1. #1
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    ‘De ideologie van feministen in het Westen is te ver doorgeschoten’

    Jongens hebben het zwaar. Ze groeien op in een wereld die zich niet om hen bekommert, meent Warren Farrell, geestelijk vader van de mannenbeweging. Volgens Farrell heeft de moderne man ernstig te lijden onder de omwentelingen uit de jaren zeventig. Vrouwen gingen studeren, werken en werden zelfbewust.

    Waar is het verkeerd gegaan tussen u en de feministen?
    ‘Ik steun hun principiële pleidooi voor bevrijding nog altijd. Ik wil dat vrouwen vrij zijn om het leven te leiden dat zij willen. Maar ik geloof dat feministen te ver zijn doorgeschoten. Zij sluiten mannen buiten en verafschuwen mannelijkheid.
    Feministen leggen een vergrootglas op de vrouwelijke ervaring van machteloosheid of van mannelijke macht over hen. Zij negeren dat mannen eveneens machteloosheid ervaren en dat vrouwen een zekere macht over mannen hebben.

    Jongens raken steeds verder achterop. Jongens doen het minder goed op school dan meisjes. Hun IQ daalt, net als hun aantal zaadcellen. Ze hebben meer psychische en fysieke problemen, zoals ADHD en autisme. Jongens plegen veel vaker zelfmoord. Ze zitten vaker en langer in de gevangenis. Ze hebben minder perspectief op een baan, omdat de moderne economie niet langer draait om spierkracht. Jonge mannen tot 30 jaar verdienen minder dan jonge vrouwen. Werkloze mannen hebben minder kans op een relatie.'

    Begrijpt u het als mensen de mannenbeweging aanzien voor een ludieke grap of pathetisch gejank?
    ‘Jazeker. In de ogen van de maatschappij is de man de koning, dus wanneer de koning zegt dat het tijd wordt dat hij bepaalde rechten krijgt, klinkt dat zonder meer lachwekkend.’

    Wat kunnen we doen?
    ‘Zorg dat vader en moeder op dagelijkse basis contact met hun zoon hebben, het liefst zo gelijk verdeeld als mogelijk. We moeten zorgen voor meer mannelijke mentors en rolmodellen, bijvoorbeeld met meer mannen in het basisonderwijs, wat vooral belangrijk is voor de kinderen die thuis geen vader hebben.’

    Als vader moet je je zoon aanmoedigen om zich uit te spreken over hoe hij zich voelt en laten zien hoe je betekenis vindt in het leven. De zorg van de vader is anders dan die van de moeder. Kinderen ontwikkelen zich het beste wanneer ze beide kanten ervaren. Als dat het geval is, doen kinderen het zelfs na een scheiding best goed. Maar wanneer de vader afwezig is, en zeker als die door de moeder voortdurend wordt beschimpt, dan is dat een recept voor problemen.’

    https://www.volkskrant.nl/columns-op...ten-~b0675fd0/

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Agenda van Zion doet z'n werk goed

    Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    132
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Agenda van Zion doet z'n werk goed

    Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk
    Zie je nou waarom kerels er niets meer van
    bakken.
    Geen meid ter wereld die dergelijke onzin door de strot krijgt

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Agenda van Zion doet z'n werk goed

    Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk

    Al in de eerste reactie wordt "Zion" er bij gesleept! Petje af, FCE!


    Maar ik denk ook dat sommige feministes een beetje doorgeschoten zijn. Dat geldt wat mij betreft niet voor de hele feministische beweging, absoluut niet!
    Jammer genoeg halen de doorgeschoten dames veelvuldig de media.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Was het maar onzin.
    Tegenwoordig wordt de femenzion propoganda overal door heen gedrukt..in films,muziek,reclames etc



  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    feminisme is zeker doorgeschoten, maar de man is tot de dag van vandaag niet de dupe geworden.
    Mannelijke rolmodellen voor jongens zal zeker goed doen, maar denk niet dat het daaraan ontbreekt.
    Meer dan genoeg mannelijke rolmodellen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Mozlims zijn de grootste zionisten.

    Ze willen de wereld veroveren en de sharia opleggen aan andere mensen.

    Zionistischer dan dit kan het niet worden.

    Joden doen niet aan gedwongen bekeringen en jizya.

    Long live Israel.

  9. #9
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Agenda van Zion doet z'n werk goed

    Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk

    Je neemt:
    "De wereld is kut
    en het is de schuld van Zion"
    te letterlijk ...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018



    Allah will do nothing!!


  11. #11
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    De mens is afgeweken van zijn natuurlijke staat. In een corrupte wereld waar mannen hun rol hebben ingeruild voor allerlei andere zaken is het verstandig om als vrouw aan te passen. Het is een kwestie van overleven maar het hoort niet zo te zijn.

    Een vrouw die achttien, veertig of vijftig is en een kind krijgt wordt belachelijk gemaakt maar het is wel oké om je kind te dumpen bij derden enkel en alleen om in dienst te blijven van het systeem en de dollar. De ultieme verwaarlozing en niet zonder gevolgen.

    “Doorgeschoten” is nog te zacht uitgedrukt.
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”

  12. #12
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    wel eng hoe alles uitkomt wat er in de learned elders of zion staat.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Feministen ik vind ze wagelijk.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    132
    20-10-2017

    De dorpsgekken zijn blijkbaar losgelaten

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Feiten ,gekke goy