1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    03-06-2004

    Dood futloos haar en haar uitval

    Hoi dames,

    Graag jullie advies. Ik wil naar de kapster gaan om mijn haar zo kort mogelijk te knippen. Ik weet niet of dit voldoende is. Volgens mij heb ik 2 jaar mijn haar niet geknipt. Mijn haar is dun geworden en het loopt in een punt naar beneden. Ik zou graag meer info willen hebben zodat voorbereid naar de kapster ga. Zo kan ik goed aangeven wat ik wil en mij laten adviseren. Zoals moet er een speciale knipmethode gebruikt worden? Boven op mijn hoofd is mijn haar ook dood, hoe pak ik die deel aan?
    Al jullie info en adviezen zijn zeer welkom.

    Alvast bedankt.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    261
    03-06-2004

    Iemand die ervaring heeft met een behandeling bij een kapster?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Een kapster kan het beste antwoord geven op je vragen. En model is afhankelijk van het type haar dat je hebt, stijl of krullen. En wat dood is af laten knippen, dat ziet de kapster hoeveel er precies af moet

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Oja en boven op je hoofd, heb je olijfolie met knoflook of uiensap geprobeerd. Dat schijnt heel goed te werken.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    261
    03-06-2004

    Bedankt dames voor de tips. Ben echt opzoek naar verhalen van mensen die het zelf hebben ervaren. Ik hoop dat er nog meer reacties komen. De kapster zal ook adviseren uiteraard.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    40
    12-06-2009

    haarmasker knoflook met olijfolie. je haar wassen met appelazijn. niet stylen.
    dit heeft bij mij geholpen. is echt klote om je haar dood zien gaan hartpijn.

  7. #7
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Oh vervelend. Ik gebruik nu een tijdje haarolie van Yasmine Misri uit Amsterdam. Je kunt haar vinden op fb en insta. Ze heet: pure Yasmine Herbs and oils.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    27
    10-07-2014

    Ik had ook erg last van haaruitval en dun haar. Gebruik sinds kort paardenshampoo en conditioner (ook voor mensen) het heet main tale ofso van Kruidvat. Ik merk zoveel verschil!

  9. #9
    ^_^

    Reacties
    498
    29-01-2009

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Oh vervelend. Ik gebruik nu een tijdje haarolie van Yasmine Misri uit Amsterdam. Je kunt haar vinden op fb en insta. Ze heet: pure Yasmine Herbs and oils.
    werkt het goed?
    Alhamdolilah 3alla kolli 7al.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6
    20-05-2019

    Castorolie, olijfolie masker meng deze samen laat het een uur of 2 voor dat je gaat douche in trekken en was het uit kijk ook naar de shampo die je gebruikt t liefst met olijf olie extracte er in.. je kan bij het maskertje ook knoflook toevoegen of gember geloof me na een tijd ga je resultaat zien en ontwijk de chemische troep succes

  11. #11
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Tijdens mijn zwangerschap had ik daar last van. Ook door het overmatig föhnen. Heb toen me haar laten knippen. ABSOLUUT geen laagjes, omdat dat ervoor zorgt dat het er nog dunner uitziet. Gewoon 1 lengte beetje ovaal achter dus niet in een V. Daarnaast gebruik ik haarmayonaise te verkrijgen bij de surinaamse toko’s, die Indiërs hebben het ook. Ruikt lekker en smeer ik in me haar. Als ik niks te doen heb laat ik dat 2/3 dagen in me haar. Ik draag hoofddoek dus maakt toch niet uit. Zonder te wassen. En dan na 2/3 dagen was ik het eruit. Het maakt je haar dikker, glanzend en gezond. Het is echt een top product. En natuurlijk!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #12
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door missmocrootje Bekijk reactie
    werkt het goed?
    Jazeker! Ik gebruik het al een tijdje.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6
    20-05-2019

    Ooh en nog iets toe te voegen gezond haar begint zoizo van binnen uit je kan smeren en smeren tot je een ons weegt heel je leven lang een masker in houden maar je moet voldoende vitamine nemen. Ik gebruik al jaren biergistpillen van de Kruidvat haar/huid/nagels die zijn echt het beste en let op je voeding

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Een kapster kan het beste antwoord geven op je vragen. En model is afhankelijk van het type haar dat je hebt, stijl of krullen. En wat dood is af laten knippen, dat ziet de kapster hoeveel er precies af moet
    Dit is het beste advies. Wat betreft dood haar probeer geen troep te gebruiken en gebruik zoveel mogelijk natuurlijke olie. Jojoba, zwarte zaad, abrikozen pit, kokos, zelfs shea boter kan goed zijn afhankelijk van wat voor haar type je hebt. Vis olie slikken is ook belangrijk. Veel avocado eten en veel water drinken.