1. #46
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Temucin Bekijk reactie
    http://dutchturks.nl/president-erdog...ud-van-afrika/


    erdogan is de enige persoon die dit soort criminele misdadige plunderingen van blank europa aankaart..

    tijd om afrika los te wrikken van de koloniserende blanke misdadigers
    Je hebt gelijk want de wereldgeschiedenis is een en al oorlog en plundering!

    Maar ikzelf heb het meeste moeite met de slavernij periode, zo'n 500 jaar was dat.

    Tja: En verder is het hoeveel je om goud en zilver geeft.

    Van goud wordt je ziek joh...…….Ik heb het niet en hoef het ook niet!

    Ik zou het allemaal weggeven aan wie/wat ik oké vind!

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Waar zijn goud, diamanten en nog veel meer rijkdommen gebleven van de Hindoes na 600 jaar plunderen van Turkse stammen?
    Je kunt het beter algemeen houden: Oorlog en plunderingen zijn donkere spelonken in de ziel van een mens!
    Daar moeten we tegen vechten want anders blijft het maar doorgaan!
    Niemand is beter dan de ander!

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    " Muslim historian Firishta [full name Muhammad Qasim Hindu Shah, born in 1560 and died in 1620], the author of the Tarikh-i Firishta and the Gulshan-i Ibrahim, was the first to give an idea to the medieval bloodbath that was India during Muslim rule, when he declared that over 400 million Hindus got slaughtered during Muslim invasion and occupation of India. Survivors got enslaved and castrated. India’s population is said to have been around 600 million at the time of Muslim invasion. By the mid 1500’s the Hindu population was 200 million."

    Muhammad bin Qasim trok als eerste naar India. Met 6000. Opdracht, zoveel mogelijk Hindu mannen doden, vrouwen, meisjes tot slavinnen maken en zoveel als mogelijk buit maken.
    En dat deed hij.

    Daarna volgende nog eeuwenlang invasies van Arabische en Turkse legers met eenzelfde opdracht.


    https://themuslimissue.wordpress.com...de-in-history/
    Maar wat wil JIJ met die opsomming zeggen?

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Je kunt het beter algemeen houden: Oorlog en plunderingen zijn donkere spelonken in de ziel van een mens!
    Daar moeten we tegen vechten want anders blijft het maar doorgaan!
    Niemand is beter dan de ander!
    Nee deze actuele hedendaagse issue is niet belangrijk vanwege 1 van de duizenden gruwelijke dingen die zijn gebeurd in het verre verleden volgens mijn betrouwbare bron, en omdat erdogan het zegt. Dit is de belangrijkere discussie, niet de afrikanen
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Door jouw NSB grootouders wéér van de Joden gestolen toch? Plus die extra 7,50 guldens die ze per jood werd uitgekeerd. Vandaar.
    Europa is de HEL voor de joden geweest!

    Valt met geen pen te beschrijven hoe de menselijke waardigheid tot een totaal dieptepunt geraakte!

    Amsterdam werd :'Judenfrei' gemaakt en alleen dat woord al vind ik walgelijk!

    12 Jaar duurde het 3e Rijk en legde een groot deel van Europa in puin.

    Hoe kunnen mensen elkaar dusdanig gaan haten dat ze Industrieanlagen zur verniegtung von Juden maakten?

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Maar wat wil JIJ met die opsomming zeggen?

    Dat mensen duizenden jaren elkaar hebben afgeslacht, elkaars woongebied en rijkdommen hebben afgepikt slavernij hebben gekend in alle werelddelen.

    Dat was zo vreselijk lang de mores, recht van de sterkste.
    Het is onzin om vanuit onze tijd, onze mores, wetten, mensenrechten verdragen al die volken te veroordelen.
    We moeten alle handelingen beoordelen in de context van de tijd dat deze werden verricht, de mores/wetten die toen van kracht waren.
    Dat volken derhalve steeds weer andere volken verwijten wat zij zelf ook hebben gedaan, is hypocriet, selectieve verontwaardiging.

    Als mensen hier dus eens zouden stoppen met altijd naar Europeanen, christenen te wijzen wat die in het verleden hebben gedaan, hoeft ook niet naar de veel langere en veel bloedige verleden te worden verwezen.
    Kunnen we gewoon prettig met elkaar omgaan.
    r

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    niet met zekerheid kunnen zeggen!!
    de wereldbevolking was in die tijd niet eens een miljard en volgens deze berekening zou alleen al in India iets van 600 miljoen inwoners tellen..
    lachwekkend als je dat niet met zekerheid kunt zeggen..
    Lees eerst eens hoe lang die genocide duurde.

    Dan snap je het wel denk ik....

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Lees eerst eens hoe lang die genocide duurde.

    Dan snap je het wel denk ik....
    Rekenen is lastig soms.
    Ik trapte er ook in net en dacht hey dat is erg onwaarschijnlijk met zo weinig inwoners.
    Maar het is over een langdurige periode met steeds nieuwe mensen om af te maken.
    Hoewel 600 miljoen me dan nog steeds wat aan de hoge kant lijkt.

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    niet met zekerheid kunnen zeggen!!
    de wereldbevolking was in die tijd niet eens een miljard en volgens deze berekening zou alleen al in India iets van 600 miljoen inwoners tellen..
    lachwekkend als je dat niet met zekerheid kunt zeggen..
    Er staat duidelijk bij dat pas vanaf 1750 de cijfers enige betrouwbaarheid hebben, dan ga ik niet zeggen dat cijfers van daarvoor met zekerheid gezegd kunnen worden.

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Dat mensen duizenden jaren elkaar hebben afgeslacht, elkaars woongebied en rijkdommen hebben afgepikt slavernij hebben gekend in alle werelddelen.

    Dat was zo vreselijk lang de mores, recht van de sterkste.
    Het is onzin om vanuit onze tijd, onze mores, wetten, mensenrechten verdragen al die volken te veroordelen.
    We moeten alle handelingen beoordelen in de context van de tijd dat deze werden verricht, de mores/wetten die toen van kracht waren.
    Dat volken derhalve steeds weer andere volken verwijten wat zij zelf ook hebben gedaan, is hypocriet, selectieve verontwaardiging.

    Als mensen hier dus eens zouden stoppen met altijd naar Europeanen, christenen te wijzen wat die in het verleden hebben gedaan, hoeft ook niet naar de veel langere en veel bloedige verleden te worden verwezen.
    Kunnen we gewoon prettig met elkaar omgaan.
    r
    Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn!
    Wij, maar ook regeringen moeten kiezen voor legitieme middelen om conflicten op te lossen en uit de weg te gaan.
    Het helpt helemaal niks om met het vingertje te wijzen en dat is al bij voorbaat hypocriet.
    Het gaat om het NU!
    De besluiten die we nu maken kunnen leiden tot begrip naar elkaar of naar een steeds groter wordende ruzie met elkaar.

  10. #55
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Rekenen is lastig soms.
    Ik trapte er ook in net en dacht hey dat is erg onwaarschijnlijk met zo weinig inwoners.
    Maar het is over een langdurige periode met steeds nieuwe mensen om af te maken.
    Hoewel 600 miljoen me dan nog steeds wat aan de hoge kant lijkt.


    Er staat duidelijk bij dat pas vanaf 1750 de cijfers enige betrouwbaarheid hebben, dan ga ik niet zeggen dat cijfers van daarvoor met zekerheid gezegd kunnen worden.
    die man heeft ongeveer zestig jaar geleefd..
    hoeveel doden zijn er in die tijd gevallen en welke bronnen heeft hij gebruikt om tot de conclusie te komen dat er 400 miljoen zijn gedood..
    je kan ook stellen dat ongelovigen miljarden hebben gedood in de afgelopen duizenden jaren..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    die man heeft ongeveer zestig jaar geleefd..
    hoeveel doden zijn er in die tijd gevallen en welke bronnen heeft hij gebruikt om tot de conclusie te komen dat er 400 miljoen zijn gedood..
    je kan ook stellen dat ongelovigen miljarden hebben gedood in de afgelopen duizenden jaren..
    Ik zei ook niet dat ik denk dat die cijfers kloppen.
    Ik heb geen idee en ook geen zin om uit te zoeken wat de bronnen zijn etc.
    Vandaar dat ik niet claim dat het klopt.

    Ik weet alleen zeker dat in de geschiedenis van de mensheid heel veel zwarte periodes zitten.
    Geloof het of niet, maar het is momenteel relatief vreedzaam wereldwijd vergeleken met de meeste periodes in de geschiedenis.
    Wat uiteraard niet zegt dat we hedendaagse verschrikkingen daarom maar moeten accepteren.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Erdogan wat een wagelijke vent is het .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  13. #58
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik zei ook niet dat ik denk dat die cijfers kloppen.
    Ik heb geen idee en ook geen zin om uit te zoeken wat de bronnen zijn etc.
    Vandaar dat ik niet claim dat het klopt.

    Ik weet alleen zeker dat in de geschiedenis van de mensheid heel veel zwarte periodes zitten.
    Geloof het of niet, maar het is momenteel relatief vreedzaam wereldwijd vergeleken met de meeste periodes in de geschiedenis.
    Wat uiteraard niet zegt dat we hedendaagse verschrikkingen daarom maar moeten accepteren.
    zwarte periodes en vreedzame periodes zijn van alle tijden niet alleen nu zoals jij stelt..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Temucin Bekijk reactie
    je weet wel de 1 miljoen joden uit marokko die massaal gehoor aan gaven om een exodus te starten richting palestina om te bezetten nadat het Kalifaat was verraden door de arabieren..

    krijg jij kippenvel van dit gebeurtenis uit blijdschap?
    Gekke Turk.

    Je hebt het over kalifaat.

    De Ottomaanse rijk was geen kalifaat!

    De Ottomaanse rijk was een Sultanaat of een Islamitische rijk.

    Ze hebben de titel kalifaat vanuit Caïro gekregen door te lobbyen. Beetje korting in handel in ruil voor de naam kalief.

    Op een gegeven moment noemde elke persoon zich kalief. Die betekenis werd door de seltsjoeken afgezwakt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Gekke Turk.

    Je hebt het over kalifaat.

    De Ottomaanse rijk was geen kalifaat!

    De Ottomaanse rijk was een Sultanaat of een Islamitische rijk.

    Ze hebben de titel kalifaat vanuit Caïro gekregen door te lobbyen. Beetje korting in handel in ruil voor de naam kalief.

    Op een gegeven moment noemde elke persoon zich kalief. Die betekenis werd door de seltsjoeken afgezwakt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    wat kom jij mij uitleggen clown..

    ottomaanse rijk kreeg het Kalifaat in 1517 nadat het rijk het midden oosten totaal onder zijn gezag kreeg nadat de mamlukken werden verslagen in egypte door het ottomaanse rijk.. mamlukken (n.b ook een Turkse rijk) hadden het Kalifaat naar egypte gebracht sinds bagdad in handen viel van de mongolen in 1258 en de familieleden van abbasid Kalifaat naar egypte vluchtten..

    de titel Kalifaat krijg je wanneer je de heilige gebieden veroverd, beschermd en heerst..

    dus hou je marokkaanse joden leugens maar voor je.. jouw stamboom reikt tot tel aviv en probeert de strijd van je joodse voorouders voort te zetten op het internet..

    ga spelen yahudi clown