1. #121
    Verbannen

    Reacties
    405
    15-10-2018

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Hoewel je wat mij betreft onzin verkoopt is er toch een groot verschil met DeUtrechter: je houdt het gewoon netjes. Zoals het volgens mij hoort.
    Maar eerlijk zeggen Wilde Bertus, is een groot deel aan jou o.a te verwijten met je islamofobie
    Sommigen kunnen er beter mee omgaan als de ander dus waarom blijf je moslims irriteren en lok je ze uit is mijn oprechte vraag?
    Is dat een ziekte of ben je zo opgevoed?

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Fearless4Ever Bekijk reactie
    Sommigen kunnen irritantjes zoals jij spuugzat zijn en dat kan
    Is niet aan hem te verwijten maar aan personen zoals jij die onophoudelijk irriteren en provoceren
    Verander je houding want bijna iedereen moet er van kotsen hoe jij met mensen omgaat
    Das geen style meid
    je bedoeld dat ik de mening van de meerderheid hier hoor te verkondigen..

    thanks but no thanks
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    De beschaving spat er weer eens van af....
    tja..schijnbaar mag je hier niet zeggen dat dat mens een domme schreeuwert is dat gewoon met hoofddoek stage mag lopen maar nu discriminatie ziet omdat ze de hoofddoek niet kan dragen uit veiligheidsredenen zoals ze hem gewoonlijk draagt..
    https://m.marokko.nl/nieuws-amp/9761...as-in-de-zorg/
    what the fuck is mis om hem zo te dragen..niet zedig genoeg is het enige wat ik er van kan maken.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Fearless4Ever Bekijk reactie
    Komt eerder door irritantjes zoals jij dat het uit de hand loopt
    Jouw soort zijn hier alleen maar om moslims en islam te bashen
    Alleen doven, blinden en stommen die dat niet inzien
    really..ik snap werkelijk niet wat er mis is aan eissen stellen aan veiligheid en waar dat racisme nazigedrag islamofobie of what ever is..
    lees de topic ff door voordat je wijst malle pietje
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Fearless4Ever Bekijk reactie
    Maar eerlijk zeggen Wilde Bertus, is een groot deel aan jou o.a te verwijten met je islamofobie
    Sommigen kunnen er beter mee omgaan als de ander dus waarom blijf je moslims irriteren en lok je ze uit is mijn oprechte vraag?
    Is dat een ziekte of ben je zo opgevoed?
    och kijk..daar is dat dode woord weer islamofobie. wat betekend dat. weinig tot niks meer
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  6. #126
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Fearless4Ever Bekijk reactie
    Maar eerlijk zeggen Wilde Bertus, is een groot deel aan jou o.a te verwijten met je islamofobie
    Sommigen kunnen er beter mee omgaan als de ander dus waarom blijf je moslims irriteren en lok je ze uit is mijn oprechte vraag?
    Is dat een ziekte of ben je zo opgevoed?

    Het gedrag van DeUtrechtenaar valt mij voor een groot deel te verwijten vanwege mijn vermeende islamofobie?
    Hij gedraagt zich onfatsoenlijk omdat ik opvattingen en meningen heb die hem niet aanstaan?

    Is dat het wat je bedoelt?

    De rest van jouw reactie vind ik gewoon naar. En dat kan ik op een fatsoenlijke manier zeggen.

  7. #127
    Verbannen

    Reacties
    405
    15-10-2018

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Het gedrag van DeUtrechtenaar valt mij voor een groot deel te verwijten vanwege mijn vermeende islamofobie?
    Hij gedraagt zich onfatsoenlijk omdat ik opvattingen en meningen heb die hem niet aanstaan?

    Is dat het wat je bedoelt?

    De rest van jouw reactie vind ik gewoon naar. En dat kan ik op een fatsoenlijke manier zeggen.
    Klopt Wilde Bertus
    Je bent hier puur om islam en gelovigen belachelijk te maken of moet ik citaat (1 van de velen) van je bijhalen om te laten zien hoe jij dat doet en de gelovigen niet in hun waarde laat??

    Je springt makkelijk in een slachtofferrol is me duidelijk geworden terwijl ik zie hoe jij loopt te provoceren

  8. #128
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Fearless4Ever Bekijk reactie
    Klopt Wilde Bertus
    Je bent hier puur om islam en gelovigen belachelijk te maken of moet ik citaat (1 van de velen) van je bijhalen om te laten zien hoe jij dat doet en de gelovigen niet in hun waarde laat??

    Je springt makkelijk in een slachtofferrol is me duidelijk geworden terwijl ik zie hoe jij loopt te provoceren

    Nou, ik ben wel benieuwd naar die citaten... Plus context uiteraard.

  9. #129
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Fearless4Ever Bekijk reactie
    Klopt Wilde Bertus
    Je bent hier puur om islam en gelovigen belachelijk te maken of moet ik citaat (1 van de velen) van je bijhalen om te laten zien hoe jij dat doet en de gelovigen niet in hun waarde laat??

    Je springt makkelijk in een slachtofferrol is me duidelijk geworden terwijl ik zie hoe jij loopt te provoceren

    Het is overigens in mijn wereldbeeld, mensbeeld, niet zo dat ik verantwoordelijk kan worden gehouden voor het gedrag van iemand anders.
    Als die DeUtrechtenaar denkt dat hij zich hier als een hork kan gedragen omdat hij moeite heeft met de meningen en opvattingen van anderen dan is er wat mis met hem. Niet met mensen die andere opvattingen of meningen hebben.

    Zo zit de wereld echt niet in elkaar.

    Maar goed, ik wil het met jou eigenlijk niet hebben over (het gedrag van) een medelid hier. Dat is niet netjes. Ik heb er al teveel over gezegd. Niet netjes dus. Excuus, DeUtrechter.

  10. #130
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Het is overigens in mijn wereldbeeld, mensbeeld, niet zo dat ik verantwoordelijk kan worden gehouden voor het gedrag van iemand anders.
    Als die DeUtrechtenaar denkt dat hij zich hier als een hork kan gedragen omdat hij moeite heeft met de meningen en opvattingen van anderen dan is er wat mis met hem. Niet met mensen die andere opvattingen of meningen hebben.

    Zo zit de wereld echt niet in elkaar.

    Maar goed, ik wil het met jou eigenlijk niet hebben over (het gedrag van) een medelid hier. Dat is niet netjes. Ik heb er al teveel over gezegd. Niet netjes dus. Excuus, DeUtrechter.
    Jij bent een uitstekende voorbeeld voor alles wat er mis is onze samenleving. Dat valse huichelarij van je als walgelijke slang. Ons intellect constant komen beledigen door te doen alsof we jou niet doorhebben?

    Je bent een nietsnut, een dwaas die zich werkelijk beter dan ons voelt. Je kunt neerkijken wat je wilt, uiteindelijk blijft het een feit dat jij MAROKKO.nl bezoekt omdat je een fan bent.

    Blijf maar verder klagen je zult hier niks voor elkaar krijgen.

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Jij bent een uitstekende voorbeeld voor alles wat er mis is onze samenleving. Dat valse huichelarij van je als walgelijke slang. Ons intellect constant komen beledigen door te doen alsof we jou niet doorhebben?

    Je bent een nietsnut, een dwaas die zich werkelijk beter dan ons voelt. Je kunt neerkijken wat je wilt, uiteindelijk blijft het een feit dat jij MAROKKO.nl bezoekt omdat je een fan bent.

    Blijf maar verder klagen je zult hier niks voor elkaar krijgen.
    **marokko.NL
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  12. #132
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Jij bent een uitstekende voorbeeld voor alles wat er mis is onze samenleving. Dat valse huichelarij van je als walgelijke slang. Ons intellect constant komen beledigen door te doen alsof we jou niet doorhebben?

    Je bent een nietsnut, een dwaas die zich werkelijk beter dan ons voelt. Je kunt neerkijken wat je wilt, uiteindelijk blijft het een feit dat jij MAROKKO.nl bezoekt omdat je een fan bent.

    Blijf maar verder klagen je zult hier niks voor elkaar krijgen.

    En weer in Koninklijk Meervoud?

    Jammer dat je sinds het tijdperk van TheDudeMaster nier meer verder komt dan wat Ad Homina....

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Boeien wat gaan jullie deze bespottende kuffar lopen verdedigen. Zij is fucking dom dat ze educatie vraagt bij kuffar. Ze moet zich binden met haar gemeenschap en haar gemeenschap moet haar ondersteunen in een stage en werk plek.

    Wij hebben niks te schaften met Hollanders laat dat duidelijk zijn.

    Als iemand een naam en achternaam van deze vrouw voor me heeft dan word dat zeer gewaardeerd.
    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Jij bent een uitstekende voorbeeld voor alles wat er mis is onze samenleving. Dat valse huichelarij van je als walgelijke slang. Ons intellect constant komen beledigen door te doen alsof we jou niet doorhebben?

    Je bent een nietsnut, een dwaas die zich werkelijk beter dan ons voelt. Je kunt neerkijken wat je wilt, uiteindelijk blijft het een feit dat jij MAROKKO.nl bezoekt omdat je een fan bent.

    Blijf maar verder klagen je zult hier niks voor elkaar krijgen.
    wat was er mis met onze samenleving?
    Samenleving ??volgens jou hebben jullie toch niks te schaften met Hollanders ruim 13 miljoen mensen die jij in de Hollandse samenleving aan de kant schuift..ook nog met genoemde reden kuffar ..flikker ff snel op cry baby.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..