1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.303
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Trump: oplossing zaak Khashoggi nabij

    De Verenigde Staten weten bijna wie er achter de verdwijning van de vooraanstaande Saoedische journalist Jamal Khashoggi zit.



    Dat zei president Donald Trump donderdag tegen Fox News. "De uitkomst kan zeer treurig zijn, maar we zullen het snel weten. We moeten het weten."

    Khashoggi, die erg kritisch staat tegenover kroonprins Mohammed bin Salman, de feitelijke heerser van Saudi-Arabië, verdween vorige week dinsdag spoorloos. Dat gebeurde nadat hij het consulaat van Saoedi-Arabië in Turkije binnen was gegaan. Niemand heeft hem het gebouw zien uitkomen.

    Volgens The Washington Post, de krant waarvoor Khashoggi werkte, weten Amerikaanse inlichtingendiensten dat hun Saoedische collega's met een operatie bezig waren tegen de journalist. Door de verdwijning worden de betrekkingen van Saudi-Arabië met Turkije en de VS snel slechter.

  2. #2
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    Spijtig genoeg wel .. Saudi's zijn toch criminelen .. A3odo billah

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door hanane_1988 Bekijk reactie
    Spijtig genoeg wel .. Saudi's zijn toch criminelen .. A3odo billah
    hoe weet je dat hij is vermoord,? Omdat erdogie dogs dat zeggen?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Kunt wel merken dat het niet koek en ei is tussen de saudies en trumpie ...

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Mgharba zijn makkelijk te brainwashen
    Rashom gawi

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Hij is amerikaan,wat doet ie in ksa consulaat?

  7. #7
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    JE SUIS INSIDE JOB


  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Wat hier gebeurd is, had ik nooit voor mogelijk gehouden.

    Hoe behandel je iemand die het oneens met je is?

    Dat kan je ook zien om je heen. Zelfs hier op dit forum waar mensen met elkaar 'communiceren'.

    Die man werd gewoon om zeep geholpen omdat hij een grote mond had?
    Dat mag van mij best een grote mond tegen hoogwaardigheidsbekleders.

    Alleen de tijd maakt uit of die 'grote mond' luisteraars heeft en een aanhang.
    Dat was met Khashoggi duidelijk wel het geval en mede dat hij naar alle waarschijnlijkheid wist waarover hij het had, maakte Prins Salman boos en bang!

    Dit is iemand die zijn positie in het geding brengt en dan is bij hem, moord gerechtvaardigd.

    Maar nu komt Trump erbij. Waarom weet ik niet, ik denk alleen dat zijn tussenkomst alleen maar meer narigheid op zal leveren.

    Moord mag in elk geval nooit onder diplomaten en journalisten!

    En dit alles op Turks grondgebied dat geregeerd wordt door een wereldvreemde dictator?
    Een hoog explosief mengsel dat elk moment kan ontploffen!

    Ook hier heb ik echt het gevoel dat Erdogan best in staat is tot een pakt met de duivel en er iets aan het ontstaan is in Turkije dat levensgevaarlijk is voor ons allemaal!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Khashoggi was een seculiere man.

    Ironisch dat hij door zijn seculiere idool ataschurk richting zijn dood is gestuurd, je mag niet met vier vrouwen trouwen volgens de seculiere mushrik ataschurk, en deze Saoedische journalist moest documenten halen waarin stond dat hij was gescheiden van zijn vorige vrouw.

    Cheerleaden voor secularisme heeft indirect tot zijn dood geleid.

    Nee, ik ben niet voor de schurken van het Saoedische regime. Deze journalist was juist degene die tientallen jaren ging cheerleaden voor het barbaarse Saoedische regime.

    Wanneer je een onderdrukker zo steunt, dan zorgt Allah ervoor dat de onderdrukker voor wie je cheerlead zich tegen jou keert. Dit is een van de wetten van de wereld waarin we leven.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    hoe weet je dat hij is vermoord,? Omdat erdogie dogs dat zeggen?
    Het is werkelijk ongelooflijk wat daar plaatsgevonden heeft.
    Maar je hebt gelijk: Hij is niet gevonden en dat laat alle opties nog open!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Turkije was stellig vanwege afluisterpraktijken. Achteraf gezien, goed gedaan, want de Saoudi's stonden aan klaar met hun leugens en complottheoriën. Turkije heeft niets te maken met de dood van de journalist. Maar dat het een wespennest is in Turkije en omgeving, dat moge duidelijk zijn. Verder eens met de analyse van "Parkwil"

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Wat hier gebeurd is, had ik nooit voor mogelijk gehouden.

    Hoe behandel je iemand die het oneens met je is?

    Dat kan je ook zien om je heen. Zelfs hier op dit forum waar mensen met elkaar 'communiceren'.

    Die man werd gewoon om zeep geholpen omdat hij een grote mond had?
    Dat mag van mij best een grote mond tegen hoogwaardigheidsbekleders.

    Alleen de tijd maakt uit of die 'grote mond' luisteraars heeft en een aanhang.
    Dat was met Khashoggi duidelijk wel het geval en mede dat hij naar alle waarschijnlijkheid wist waarover hij het had, maakte Prins Salman boos en bang!

    Dit is iemand die zijn positie in het geding brengt en dan is bij hem, moord gerechtvaardigd.

    Maar nu komt Trump erbij. Waarom weet ik niet, ik denk alleen dat zijn tussenkomst alleen maar meer narigheid op zal leveren.

    Moord mag in elk geval nooit onder diplomaten en journalisten!

    En dit alles op Turks grondgebied dat geregeerd wordt door een wereldvreemde dictator?
    Een hoog explosief mengsel dat elk moment kan ontploffen!

    Ook hier heb ik echt het gevoel dat Erdogan best in staat is tot een pakt met de duivel en er iets aan het ontstaan is in Turkije dat levensgevaarlijk is voor ons allemaal!
    die man had geen grote mond maar sprak de waarheid en weet veel wat er gaande is in dat corrupte dictatoriale land met een onbeschofte dictator aan het hoofd..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Klagen over de soepjurken, maar wel onderdeel zijn van een secte (islam) die verzonnen is door dezelfde soepjurken waarover jullie nu klagen.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Klagen over de soepjurken, maar wel onderdeel zijn van een secte (islam) die verzonnen is door dezelfde soepjurken waarover jullie nu klagen.
    klaag jij nooit over pedo's racisten oorlogmisdadigers holocaust plegers etnische zuiveraars etc etc..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Zoals een bekeerde zei, goed dat ik de islam kende voordat ik de islamisten kende. De soepjurken worden totaal niet geassocieerd met islam. Islam is in de essentie het leven van een bescheiden leven. Less is more. En dat je denkt aan je medemens. De "soepjurken" regeren als verwaande farao's. Hoohmoed komt voor de val. Het is toch een land van handenafhakkers en onthoofdingen. Als de sharia werkelijk voor iedereen zou gelden zoals de islamitische wet voorschrijft, dan zou 90% van de Farao's verminkt door het leven gaan. Maar de regels zijn er alleen voor het voetvolk.