1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Ik wil trouwen

    Citaat Geplaatst door CommedesFdown
    Denk ik.
    .

  2. #2
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Ik ook.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Levenloos jullie kleuters weten niet eens hoe het is om samen met een vrouw te wonen jullie denken een keer een vriendin te hebben gehad samen naar de film gaan en dat soort onzin ga trouwen dan pas ga je jou leven haten altijd de zelfde stinkwijf naast je die je alleen hoofdpijn zal geven !

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Klaus Bekijk reactie
    Levenloos jullie kleuters weten niet eens hoe het is om samen met een vrouw te wonen jullie denken een keer een vriendin te hebben gehad samen naar de film gaan en dat soort onzin ga trouwen dan pas ga je jou leven haten altijd de zelfde stinkwijf naast je die je alleen hoofdpijn zal geven !
    Zo te lezen weet jij het ook niet. Hoe heb je het trouwens uitgehouden om bij je moeder en zusjes in huis te wonen als dat zo erg is om met een vrouw(en) samen te wonen?
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  5. #5
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Zo te lezen weet jij het ook niet. Hoe heb je het trouwens uitgehouden om bij je moeder en zusjes in huis te wonen als dat zo erg is om met een vrouw(en) samen te wonen?
    Precies dit...
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  6. #6
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Citaat Geplaatst door Klaus Bekijk reactie
    Levenloos jullie kleuters weten niet eens hoe het is om samen met een vrouw te wonen jullie denken een keer een vriendin te hebben gehad samen naar de film gaan en dat soort onzin ga trouwen dan pas ga je jou leven haten altijd de zelfde stinkwijf naast je die je alleen hoofdpijn zal geven !
    lol trauma nig. Dan doe je iets verkeerd.

  7. #7
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Je moet niet zo zeiken man
    Hallo aap,

  8. #8
    Trotse Tante ♥

    Reacties
    2.581
    01-06-2007

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Zo te lezen weet jij het ook niet. Hoe heb je het trouwens uitgehouden om bij je moeder en zusjes in huis te wonen als dat zo erg is om met een vrouw(en) samen te wonen?


  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Wat een stelletjes mongolen hierzo hoe kan je de verhouding met je moeder en je vrouw vergelijken moeder liefde en vader behoort tot categorie ouders en je moeder hoef je niet naast te slapen tenzij de mannen hier naast hun moeder slapen en sex mee hebben stelletjes debielen en ja ik weet hoe het is om met een vrouw samen te leven daarom zeg ik dit tegen deze kleuters hierzo die fantaseren hoe het is om te trouwem ga trouwen gaan we zien hoelang je het volhoudt kijk alleen de mensen die trouwen en scheiden tehenwoordig de cijfers spreken voor zich.

    Wat een mafkezen je moeder vergelijken met een vrouw zieke shit steletjes inteelt mensen !

  10. #10
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Citaat Geplaatst door Klaus Bekijk reactie
    Wat een stelletjes mongolen hierzo hoe kan je de verhouding met je moeder en je vrouw vergelijken moeder liefde en vader behoort tot categorie ouders en je moeder hoef je niet naast te slapen tenzij de mannen hier naast hun moeder slapen en sex mee hebben stelletjes debielen en ja ik weet hoe het is om met een vrouw samen te leven daarom zeg ik dit tegen deze kleuters hierzo die fantaseren hoe het is om te trouwem ga trouwen gaan we zien hoelang je het volhoudt kijk alleen de mensen die trouwen en scheiden tehenwoordig de cijfers spreken voor zich.

    Wat een mafkezen je moeder vergelijken met een vrouw zieke shit steletjes inteelt mensen !
    idd ja een hele raare vergelijking.. het zijn jou bloed en zij begrijpen je ..

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Klaus Bekijk reactie
    Wat een stelletjes mongolen hierzo hoe kan je de verhouding met je moeder en je vrouw vergelijken moeder liefde en vader behoort tot categorie ouders en je moeder hoef je niet naast te slapen tenzij de mannen hier naast hun moeder slapen en sex mee hebben stelletjes debielen en ja ik weet hoe het is om met een vrouw samen te leven daarom zeg ik dit tegen deze kleuters hierzo die fantaseren hoe het is om te trouwem ga trouwen gaan we zien hoelang je het volhoudt kijk alleen de mensen die trouwen en scheiden tehenwoordig de cijfers spreken voor zich.

    Wat een mafkezen je moeder vergelijken met een vrouw zieke shit steletjes inteelt mensen !
    Voor jouw vader is jouw moeder dus ook een stinkwijf?
    ~

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Citaat Geplaatst door Querétaro Bekijk reactie
    Voor jouw vader is jouw moeder dus ook een stinkwijf?
    Mijn vader is 77 jaar en mijn moeder is 63 jaar die tijd was heel anders, vroeger kwam scheiding heel weinig voor mensen zien trouwen als een sprookje.

    Nogmaals ouders en een vrouw die je pas leert kennen is niet ge vergelijken gestoord gewoon die vergelijking gewoon om van te walgen !

    Van je vrouw kan je scheiden van je bloed eigen moeder niet !

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Als je de waarheid vertelt dan maar roepen manieren ga toch drollen laten in de wc en verder met je marokko.nl leven

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Naar je ouders hoor je te luisteren al zijn hun kafieren de vergelijking is gewoon om van te kotsen !

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Ik wil ook trouwen maar alleen met een vrouw die karakter heeft als die vrouw van Ip man.
    Hahaha