1. #16
    EuroMoslim & ZZP'er

    Reacties
    2.437
    10-04-2011

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    De marketingsformule van het NRC ( en veel andere stront/toiletpapierkranten) is:


    Geef aan elk onderwerp een Marokkaanse draai en de verkoopcijfers schieten omhoog
    .

    Elk onderwerp Marokkaanse draai en dan? Het lijkt wel doping joh, ik heb een olifantenhuid, a elephantskin, bezit veerkracht en jij mag de kranten botweg gezegd adviseren om er een Marokkaanse draai aan te geven. Fungeren als kapsstok kunnen we ook, zijn zo flexibel als Barbapapa, mag ons bv gebruiken maar niet misbruiken.
    Het totalitaire verschijnsel is niet om te worden begrepen zonder rekening houdend met de stelling dat een belangrijk deel van elke samenleving bestaat uit mensen die actief tirannie willen: hetzij uit te oefenen het zelf of -veel meer op mysterieuze wijze-voor te leggen. ::

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door elements79 Bekijk reactie
    .

    Elk onderwerp Marokkaanse draai en dan? Het lijkt wel doping joh, ik heb een olifantenhuid, a elephantskin, bezit veerkracht en jij mag de kranten botweg gezegd adviseren om er een Marokkaanse draai aan te geven. Fungeren als kapsstok kunnen we ook, zijn zo flexibel als Barbapapa, mag ons bv gebruiken maar niet misbruiken.
    Wat zeg je precies

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    De marketingsformule van het NRC ( en veel andere stront/toiletpapierkranten) is:


    Geef aan elk onderwerp een Marokkaanse draai en de verkoopcijfers schieten omhoog
    En een tactiek om over problemen niet te hoeven praten is, de messenger zwart maken.
    Gewoon ontkennen joh, dan is er niks aan de hand toch?

    Maar wel blanke Nederlanders verantwoordelijk houden voor gebeurtenissen van 300 jaar geleden.

  4. #19
    EuroMoslim & ZZP'er

    Reacties
    2.437
    10-04-2011

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Wat zeg je precies
    Wartaal?
    Het totalitaire verschijnsel is niet om te worden begrepen zonder rekening houdend met de stelling dat een belangrijk deel van elke samenleving bestaat uit mensen die actief tirannie willen: hetzij uit te oefenen het zelf of -veel meer op mysterieuze wijze-voor te leggen. ::

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Bi of homo zal nooit geaccepteerd worden

    Wat heb ik gemist... Bi- of homoseksueel is hier al decennia geaccepteerd, toch?

    Er zijn natuurlijk fossielen die er problemen mee blijven houden, maar doen die er toe? Die sterven gewoon uit.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Nee ook nie

    Heb je het stukje niet gelezen?

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Ja Marokkaanse cultuur hetero hollandse cultuur homo dus je importeerd dat gedoe in je gemeenschap

    Hollandse cultuur "homo"?

    Ow... hoe vertel ik dat mijn vrouw?