.
    Dus wij passen alles aan ons aan, de dieren passen zich aan aan de omgeving.
    Buiten dit simpele feit zijn er nog talloze zaken (religie daargelaten) waarom wij geen dieren zijn.
    Dus omdat we het slimse zijn dan zijn we ineens geen dieren meer?
    Zijn cheeta’s ook geen dieren omdat ze snelst kunnen rennen?
    Zijn goudvissen ook geen dieren omdat ze kunnen kijken in infrarood?
    Zijn giraffen geen dieren omdat ze een lange nek hebben?
    Zijn olifanten geen dieren omdat ze extreem goede oren hebben?
    Zin voor zin die je typt is onzin en gebasseerd op helemaal niks.
    Over dat klimaat ga ik geen eens in, je moest blijkbaar even snel wat verzinnen.
    Je hebt al verloren hoor, geeft niet, je hebt gewoon wat nieuws geleerd.
    Je komt zelf aanzetten met je wikipedia, dus ik gaf je gewoon even 6 linkjes.
    Is niet het einde van de wereld hoor, je bent niet de eerste die denkt dat ik ongelijk heb en daar erachter komt dat ik wel gelijk heb, die gasten leven allemaal nog gewoon

    https://www.vandale.nl/gratis-woorde...betekenis/Dier
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  11. #71
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Dus omdat we het slimse zijn dan zijn we ineens geen dieren meer?
    Zijn cheeta’s ook geen dieren omdat ze snelst kunnen rennen?
    Zijn goudvissen ook geen dieren omdat ze kunnen kijken in infrarood?
    Zijn giraffen geen dieren omdat ze een lange nek hebben?
    Zijn olifanten geen dieren omdat ze extreem goede oren hebben?
    Zin voor zin die je typt is onzin en gebasseerd op helemaal niks.
    Over dat klimaat ga ik geen eens in, je moest blijkbaar even snel wat verzinnen.
    Je hebt al verloren hoor, geeft niet, je hebt gewoon wat nieuws geleerd.
    Je komt zelf aanzetten met je wikipedia, dus ik gaf je gewoon even 6 linkjes.
    Is niet het einde van de wereld hoor, je bent niet de eerste die denkt dat ik ongelijk heb en daar erachter komt dat ik wel gelijk heb, die gasten leven allemaal nog gewoon

    https://www.vandale.nl/gratis-woorde...betekenis/Dier
    We vallen onder de categorie zoogdieren omdat we melk geven, verder helemaal niks met dieren te maken.
    Daarom zei ik al blijf weg bij science, als dit al niet wist ga dan niet met zo een stoere ot rondlopen alsof je kennis hebt.
    Je hele redernering verder is kansloos en bekrompen, met je 4x ja theorie en nu weer "Zijn giraffen geen dieren omdat ze een lange nek hebben?"
    Je bent TE dom om ook maar iets constructiefs mee te beginnen.
    Het klimaat en de habitat van de mens is geen verzinsel maar een serieus onderwerp in de wetenschap,
    maar waar het nog meer speelt is bij de ongelovigen, de atheisten, ze verwerpen god, maar ze kunnen de natuurlijke habitat van de mens juist om die redenen niet verifieren.
    En dan nog dat missing link gebeuren.

    Ga maar even een paar jaar googelen over klimaat en de habitat van de mens en natuurlijk mag je daarna je spreekbeurt houden in het azc over zoogdieren.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    We vallen onder de categorie zoogdieren omdat we melk geven, verder helemaal niks met dieren te maken.
    Daarom zei ik al blijf weg bij science, als dit al niet wist ga dan niet met zo een stoere ot rondlopen alsof je kennis hebt.
    Je hele redernering verder is kansloos en bekrompen, met je 4x ja theorie en nu weer "Zijn giraffen geen dieren omdat ze een lange nek hebben?"
    Je bent TE dom om ook maar iets constructiefs mee te beginnen.
    Het klimaat en de habitat van de mens is geen verzinsel maar een serieus onderwerp in de wetenschap,
    maar waar het nog meer speelt is bij de ongelovigen, de atheisten, ze verwerpen god, maar ze kunnen de natuurlijke habitat van de mens juist om die redenen niet verifieren.
    En dan nog dat missing link gebeuren.

    Ga maar even een paar jaar googelen over klimaat en de habitat van de mens en natuurlijk mag je daarna je spreekbeurt houden in het azc over zoogdieren.
    Leg uit waarom hebben we verder niks met dieren te maken.
    Wat is de definitie van een dier?
    Een dier is een levend wezen dat gevoel kent, kan bewegen, en reageren op zijn omgeving.
    4 eisen , kan je dat, dan ben je een dier.
    Hoe ga je dat ontkennen?
    En die giraffen en lange nek is inderdaad iets heel doms, het was een vergelijking met jou domme statement, namelijk dat mensen geen dieren zijn omdat ze slimmer zijn dan andere.
    Het klimaat heeft verder helemaal niks te maken met of de mens wel of niet tot de dieren behoort.
    Misschien een extra bijlesje biologie? Of zat je zeker op een islamitische school.
    Je hebt jezelf in de vingers gesneden toen je het over wikipedia ging hebben. In dat zelfde link dat jij stuurde stond gewoon al dat de mens tot de dieren behoort, daarnaast kreeg je nog 4 mooie wikipedia linkjes van mij, en een verwijzing naar t woordenboek.
    En wat heb jij? Alleen maar onzin zitten blerren en elke zinnetje van jou is ontkracht.
    Iets met eh.. schaakmat?
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  13. #73
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Leg uit waarom hebben we verder niks met dieren te maken.
    Wat is de definitie van een dier?
    Een dier is een levend wezen dat gevoel kent, kan bewegen, en reageren op zijn omgeving.
    4 eisen , kan je dat, dan ben je een dier.
    Hoe ga je dat ontkennen?
    En die giraffen en lange nek is inderdaad iets heel doms, het was een vergelijking met jou domme statement, namelijk dat mensen geen dieren zijn omdat ze slimmer zijn dan andere.
    Het klimaat heeft verder helemaal niks te maken met of de mens wel of niet tot de dieren behoort.
    Misschien een extra bijlesje biologie? Of zat je zeker op een islamitische school.
    Je hebt jezelf in de vingers gesneden toen je het over wikipedia ging hebben. In dat zelfde link dat jij stuurde stond gewoon al dat de mens tot de dieren behoort, daarnaast kreeg je nog 4 mooie wikipedia linkjes van mij, en een verwijzing naar t woordenboek.
    En wat heb jij? Alleen maar onzin zitten blerren en elke zinnetje van jou is ontkracht.
    Iets met eh.. schaakmat?
    Categorie zoogdier, wat begrijp je daar niet aan? de mens valt onder die categorie puur om het geven van melk.
    Verder is niks wat je benoemt relevant op de hele kwestie.
    Niemand hier die zei dat het het klimaat bepaalt of iets of iemand bij een diersoort hoort
    Ik zei al eerder je bent te dom om iets constructiefs mee te beginnen.
    De mens valt onder zoogdier maar is geen dier.
    Net als de aap onder zoogdier valt maar geen mens is.
    Net als de koe onder zoogdieren valt maar geen mens is.
    De mens valt onder zoogdieren maar is geen dier.

    "het was een vergelijking met jou domme statement"

    Als het iemands domheid is dan is het "jouw" jouw domheid....

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Categorie zoogdier, wat begrijp je daar niet aan? de mens valt onder die categorie puur om het geven van melk.
    Verder is niks wat je benoemt relevant op de hele kwestie.
    Niemand hier die zei dat het het klimaat bepaalt of iets of iemand bij een diersoort hoort
    Ik zei al eerder je bent te dom om iets constructiefs mee te beginnen.
    De mens valt onder zoogdier maar is geen dier.
    Net als de aap onder zoogdier valt maar geen mens is.
    Net als de koe onder zoogdieren valt maar geen mens is.
    De mens valt onder zoogdieren maar is geen dier.

    "het was een vergelijking met jou domme statement"

    Als het iemands domheid is dan is het "jouw" jouw domheid....
    Wat is “de aap” ? Dat ten eerste.
    Een koe is geen mens, is een koe een dier?
    Niet alle dieren zijn mensen en niemand heeft dat gezegd, maar alle mensen zijn wel dieren.
    Verder ga ik niet meer discussieren over de betekenis van een woord, hoeft ook niet, jij zorgt namelijk al dat je jezelf voorschut zet, hoef ik niet eens wat voor te doen.

    “De mEnS vaLt oNdeR zOoGdiEr mAar iS gEen DIeR
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  15. #75
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Wat is “de aap” ? Dat ten eerste.
    Een koe is geen mens, is een koe een zoogdier?
    Niet alle dieren zijn mensen en niemand heeft dat gezegd, maar alle mensen zijn wel dieren.
    Verder ga ik niet meer discussieren over de betekenis van een woord, hoeft ook niet, jij zorgt namelijk al dat je jezelf voorschut zet, hoef ik niet eens wat voor te doen.

    “De mEnS vaLt oNdeR zOoGdiEr mAar iS gEen DIeR
    "Categorie zoogdier, wat begrijp je daar niet aan? de mens valt onder die categorie puur om het geven van melk."

    Categorie zoogdier maar is idd geen dier, buitenom zoogdieren zijn er natuurlijk nog meer categorien dieren,spinachtigen, knaagdieren, reptielen, gewervelde dieren.
    Allemaal categorien.