1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Marokkaanse homo total loss geslagen in Kanaleneiland

    Anti-homogeweld in Kanaleneiland: "Altijd problemen als ik in deze wijk ben"

    Geschreven door redactie
    maandag 15 oktober 2018, 15.25 uur

    Foto: Google Streetview
    Foto: Google Streetview
    UTRECHT - De 28-jarige Saïd uit Amsterdam werd gistermiddag in de Utrechtse wijk Kanaleneiland door drie jongeren in elkaar geslagen. Volgens Saïd heeft het geweld alles te maken met zijn homoseksuele geaardheid. "Het is al twaalf jaar zo wanneer ik hier in de wijk ben."

    Saïd raakte gewond aan zijn gezicht, benen en armen nadat hij door de jongeren - allen tussen de 16 en 18 jaar oud - op de Marco Pololaan in elkaar was geslagen. De politie zoekt getuigen van de mishandeling.

    NEGEREN

    "Altijd roept iemand wel iets als 'homo' naar me. Wanneer ik hier ben, houd ik er zelf al rekening mee door wat mannelijker te doen of te lopen. Het uitschelden probeer ik altijd te negeren", vertelt Saïd aan RTV Utrecht over zijn ervaringen in het Utrechtse Kanaleneiland.

    De drie jongens riepen zondagmiddag 'vieze homo' en '****' naar Saïd, maar deze keer bleef het niet bij uitschelden alleen. "Eén van de jongens begon te duwen en ik duwde terug. Voor ik het wist lag ik op de grond en waren ze alle drie op me aan het intrappen. Ik dacht bij mezelf: is dit hoe het eruit ziet als iemand doodgaat?".

    WERK AAN DE WINKEL

    COC Midden Nederland-voorzitter Simon Timmerman reageert geschokt: "Het is extra zuur dat we afgelopen week de nationale coming out day hebben gehad, waar we ook veel hebben kunnen vieren en konden stilstaan bij wat we al hebben bereikt. We wisten die dag dat er nog wel werk aan de winkel was. Maar dat er het weekend daarop gelijk weer zoiets gruwelijks gebeurt, blijft onacceptabel."

    Tekst gaat verder onder de tweet.


    Saïd is meerdere malen in zijn buik getrapt en bespuugd toen hij op de grond lag. Verderop stonden wat meiden toe te kijken en te lachen. "Ik dacht dat het in Amsterdam erg was, maar hier is het dus net zo."

    HEFTIGE INCIDENTEN

    Timmerman weet niet of het aantal incidenten in Utrecht ook daadwerkelijk is toegenomen: "In Amsterdam is er een aantal heftige incidenten geweest. In Utrecht hadden we tot voor kort nog niet zulke extreme gevallen. Ik hoop dat we elkaar helpen als we zoiets zien gebeuren. Mensen moeten gewoon van elkaar afblijven."

    Saïd heeft gistermiddag meteen aangifte gedaan. De politie is nog altijd op zoek naar de daders en heeft een signalement afgegeven. Het gaat om drie lichtgetinte jongens.

    SIGNALEMENTEN

    De eerste verdachte is ongeveer 1.80 meter en 16 tot 18 jaar oud. Hij heeft een pokdalig gezicht en heeft zwart haar met een opgeschoren kapsel. Verder droeg hij een blauwe regenjas met capuchon, een blauwe spijkerbroek en zwarte Nike schoenen met witte zolen.

    De tweede verdachte is ook ongeveer 1.80 meter lang en tussen de 16 en 18 jaar oud. Hij heeft kort opgeschoren zwart haar. Hij droeg een zwart T-shirt met opdruk van het merk Philip Plein, een grijze spijkerbroek en witte schoenen van het merk Nike met een zwart Nike-teken erop.

    De derde verdachte is ongeveer 1.75 meter lang en eveneens tussen de 16 en 18 jaar oud. Hij heeft een gezet postuur, een volle bos met iets op geschoren haar. Hij droeg een T-shirt met blauwgrijze horizontale strepen en een grijze korte spijkerbroek, en witte gympen.

    https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1829441/

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Hmmm potenrammers.

    Zei ik poten?

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    405
    15-10-2018

    Beter total loss geslagen dan total loss gebonkt

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Fearless4Ever Bekijk reactie
    Beter total loss geslagen dan total loss gebonkt
    Jij vindt de eigen keus niet zo belangrijk?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik heb een hekel aan vieze smerige homo’s ........ maar iedereen moet met hun poten van die homo’s afblijven . Als doe smerige flikkers jou niet lastig vallen dan moet je ze met rust laten net zoals je bij alle gezonde mensen zou doen.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    354
    31-01-2018

    Er zit ook altijd een dikzak bij de usual suspects. En altijd pgeschoren koppies, grote merklogo's etc.. typisch typisch.
    Kansenparel Kanaleneiland, nuff said..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Ik heb een hekel aan vieze smerige homo’s ........ maar iedereen moet met hun poten van die homo’s afblijven . Als doe smerige flikkers jou niet lastig vallen dan moet je ze met rust laten net zoals je bij alle gezonde mensen zou doen.
    Eens.

    Maar kan gebeuren.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Waren vast die gevaarlijke jongens van de relschoppers
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  9. #9
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    "houd ik er zelf al rekening mee door wat mannelijker te doen"

    Rare denkwijze, dus hij weet dat hij niet mannelijk doet of is als er geen stoute jongens in de buurt zijn?
    Duidelijk een teken van gebrek aan zelf acceptatie, en als je jezelf niet accepteerd waarom zou een ander het dan wel doen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    "houd ik er zelf al rekening mee door wat mannelijker te doen"

    Rare denkwijze, dus hij weet dat hij niet mannelijk doet of is als er geen stoute jongens in de buurt zijn?
    Duidelijk een teken van gebrek aan zelf acceptatie, en als je jezelf niet accepteerd waarom zou een ander het dan wel doen.
    Nee niet de boel omdraaien.
    Ondanks dat ik ook niet helemaal snap dat sommigen meer als vrouw lopen dan als man, weten we bij deze kerel niet hoe hij loopt.
    Schijnbaar is alom bekend daar dat hij homoseksueel is, wat ook opmerkelijk is, maar loopt hij daarom maar wat 'mannelijker' zoals hij denk dat het minder opvalt.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Gekke shit als ik daar was had ik ze wel geprobeerd te laten stoppen. Je gaat niemand zomaar mensen slaan omdat ze hun eigen problemen hebben. Je verricht gewoon dawah en je moet geduld hebben.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Fearless4Ever Bekijk reactie
    Beter total loss geslagen dan total loss gebonkt
    loop je nu te provoceren..en straks weer in een andere topic in de slachtofferrol schieten..waar jij het anderen verwijt?????
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    loop je nu te provoceren..en straks weer in een andere topic in de slachtofferrol schieten..waar jij het anderen verwijt?????
    Free speech

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Eens.

    Maar kan gebeuren.
    ja koh een hoofddoekje van een hoofd trekjen valt er dan vast ook onder ..kan gebeuren hè.
    Dat selectief bagatelliseren van bep gedrag valt je al eens niet meer op
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Free speech
    jij kwam ook nog aan de beurt..:
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..