1. #1
    I love me<3

    Reacties
    120
    15-03-2014

    Werken bij de reclassering of woningbouw

    Ik moet een keuze maken uit die 2. Vind beide heel leuk, maar kan niet kiezen...

    Iemand met ervaring die mij kan helpen bij me keuze?
    2 gebruikers X

  2. #2
    I love me<3

    Reacties
    120
    15-03-2014

    Ja klopt, maar bij beide werk je met mannen..
    2 gebruikers X

  3. #3
    I love me<3

    Reacties
    120
    15-03-2014

    Ja klopt, maar ik heb me studie niet voor niks gedaan en was daar ook bewust van. Bedankt voor je naseeha, maar dat was mijn vraag niet.
    2 gebruikers X

  4. #4
    I love me<3

    Reacties
    120
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door MohammedX5 Bekijk reactie
    wat is dat nou voor een excuus. Dus dan kunnen we met zijn alleen ook gaan drinken varkensvlees eten want onze ouders zijn niet voor niets naar hier gekomen.
    Ey man je praat 3ayek veel onzin. Wat een vergelijking zeg.
    Zeg dan ook gelijk tegen alle meiden niet studeren, want er zitten ook jongens in de klas.
    Graag ook je zusjes en eventuele dochters niet naar school laten gaan dan, want ja docenten en klasgenoten zijn ook gewoon mannen/jongens.
    En wat reageer je op een meisje? Islamitisch mag dat ook niet.

    Als ik werk, dan is dat enkel werken voor mij meer niet, ookal zijn er mannen aanwezig. Verder hoef ik mij voor helemaal niemand te verantwoorden en al helemaal niet voor jou.

    Zaagsel in je hoofd.
    2 gebruikers X

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.304
    26-09-2006

    reclassering lijkt me erg leuk, maar denk wel dat er risicos aan verbonden zijn als je kijkt naar de doelgroep

  6. #6
    I love me<3

    Reacties
    120
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door goudlokjuh__ Bekijk reactie
    reclassering lijkt me erg leuk, maar denk wel dat er risicos aan verbonden zijn als je kijkt naar de doelgroep
    Jaa en daarom twijfel ik ook haha..
    2 gebruikers X

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.046
    05-04-2002

    Ik zou woningbouw kiezen.
    Voor altijd in zijn hartje, N & R sinds 13 juni 2008 voor altijd samen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3
    28-10-2018

    Woningbouw, daar doe je voornamelijk veel in groepsverband en reclasering gaat meestal op 1 op 1 begeleiding en als vrouw zijnde zou ik daar niet voor kiezen. Bovendien is werken ik een woningbouw hechter en wordt het meer gewaardeerd

  9. #9
    I love me<3

    Reacties
    120
    15-03-2014

    Dankjewel!
    2 gebruikers X