1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.303
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Ronaldo zoekt de aanval via advocaat

    De documenten die door het Duitse magazine Der Spiegel zijn gepubliceerd en waarin Cristiano Ronaldo is beschuldigd van verkrachting, zijn bewerkt en zelfs verzonnen.



    "En dat allemaal om zijn reputatie als eerbare en hardwerkende sportman te vernietigen." Dat staat in een uitgebreide verklaring die Ronaldo's advocaat Peter Christiansen woensdag heeft geopenbaard. "Ronaldo voelt zich genoodzaakt niet langer te zwijgen."

    De politie in Las Vegas heeft het onderzoek naar de mogelijke verkrachting heropend na een nieuwe melding van het slachtoffer, de Amerikaanse Kathryn Mayorga. Ze stelt dat Ronaldo haar in 2009 tot seks heeft gedwongen. Ze kreeg destijds 375.000 dollar om de zaak stil te houden en nam het geld aan uit angst voor vergelding. Ronaldo houdt vol dat de seks met wederzijdse instemming was. De bewuste documenten in Der Spiegel behoren tot de geheimhoudingsovereenkomst tussen Mayorga en Ronaldo.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    2009 en pas in 2018 aan het licht en ik geloof deze duivelse wijven niet meer vaak genoeg bewezen dat die sletten uit wraak hun slag willen uitslaan . Ze beweerd 375.000 te hebben aangenomen en nou komt de slet voor meer geld je hebt geen poot om op te staan .

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Geen poot om op te staan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Geen poot om op te staan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Yep busted sluit hem op we hebben het bewijs ronaldo stomdronken met een prostituee .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Yep busted sluit hem op we hebben het bewijs ronaldo stomdronken met een prostituee .
    Denk meer dat het een golddigger en ho in een is.

    Ze is niet met hem mee gegaan om een kaartspel te spelen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  6. #6
    Lbakour

    Reacties
    20
    31-01-2008

    Wouldcha3b,

    Doe rsutig aan man, het gaat over Ronaldo niet over je broer, je reageert alsof hij familielid is.

    En of het nou waar is of niet, die man had avond van zijn leven en zat te ****** als de gek. Hij heeft geld genoeg om het op te lossen en zit jij je zelf ziet te maken hahah

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Ronaldo ken ik persoonlijk en hij komt vaak live op Facebook en ik deel altijd zijn video's. Hij heeft hier niks mee te maken vrouwen flikken dit altijd bij mannen die geld hebben en succes om geld te krijgen .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    #FreeRonaldo

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Ronaldo ken ik persoonlijk en hij komt vaak live op Facebook en ik deel altijd zijn video's. Hij heeft hier niks mee te maken vrouwen flikken dit altijd bij mannen die geld hebben en succes om geld te krijgen .
    Ronaldo ken je persoonlijk.

    Straks zeg je nog dat je vrouw hem heeft aangeklaagd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Die Zakof heeft wel connecties


    Check je hoekje Goodbet

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Ronaldo ken ik persoonlijk en hij komt vaak live op Facebook en ik deel altijd zijn video's. Hij heeft hier niks mee te maken vrouwen flikken dit altijd bij mannen die geld hebben en succes om geld te krijgen .
    Hahahaha je kent hem persoonlijk ah zakof? Zeker samen balletje getrapt of niet soms?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Hoe het verhaal is, weten we niet. Wat we vermoedelijk weten is dat hij wel erg veel betaald heeft voor een chica. Is het een schadevergoeding? Is het een gift/cadeau? Als ik kijk naar de documenten van Der Spiegel dan lijkt het op een schuldbekentenis/schadevergoeding. Als een **** je opgeilt en aan het eind zegt ze toch nee. Dan is het nee.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Denk meer dat het een golddigger en ho in een is.

    Ze is niet met hem mee gegaan om een kaartspel te spelen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Nee klopt niet helemaal een ho geeft je tenminste waar voor je geld hallo pats boem je betaalt haar en je gaat weg. Deze heksen zijn parasieten willen je helemaal uitkleden en ruineren tegelijk .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Nee klopt niet helemaal een ho geeft je tenminste waar voor je geld hallo pats boem je betaalt haar en je gaat weg. Deze heksen zijn parasieten willen je helemaal uitkleden en ruineren tegelijk .
    Ze wilde hem huwen maar kwam van een koude kermis thuis toen ze er achterkwam dat het niet langer duurde dan 1 uurtje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Die Zakof heeft wel connecties


    Check je hoekje Goodbet
    Deze week (doordeweeks), weekend en volgende week (doordeweeks) lastig zonder club voetbal

    Ik haat interlands

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.