1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    ik begrijp niet waar je op doelt
    Ik probeer je te zeggen dat met macht en roem de ego van de mens gestreeld wordt en een mens blijft een mens. Zwak en niet vrij van fouten. Dat je hem enkel ophemelt vind ik niet altijd even terecht.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Gasten die geen kritiek verdragen van Erdogan of Mo6, die neem ik niet serieus. Er is van alles mis in het land. Maar wat ik goed vind aan Turkije is dat ondanks hoge corruptie er genoeg overblijft voor zorg, pensioen openbaar vervoer etc. etc. Het kan al beter, maar de basisvoorzieningen zijn er.

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Je mag discussiëren over de openingspost. Ik stelde een persoonlijke vraag aan een specifiek lid, jij moeit je in het gesprek, ongevraagd.

    Maar gelukkig hebben we toch dat gesprek gevoerd. Jij blij.

    Wij hebben geen gesprek gevoerd. Ik heb reacties geplaatst om al jouw misvattingen recht te zetten.
    Nog één dan, op een openbaar discussieforum is een vraag van het ene lid aan een ander lid geen privé vraag.
    Zoals er ook geen privé "gesprekken", immers openbaar.
    Daarvoor is zelfs de pm in het leven geroepen! privé mailtje!

    Alleen nog even een bij jou heersend misverstand uit de weg ruimen.

    Ik smacht totaal niet naar een "gesprek" met jou.
    Op basis van je reacties, de wijze van redactie dringt bij mij het beeld op van een arrogante dame, vijandig, afhoudend.
    Wellicht omdat je inferieure ongelovigen het liefst mijdt als de pest.
    Dit discussieforum niet ziet als een forum om meningen uit te wisselen, maar juist om met de broeders en zusters elkaar zo veel en vaak mogelijk te bevestigen in het eigen gelijk.
    Afzetten tegen de mening van de inferieure ongelovigen.
    Zie je vraag uit het niets of ik een Wilders aanhanger ben.
    Even de afstand duidelijk maken niet waar.

    Wees gerust, nog liever een knoepert van een steenpuist op een oncomfortabel onderdeel van mijn fysiek, dan ooit nog reageren op een reactie van jou.
    Prettige middag verder.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Wij hebben geen gesprek gevoerd. Ik heb reacties geplaatst om al jouw misvattingen recht te zetten.
    Nog één dan, op een openbaar discussieforum is een vraag van het ene lid aan een ander lid geen privé vraag.
    Zoals er ook geen privé "gesprekken", immers openbaar.
    Daarvoor is zelfs de pm in het leven geroepen! privé mailtje!

    Alleen nog even een bij jou heersend misverstand uit de weg ruimen.

    Ik smacht totaal niet naar een "gesprek" met jou.
    Op basis van je reacties, de wijze van redactie dringt bij mij het beeld op van een arrogante dame, vijandig, afhoudend.
    Wellicht omdat je inferieure ongelovigen het liefst mijdt als de pest.
    Dit discussieforum niet ziet als een forum om meningen uit te wisselen, maar juist om met de broeders en zusters elkaar zo veel en vaak mogelijk te bevestigen in het eigen gelijk.
    Afzetten tegen de mening van de inferieure ongelovigen.
    Zie je vraag uit het niets of ik een Wilders aanhanger ben.
    Even de afstand duidelijk maken niet waar.

    Wees gerust, nog liever een knoepert van een steenpuist op een oncomfortabel onderdeel van mijn fysiek, dan ooit nog reageren op een reactie van jou.
    Prettige middag verder.
    Het is me duidelijk dat jou iets dwarszit. Ik heb je uitgelegd waarom ik zei wat ik zei. Wat je ermee doet is aan jou.

    Prettige middag had je niet hoeven vermelden, welgemanierde man.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ik probeer je te zeggen dat met macht en roem de ego van de mens gestreeld wordt en een mens blijft een mens. Zwak en niet vrij van fouten. Dat je hem enkel ophemelt vind ik niet altijd even terecht.
    Jullie kunnen altijd overdrijven met het ophemelen.. achter iemand staan wilt nog niet zeggen dat er opgehemeld wordt..

    Elk mens maakt fout, maar dat is het em juist.. de haters volgen zijn fouten maar laten zijn goede achterwege.. sterker nog, ze gebruiken zijn fouten als zijn geheel wat onterecht is..

    Erdogan is geen profeet, maar een leider die zich in zijn eentje (aangezien er geen ummah is) moet verweren tegen de blank/joodse misdaden en leugens dat er sinds de val van het Kalifaat aan gaande is..

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Over het algemeen hebben mensen in het vrije en democratische westen hekel aan dictators.
    Nog erger als die dictator destijds democratie heeft misbruikt om aan de macht te komen om deze daarna stukje bij beetje af te breken.
    Weet je wat merkwaardig is..

    Jij hebt over het zelfde democratie dat door de blanken in de strotten wordt gestampt in het midden oosten met dood en verderf te zaaien.. en dan heb ik het nog niet eens over de geplaatste dictators door de blanken zelf.

    Wie probeer jij wijs te maken wie een dictator is?