1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.303
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Dirar en Chahechouhe kind van de rekening bij Fenerbahce

    Voor Nabil Dirar zag het er al meteen slecht uit na de aanstelling van de voormalig PSV-coach, nu is ook Aatif Chahechouhe geslachtofferd door de voormalig Oranje-international.





    Om nog onbekende reden, tenminste zo kunnen we opmaken uit het officiële statement van Fenerbahce, mogen Chahechouhe, Dirar en doelman Volkan Demirel zich voorlopig niet rekenen tot de selectie van de 19-voudig landskampioen. Philip Cocu kon het al niet vinden met de de international die bij Marokko recht doet als vleugelverdediger, de Nederlander koos er aan het begin van het seizoen bewust voor om de voormalig speler van AS Monaco niet op te nemen in zijn selectie voor het nieuwe UEFA Europa League-seizoen.

    Met Cocu aan het roer, bij PSV destijds goed voor maar liefst 3 landstitels, maakt de Turkse topclub een buitengewoon slechte beginperiode door. De club met een begroting van ruim €90 miljoen bungelt aan het randje van degradatie, na 7 speelronden is de formatie uit Istanbul terug te vinden op een beschamende zestiende plaats in de Süper Lig.

    Photocredit: FRMF.ma

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Koç ging ook in op de vraag waarom doelman en tevens clubicoon Volkan Demirel uit de selectie is gezet. De sluitpost zou gebotst zijn met een bestuurslid en assistent Erwin Koeman. 'Volkan Demirel is tijdens een training op Erwin Koeman afgelopen en zocht daarna op schandalige wijze de discussie met Koeman, mij en iemand anders uit het bestuur. Daarom is hij uit de selectie gezet”, aldus Koç. Ook Aatif Chahechouhe en Nabil Dirar werden uit de selectie gezet. “Zij waren continu vrolijk, hoe slecht het ook ging. Aatif heeft ook bij spelers en trainers een soort lobby gehouden voor Dirar, die volgens hem moest spelen. Cocu maakte een andere keuze en toen begon Aatif de sfeer te verpesten. Daarom hebben wij ook Aatif en Dirar uit de selectie gezet.”

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Koç ging ook in op de vraag waarom doelman en tevens clubicoon Volkan Demirel uit de selectie is gezet. De sluitpost zou gebotst zijn met een bestuurslid en assistent Erwin Koeman. 'Volkan Demirel is tijdens een training op Erwin Koeman afgelopen en zocht daarna op schandalige wijze de discussie met Koeman, mij en iemand anders uit het bestuur. Daarom is hij uit de selectie gezet”, aldus Koç. Ook Aatif Chahechouhe en Nabil Dirar werden uit de selectie gezet. “Zij waren continu vrolijk, hoe slecht het ook ging. Aatif heeft ook bij spelers en trainers een soort lobby gehouden voor Dirar, die volgens hem moest spelen. Cocu maakte een andere keuze en toen begon Aatif de sfeer te verpesten. Daarom hebben wij ook Aatif en Dirar uit de selectie gezet.”
    Marokkaanse acties.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Marokkaanse acties.
    Dansen op Instagram na de zoveelste nederlaag

  5. #5
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Dansen op Instagram na de zoveelste nederlaag
    Niet overdrijven, Dirar plaatst weinig op Instagram. Al helemaal geen gedans na een nederlaag.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Niet overdrijven, Dirar plaatst weinig op Instagram. Al helemaal geen gedans na een nederlaag.
    Phloxxie toch waarom neem.je het zo voor die gaylord op?

    Laten we eerlijk zijn. Cocu heeft (nog) geen grote naam als trainer. Dirar is gif in je selectie. Dirar dacht even mannetje te zijn maar Cocu kan dat niet accepteren. Prima! Bij renard kan die dat niet flikken want dan wordt die buiten selectie gehouden.

    Dansen net als gay op filmpjes

    Waterpijp roken na wedstrijden tfoe 3la zbel.

    Mensen die waterpijp roken vind ik homo's laat staan een sportman tfoe.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  7. #7
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Phloxxie toch waarom neem.je het zo voor die gaylord op?

    Laten we eerlijk zijn. Cocu heeft (nog) geen grote naam als trainer. Dirar is gif in je selectie. Dirar dacht even mannetje te zijn maar Cocu kan dat niet accepteren. Prima! Bij renard kan die dat niet flikken want dan wordt die buiten selectie gehouden.

    Dansen net als gay op filmpjes

    Waterpijp roken na wedstrijden tfoe 3la zbel.

    Mensen die waterpijp roken vind ik homo's laat staan een sportman tfoe.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk


    Ik heb geen uitspraken gedaan over hetgeen dat voorgevallen is in Turkije. Ik praat dus helemaal niets goed. Dat dansen na een nederlaag klopt echter niet en dat mag gezegd worden.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ik heb geen uitspraken gedaan over hetgeen dat voorgevallen is in Turkije. Ik praat dus helemaal niets goed. Dat dansen na een nederlaag klopt echter niet en dat mag gezegd worden.
    Het is een gaylord die graag een slang van een waterpijp in zijn mond neemt om te zuigen.

    Dat mag jij ook best zeggen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  9. #9
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Het is een gaylord die graag een slang van een waterpijp in zijn mond neemt om te zuigen.

    Dat mag jij ook best zeggen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Dat soort taalgebruik is niet voor mij weggelegd.

    Op het moment dat hij dat verlossend doelpunt op 11-11-17 in Abdijan had gemaakt, heb ik keihard gejuicht (en jij vast ook). Eenmaal dat shirtje uit, heb ik niets met 'm te maken. Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet hij dan ook zelf weten. Ik ken 'm verder niet om 'm daarop te wijzen.


    P.S.
    Als het klopt wat die voorzitter hier verteld, dan heeft hij gewoon prima gehandeld. Laat dat duidelijk zijn.
    Niets moet ten koste gaan van het team, een beslissing van een trainer dien je te accepteren. Dat wil ik dan weer wel zeggen.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Niet overdrijven, Dirar plaatst weinig op Instagram. Al helemaal geen gedans na een nederlaag.
    Nie zo serieus ,was een grapske ;o

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Dat soort taalgebruik is niet voor mij weggelegd.

    Op het moment dat hij dat verlossende doelpunt op 11-11-17 in Abdijan had gemaakt, heb ik keihard gejuicht (en jij vast ook). Eenmaal dat shirtje uit, heb ik niets met 'm te maken. Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet hij dan ook zelf weten. Ik ken 'm verder niet om 'm daarop te wijzen.


    P.S.
    Als het klopt wat die voorzitter hier verteld, dan heeft hij gewoon prima gehandeld. Laat dat duidelijk zijn.
    Niets moet ten koste gaan van het team, een beslissing van een trainer dien je te accepteren. Dat wil ik dan weer wel zeggen.
    Wat vind jij ervan dat Dirar zijn eigen mountakhab fans uitschold toen ze massaal om ziyech vroegen?

    Volgens mij was dat tegen Nederlands elftal?

    Ik heb respect voor elke mountakhab speler. Sinds die dag wat minder / helemaal niet meer voor Dirar en belhanda.

    Sorry voor mijn geschrift in mijn vorige post phloxx

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  12. #12
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Nie zo serieus ,was een grapske ;o
    Ik kom altijd op voor onze Atlasleeuwen (indien niet terecht uiteraard), snapte. ;o
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  13. #13
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Wat vind jij ervan dat Dirar zijn eigen mountakhab fans uitschold toen ze massaal om ziyech vroegen?

    Volgens mij was dat tegen Nederlands elftal?

    Ik heb respect voor elke mountakhab speler. Sinds die dag wat minder / helemaal niet meer voor Dirar en belhanda.

    Sorry voor mijn geschrift in mijn vorige post phloxx

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Ongepast taalgebruik uiteraard, maar ik kan de frustratie wel begrijpen. Dertig graden, Ramadan, dorstig en hongerig, maar toch strijden voor vaderland. In plaats van dat de supporters achter de spelers staan die er wel stonden, riepen ze om iemand die vakantie aan het vieren was. Tsja. Hij zei terecht dat hij zelf niet wilde (howa li mabghach iji, siro *pieeeeep*). Dat laatste had hij achterwege moeten laten, ja.

    Over Belhanda wil ik het niet hebben, dat is gewoon een idioot. Hij ging echt te ver met moeders en weet ik veel wat hij allemaal zei.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ongepast taalgebruik uiteraard, maar ik kan de frustratie wel begrijpen. Dertig graden, Ramadan, dorstig en hongerig, maar toch strijden voor vaderland. In plaats van dat de supporters achter de spelers staan die er wel stonden, riepen ze om iemand die vakantie aan het vieren was. Tsja. Hij zei terecht dat hij zelf niet wilde (howa li mabghach iji, siro *pieeeeep*). Dat laatste had hij achterwege moeten laten, ja.

    Over Belhanda wil ik het niet hebben, dat is gewoon een idioot. Hij ging echt te ver met moeders en weet ik veel wat hij allemaal zei.
    Dirar zei tegen de supporters: sir tkowed!

    Dat is een groffe belediging.

    Vertaling: ga je *****delen verkopen.

    Dirar brandmerkt de fans van Mountakhab als prostituees.

    Jij bent een fan van mountakhab en geloof mij: als jij zo wordt genoemd wordt ik boos

    Jij wil als fan zijnde toch nooit zo genoemd worden?

    En bovendien breng jij het als: Dirar is aan het werk en ziyech vakantie vieren. Maar het is een eer om voor je vaderland te mogen voetballen.

    Kortom: van zijn actie maak jij een dikke komma van daar waar het een duidelijke uitroepteken had moeten zijn.

    Dirar noemt mountakhab fans prostituees. Aangezien veel mensen in Marokko het geld bij elkaar sparen om een kaartje te kunnen bemachtigen en haast geen geld hebben zijn het goedkope prostituees. Kortom: de belediging is extreem.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  15. #15
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Dirar zei tegen de supporters: sir tkowed!

    Dat is een groffe belediging.

    Vertaling: ga je *****delen verkopen.

    Dirar brandmerkt de fans van Mountakhab als prostituees.

    Jij bent een fan van mountakhab en geloof mij: als jij zo wordt genoemd wordt ik boos

    Jij wil als fan zijnde toch nooit zo genoemd worden?

    En bovendien breng jij het als: Dirar is aan het werk en ziyech vakantie vieren. Maar het is een eer om voor je vaderland te mogen voetballen.

    Kortom: van zijn actie maak jij een dikke komma van daar waar het een duidelijke uitroepteken had moeten zijn.

    Dirar noemt mountakhab fans prostituees. Aangezien veel mensen in Marokko het geld bij elkaar sparen om een kaartje te kunnen bemachtigen en haast geen geld hebben zijn het goedkope prostituees. Kortom: de belediging is extreem.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Ik weet wat er gezegd is en ik weet wat het betekent.

    Je zegt het goed 'voor de eer', het hoeft dus niet. Laat dat nou net zijn wat ik bedoel. Zij stonden er wel en Ziyech niet.

    Ik koop een kaartje om mijn favoriete elftal aan te moedigen en niet af te breken door de naam te scanderen van een jongeman die zelf niet wilde. Kan je wel zeggen dat het door de coach komt, maar als international speel je voor je land en niet voor een coach. Je kan veel zeggen over Belhanda, die man is vaak genoeg gepasseerd, maar op het moment dat er een beroep op 'm gedaan wordt, staat 'ie er wel. Om even een voorbeeld te noemen.

    Kortom: ik begrijp de frustratie. Dat het ongepast is, ben ik met je eens. Het zijn echter emoties. De één kan die in bedwang houden en de ander weer niet.

    Maar goed ik heb deze discussie al eens eerder gevoerd, de meningen zijn verdeeld en dat is prima. Ik ga lekker trainen. Adios.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب