1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marrakech: Dronken Miss op vrije voeten

    Nouhaila Imelki reed in dronken toestand twee dakloze jongeren dood.



    "Miss Universe Lebanon 2018" zit niet meer achter de tralies, bericht Le Site Info. Nouhaila Imelki, die twee dakloze jongeren doodreed nadat ze begin september in beschonken toestand de controle over haar voertuig had verloren, werd gisteravond uit de gevangenis vrijgelaten.

    Volgens Le Site Info werd Imelki vrijgelaten na het intrekken van de klacht van de families van de slachtoffers.

    Eenmaal uit de gevangenis gebruikte Nouhaila "Barbie" Imelki haar Instagram-account om aan te kondigen dat ze een live-sessie zou houden om "de waarheid te vertellen". "Morgen zal ik een live-sessie houden om te reageren op de beschuldigingen van leugenaars, hypocrieten en de oneerlijke pers", beloofde ze.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    146
    05-01-2017

    Geld praat...meer zeg ik niet.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Money talks, bulshit wallks.
    Een voetballer of zijn broertje mag iemand doodrijden, een dronken miss mag iemand doodrijden.
    Maar o wee, als je demonstreert tegen basale rechten.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    74
    29-09-2014

    En pedos krijgen gratie

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Als iemand nog een keer van de regering iets roept over staatsondermijnende activiteiten, waar is een dronken miss als je haar nodig hebt hahaha

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Had niks anders verwacht. Dus omdat zogenaamd de familieleden van die twee zwerfkinderen hun klacht hebben ingetrokken, wordt ze niet meer gestraft. Weet niet wat die familie hiermee temaken heeft. Zij heeft dronken twee kinderen vermoord. Hiervoor moet ze gewoon gestraft worden. Het maakt niet uit hoeveel ze heeft betaald.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Dima Maghrib

    Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    De h0er moet opgehangen worden.

    Kk scheef juridisch systeem

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Dima Maghrib

    Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk
    In dit geval niet. Kansen voor iedereen, en wetten die voor iedereen van toepassing zijn is dima maghreb waard.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.531
    22-09-2014

    mensen die opkomen voor hun rechten krijgen 20 jaar;iemand die alcohol drinkt dan met de auto kinderen doodt wordt vrijgelaten .Daarom worden de seculiere arabs nergens op de wereld serieus genomen.Wat een lacher maar is eigenlijk om te huilen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Ik heb het er voor over om whisky te drinken en om haar verlamd te rijden.

    (ook al drink ik niet!!!)
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door JAMMALL Bekijk reactie
    mensen die opkomen voor hun rechten krijgen 20 jaar;iemand die alcohol drinkt dan met de auto kinderen doodt wordt vrijgelaten .Daarom worden de seculiere arabs nergens op de wereld serieus genomen.Wat een lacher maar is eigenlijk om te huilen


    Jullie fitna zaaiende lala bouya aanbidders zijn geen haar bete dan de seculiere arabs.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Mo 6 hahaha king of the Arabs


    En toch wanneer die in de rif komt zijn jullie de eerste die voor hem bukken. Bukken ja. Dat is waar jullie sletjes zo goed in zijn.
    Net zoals kahina de h oer
    Zij hield ook van bukken

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    En toch wanneer die in de rif komt zijn jullie de eerste die voor hem bukken. Bukken ja. Dat is waar jullie sletjes zo goed in zijn.
    Net zoals kahina de h oer
    Zij hield ook van bukken
    Laat gaan, alleen achterlijke debielen gaan op die tour.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    146
    05-01-2017

    @lapuissance Hahahahahahaha nou in de rif bukken ze niet. Je hebt de rif verward met jullie tuig in het zuiden. Tfoe wat zijn jullie een stelletje smerige sletjes.