1. #1
    Always and forever

    Reacties
    9
    03-06-2018

    Thumbs up Knappe donkere mensen

    Zijn er dames die vallen op knappe donkere mensen (halfbloed/andere afkoms) ???

    En zo ja, durven ze dat kenbaar te maken? ;-)

  2. #2
    Valar Morghulis

    Reacties
    643
    28-08-2006

    Hoezo durven kenbaar te maken? Alsof het een zonde is om op een donker persoon te vallen.

  3. #3
    Always and forever

    Reacties
    9
    03-06-2018

    Het wordt bij sommige families nog niet (volledig) geaccepteerd....

  4. #4
    Always and forever

    Reacties
    9
    03-06-2018

    Er zijn mensen die daar negatief op reageren waardoor sommige meisjes het niet willen/durven kenbaar maken.

    Vandaar mijn vraag.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Marciano Bekijk reactie
    Zijn er dames die vallen op knappe donkere mensen (halfbloed/andere afkoms) ???

    En zo ja, durven ze dat kenbaar te maken? ;-)


    Ja hoor, zolang het maar een man is.

  6. #6
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010



    -
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  7. #7
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  8. #8
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    De reden waarom meid nog niet getrouwd is komt per direct naar boven.


    Te druk met neger snoepen.

  9. #9
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Val er niet perse op, maar als mensen per definitie zeggen dat donkere mensen lelijk zijn, zijn ze gewoon achterlijk! Er is geen verschil, knappe mensen zijn knappe mensen huidskleur staat daar toch los van!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  10. #10
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    De reden waarom meid nog niet getrouwd is komt per direct naar boven.


    Te druk met neger snoepen.
    !

    Wordt jij nooit moe van jezelf?
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  11. #11
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Marciano Bekijk reactie
    Het wordt bij sommige families nog niet (volledig) geaccepteerd....
    Praten we nu over moslims of praten we over niet moslims? want je bent niet helemaal duidelijk.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  12. #12
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    !

    Wordt jij nooit moe van jezelf?
    Ik vroeg me al af bij een reactie van jou tijdje terug.
    je had contact met een jongen maar jullie waren vrienden, en dan had hij gewoon een relatie maar jullie bleven wel contact houden en dan zagen jullie elkaar lang niet etc etc
    Nu snap ik het, ik dacht welke mocro doet zoiets?? dat kunnen alleen maar van die licht getinte negertjes zijn die contact hebben met van die randstad mocro meisjes semi vrouwen aka miss independend ik draag geen hoofddoek en ik trouw nog niet want bla bla morgen h&m shoppen en dan dit pakje terug brengen en nog even dat halen en daarna uiteten met die en dat en zus en zo,
    het enige wat ontbreekt is een vlog camera.

  13. #13
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik vroeg me al af bij een reactie van jou tijdje terug.
    je had contact met een jongen maar jullie waren vrienden, en dan had hij gewoon een relatie maar jullie bleven wel contact houden en dan zagen jullie elkaar lang niet etc etc
    Nu snap ik het, ik dacht welke mocro doet zoiets?? dat kunnen alleen maar van die licht getinte negertjes zijn die contact hebben met van die randstad mocro meisjes semi vrouwen aka miss independend ik draag geen hoofddoek en ik trouw nog niet want bla bla morgen h&m shoppen en dan dit pakje terug brengen en nog even dat halen en daarna uiteten met die en dat en zus en zo,
    het enige wat ontbreekt is een vlog camera.
    Hij is een Marokkaan, ariffie als je nog meer info wilt zodat je je fantasie weer kunt voeden lemmie know!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  14. #14
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Hij is een Marokkaan, ariffie als je nog meer info wilt zodat je je fantasie weer kunt voeden lemmie know!
    Neemt zijn geloof of de jouwe dan ook niet serieus.

  15. #15
    Always and forever

    Reacties
    9
    03-06-2018

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Praten we nu over moslims of praten we over niet moslims? want je bent niet helemaal duidelijk.
    Ook bekeerlingen en mensen die ermee bezig zijn met(bekeren)