1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    14-05-2010

    comentaror fox sports

    Is het normaal dat hij zegt is deze scheids omgekocht.

    Ik heb een klacht ingediend via mail bij fox sports .

    Betreft: Zaterdag 13-10-2018 wedstrijd Marokko

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    279
    05-04-2005

    Klopt irriteerde me er ook echt aan. Voortaan beter niet kijken via Nldse kanaal ze vervloeken ons.
    Wie niet waagt die niet wint....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Die vieze tering kaaskoppen gunnen ons niks. Want als dat bij het Nederlandse elftal zou gebeuren, of bij een team waar Nederlanders spelen, dan hoor je ze heel anders. Vuile honden! Met ze omgekocht! Tfoeee ye haat altijd. Ze zullen ons altijd blijven haten.

    Waar kan ik die klacht indienen?

  4. #4
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Dat is de reden waarom ik de wedstrijden op Bein Sports kijk.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.228
    08-01-2007

    Als je objectief bent dan klopt het wat die commentator zei. De comoren verdienden twee penalties en toen hij zei dat de scheids omgekocht lijkt toen had de comoren een corner verdiend maar die kregen ze niet. De comoren zijn genaaid door die scheids. Marokko had geluk.

  6. #6
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door MORO_Lazary Bekijk reactie
    Als je objectief bent dan klopt het wat die commentator zei. De comoren verdienden twee penalties en toen hij zei dat de scheids omgekocht lijkt toen had de comoren een corner verdiend maar die kregen ze niet. De comoren zijn genaaid door die scheids. Marokko had geluk.
    Waarom meteen 'omgekocht' roepen? Ik hoorde dat niemand zeggen tijdens het WK, toen Marokko meerdere malen benadeeld werd. De scheidsrechter van gisteren was een ramp, ja. Niemand ontkent dat hier, maar roepen dat er sprake is van omkoperij gaat mij te ver.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  7. #7
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MORO_Lazary Bekijk reactie
    Als je objectief bent dan klopt het wat die commentator zei. De comoren verdienden twee penalties en toen hij zei dat de scheids omgekocht lijkt toen had de comoren een corner verdiend maar die kregen ze niet. De comoren zijn genaaid door die scheids. Marokko had geluk.
    Inderdaad. Het gebruik van het woord ''omgekocht'' is wel overdreven hier, maar Marokko heeft gisteren gewoon geluk gehad. Dat is iets dat iedereen wel kan beamen.

    De commentator die Nederland - Duitsland versloeg was ook heel de tijd negatief over Oranje en gaf aan dat Duitsland penalty's zijn ontnomen.

  8. #8
    FREE PALESTINA !!!

    Reacties
    3.977
    08-04-2004

    Hoe je wendt of keert heeft die commentator wel een punt. Marokko kreeg wel heeeeeeel veeeeeel hulp van haar broeder uit het zuiden.
    Fc Barcelona Messi > Everyone

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Inderdaad. Het gebruik van het woord ''omgekocht'' is wel overdreven hier, maar Marokko heeft gisteren gewoon geluk gehad. Dat is iets dat iedereen wel kan beamen.

    De commentator die Nederland - Duitsland versloeg was ook heel de tijd negatief over Oranje en gaf aan dat Duitsland penalty's zijn ontnomen.
    Na al die jaren pech en scheidsrechters tegen, mag het ook wel eens mee zitten.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  10. #10
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Na al die jaren pech en scheidsrechters tegen, mag het ook wel eens mee zitten.
    Ja, vind ik ook. Maar het punt is, zo raar is het niet wat die commentator zei. Alleen 3ayak om te zeggen dat ie is omgekocht.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Die commentor kon ook gewoon zeggen dat het een opmerkelijk besluit was. Of dat hij denkt dat hij fout zit. Maar natuurlijk omdat het om Marokko gaat, is het omgekocht.

    Typisch denkwijze van Hollanders...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.860
    12-06-2016

    Waar maken jullie je druk om. 3 punten zijn binnen.

  13. #13
    Worldfamous

    Reacties
    25.549
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Scheids was ook omgekocht, klopt toch

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Scheids was ook omgekocht, klopt toch
    Dat jij dat zegt kan ik nog begrijpen!

  15. #15
    Worldfamous

    Reacties
    25.549
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Dat jij dat zegt kan ik nog begrijpen!
    Waarom gebruik jij zoveel uitroeptekens?