1. #106
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    Waar zit ik me druk om te maken. De communicatiekanalen die de woulcha3b's bereiken zijn genoeg om iemand te indoctrineren. Dienstplicht is helemaal niet nodig....

    Moge Allah jou vernederen voor de fitna op aarde

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Ik geen een keer van het boerse arif naar Marrakech. Ik wist niet wat ik meemaakte als "simpele ziel"
    Mijn neef legde me toen uit dat het niet Marra Kech maar eigenlijk Mara Tich is.

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    @Nora123 mag Allah iedereen straffen voor zijn foute daden. Je hebt het over fitna. Dat zelfde woord werd ook gebruik door mensen die de andere mensen de mond willen snoeren. Onafhankelijke imams hebben verklaar dat je als moslim/burger verplicht bent om misstanden aan te kaarten, uiteraard geweldloos. Dat is dus geen fitna. Over welke fitna heb je het. Als ik reageer op je evenknie-wouldcha3b dan ga je mij betichten van fitna. Zegt ook iets over jou!!

  4. #109
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Alhamdulilah dat ik Muslim ben

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    We zijn allemaal moslims. Maar ik maak de fout dat ik mijn taalgebruik aanpas aan de andere. Als iemand scheldt, dan gebruik ik ook krachttermen (anders verstaat de andere me blijkbaar niet). Met iemand, die ik het niet eens ben, dan probeer ik normaal te schrijven. Ben ik nu schuldig? haha

  6. #111
    Verbannen

    Reacties
    405
    15-10-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Als je een koerd of een polisariorat vraagt wat doe jij voor bevrijden van je land zal hij zeggen wij zammelen geld in om wapens te kopen voor onze zaak . Vraag je een azulnicht wat hij doet hij doet geen mallemoer en zal nooit iets durven want de bange schijterds durven niks los van het blaffen als een bange poedeltje op de internet.
    Dat zammelen begrijp ik nog wel maar door je frustraties en emoties kan ik geen touw aan vastknopen voor wat je uiteindelijk wil zeggen.
    Doe het met beschaafde taal aub en hou je emoties in dan pas kunnen we je volgen

  7. #112
    Verbannen

    Reacties
    87
    20-06-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Als je een koerd of een polisariorat vraagt wat doe jij voor bevrijden van je land zal hij zeggen wij zammelen geld in om wapens te kopen voor onze zaak . Vraag je een azulnicht wat hij doet hij doet geen mallemoer en zal nooit iets durven want de bange schijterds durven niks los van het blaffen als een bange poedeltje op de internet.
    Tazmamart heeft jullie nog steeds geen lesje geleerd. Wij Azulisten zijn aan de macht en zijn de baas in het land Marokko. Wij Azulisten zo als akhenoush el otmani en al die anderen zijn van ons soort.

    Jou soort zullen moeten opstaan om uit de hoop dat mensen uit fes weer wat macht kunnen krijgen.

    Fes is ingehaald door tanger agadir marekesch chefchouaen allemaal Azulisten steden. Jou stad fes is aan het uit sterven doe daar wat aan.

    Wij Azulisten investeren in azul steden en laten.rabat fes meknes toe kijken

  8. #113
    Verbannen

    Reacties
    405
    15-10-2018

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    Praat a.u.b. over jezelf. Wij irrifiyen zijn geen buigers of zuigers. Dat weet jij donders goed. En veel Marokkanen zijn daar jaloers op, vandaar jouw reacties. Wollah, stel er zou een 3e wereld oorlog uitbreken, allah iestar. Je gaat trillende stem smeken: "had ik maar riffijnse strijders om me heen". Als het erop aankomt, dan kun je op ons bouwen. Nogmaal historisch besef: a would lehmar, ga die boeken eens lezen. Geen stripboeken of sprookjesboeken.

  9. #114
    Verbannen

    Reacties
    87
    20-06-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ik weet niet wat voor schizofrene coffeshoppraatjes dit is het zijn de azulnichten zoals jou die massaal gevlucht zijn naar europa buiten het feit dat vele normale marokkanen die naar europa zijn gegaan om te werken voor hun famillie . Integensteling tot jullie azulnichten die de europeanen om een rode paspoort zaten te smeken eenmaal in het godelijke europa ver weg van de dictatuur en onrecht gaan wij het beter doen in europa . Yep dat hebben we wel gezien met de kansrijke jeugd van de khawana die hier rond lopen in europa
    Kijk naar die zogenaamde vrouwelijke azulactivisten in nederland en belgie allemaal van die manwijven
    Je weet wel heel goed dat wij jou soort hebben opgevoed in geheime gevannenis van Marokko tazmamart. De jeugd van Europa is tot dag van vandaag kansrijker dan elke jou soort die in maroc leven. Wij weten heel goed dat tazmamart jullie thuisbasis was en zijn boos tot dag van vandaag dat Azulisten tazmamart voor u soort klaar henbben gemaakt.

    Weet wie kwanna zijn dat waren Arabieren in het leger van ali. Als je over kwanna praat dan zeg jr eigenlijk Arabieren die zich voor doen als of ze afstammen van ali of fatima van profeet Mohammed leer wat voor dat je mond open trekt

  10. #115
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door LangeM197cm Bekijk reactie
    Je weet wel heel goed dat wij jou soort hebben opgevoed in geheime gevannenis van Marokko tazmamart. De jeugd van Europa is tot dag van vandaag kansrijker dan elke jou soort die in maroc leven. Wij weten heel goed dat tazmamart jullie thuisbasis was en zijn boos tot dag van vandaag dat Azulisten tazmamart voor u soort klaar henbben gemaakt.

    Weet wie kwanna zijn dat waren Arabieren in het leger van ali. Als je over kwanna praat dan zeg jr eigenlijk Arabieren die zich voor doen als of ze afstammen van ali of fatima van profeet Mohammed leer wat voor dat je mond open trekt
    Kansrijk in de bajes je leeft in een fantasie daarom zijn jullie azulnichten de joke van de eeuw jullie bange schijterige nichten gaan niks doen en zullen ook nooit wat zijn .Alleen maar rodellen op de internet als de bange valse nicht dat je bent .

  11. #116
    Verbannen

    Reacties
    87
    20-06-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Kansrijk in de bajes je leeft in een fantasie daarom zijn jullie azulnichten de joke van de eeuw jullie bange schijterige nichten gaan niks doen en zullen ook nooit wat zijn .Alleen maar rodellen op de internet als de bange valse nicht dat je bent .
    nee het feit is dat u soort zich in tazmamart bevinden. Wij zijn kansrijk dan u soort van tazmamart. Wij hoeven niets te doen je wilt graag dat wij jou werk gaan doen. Mijn azulistisch broeders zo als Akhenoush en el otmani en koning Mohammed 6 uit khenifra de zoon van azulistisch prinsesje hebben de macht in hun handen. De enige die in staat moeten zijn om wat te doen zijn u broeders uit fes die worden nu achtergesteld en achter gelaten in tazmamart.

    Pak je wapens en kom in opstand tegen Azulisten die de macht over je hebben maar daar heb jij geen ballen voor want je weet je zal eindigen net als u ander broeders in tazmamart.

    Je wilt Azulisten tegenover elkaar zetten dat zal je niet lukken jij zal voor altijd voor azul macht blijven bukken. Zo lang jou soort alleen azul kunnen roepen op internet blijven wij lachen omdat wij weten dat jullie bange slangen niets anders durven nooit van ons de macht kunnen pakken.


    Kijk mijn azulistisch broeders jou soort uit lachen.

    Aziz akhenoush vergeet zijn azul broeders niet en komt ze even bezoeken.

    https://m.youtube.com/watch?v=a-LFsHTro0g

    Azulisten steken middenvinger naar u want jij zal ze niets maken

  12. #117
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door LangeM197cm Bekijk reactie
    nee het feit is dat u soort zich in tazmamart bevinden. Wij zijn kansrijk dan u soort van tazmamart. Wij hoeven niets te doen je wilt graag dat wij jou werk gaan doen. Mijn azulistisch broeders zo als Akhenoush en el otmani en koning Mohammed 6 uit khenifra de zoon van azulistisch prinsesje hebben de macht in hun handen. De enige die in staat moeten zijn om wat te doen zijn u broeders uit fes die worden nu achtergesteld en achter gelaten in tazmamart.

    Pak je wapens en kom in opstand tegen Azulisten die de macht over je hebben maar daar heb jij geen ballen voor want je weet je zal eindigen net als u ander broeders in tazmamart.

    Je wilt Azulisten tegenover elkaar zetten dat zal je niet lukken jij zal voor altijd voor azul macht blijven bukken. Zo lang jou soort alleen azul kunnen roepen op internet blijven wij lachen omdat wij weten dat jullie bange slangen niets anders durven nooit van ons de macht kunnen pakken.


    Kijk mijn azulistisch broeders jou soort uit lachen.

    Aziz akhenoush vergeet zijn azul broeders niet en komt ze even bezoeken.

    https://m.youtube.com/watch?v=a-LFsHTro0g

    Azulisten steken middenvinger naar u want jij zal ze niets maken
    Blijf lekker fantaseren schizofreen jullie azulnchten hebben helemaal geen macht in marokko enigste wat jou soort doet is oude omaatje rippen in de randstad van nl en met oude homofiele hollandersvrijen voor geld .

  13. #118
    Verbannen

    Reacties
    87
    20-06-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Blijf lekker fantaseren schizofreen jullie azulnchten hebben helemaal geen macht in marokko enigste wat jou soort doet is oude omaatje rippen in de randstad van nl en met oude homofiele hollandersvrijen voor geld .
    blijf jij maar dromen wij Azulisten hebben de macht jij als fessi zal niet in staat zijn om wat daar aan te veranderen. Jij als bange slang is alleen in staat om hier ons kinder liedjes voor te zingen.

    Terwijl jou broeders dag in en dag uit blijven bukken voor mensen als akhenoush en de zoon van khenifra.

    Jullie zullen nooit in staat zijn om de macht over te nemen van Azulisten wij hebben alles in ons handen van politie tot leger het enige wat jullie mogen is gratis wonen in een rotte wijk die wij als Azulisten nu ook voor jullie slopen en lopen te janken voor de camera's. Waar is koning waar is azulist huilen huilen wij lachen voor de tv hoe jullie broeders niets in staat zijn om wat te doen.

    Alleen lopen janken en leugens vertellen dat ze ziek zijn en buiten moeten slapen.

    Bange slangen.

    Azul

  14. #119
    Verbannen

    Reacties
    146
    05-01-2017

    Ooow shit de aardappel koning is weer aan het woord en zijn cheerleaders proberen zijn kontje weer in te kruipen. #tfoe

  15. #120
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door LangeM197cm Bekijk reactie
    blijf jij maar dromen wij Azulisten hebben de macht jij als fessi zal niet in staat zijn om wat daar aan te veranderen. Jij als bange slang is alleen in staat om hier ons kinder liedjes voor te zingen.

    Terwijl jou broeders dag in en dag uit blijven bukken voor mensen als akhenoush en de zoon van khenifra.

    Jullie zullen nooit in staat zijn om de macht over te nemen van Azulisten wij hebben alles in ons handen van politie tot leger het enige wat jullie mogen is gratis wonen in een rotte wijk die wij als Azulisten nu ook voor jullie slopen en lopen te janken voor de camera's. Waar is koning waar is azulist huilen huilen wij lachen voor de tv hoe jullie broeders niets in staat zijn om wat te doen.

    Alleen lopen janken en leugens vertellen dat ze ziek zijn en buiten moeten slapen.

    Bange slangen.

    Azul
    Dromen zijn bedrog azulnicht.