1. #1
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Hoe bijzonder onze geliefde Profeet is

    Anas ibn Malik (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft overgeleverd:
    “Ik heb de Boodschapper van Allah (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem) tien jaar gediend en hij heeft nooit een keer ‘foei’ tegen me gezegd of voor iets wat ik gedaan had, gezegd: ‘Waarom heb je het gedaan?’ of voor iets wat ik achterwege liet: ‘Waarom heb je het achterwege gelaten?’
    De Boodschapper van Allah (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem) behoorde tot de mensen met het beste gedrag. Ik heb nooit khazz* zijde of iets anders aangeraakt dat zachter was dan de handpalm van de Boodschapper van Allah (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem) en ik heb nooit betere musk of parfum geroken dan het zweet van de Profeet (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem).”
    Deze beschrijving van de Profeet (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem) is overgeleverd door Anas ibn Malik (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith is overgeleverd door Tirmidhi.
    *khazz is een kledingstuk dat gemaakt is van katoen en zijde

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Volgens ahl paleismonniken zoals zion madjhoela Abdars Abu Jahl was onze profeet niet bijzonder maar gewoon een mens zoals eenieder

    Wat een Abu Jahl toch ook die zion madjhoela abdars

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Volgens ahl paleismonniken zoals zion madjhoela Abdars Abu Jahl was onze profeet niet bijzonder maar gewoon een mens zoals eenieder

    Wat een Abu Jahl toch ook die zion madjhoela abdars
    Gij bent een grote EZEL

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Abubakr16 Bekijk reactie
    Gij bent een grote EZEL
    Eens

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Volgens ahl paleismonniken zoals zion madjhoela Abdars Abu Jahl was onze profeet niet bijzonder maar gewoon een mens zoals eenieder

    Wat een Abu Jahl toch ook die zion madjhoela abdars

    Jij komt hier ook alleen maar om over leden te lasteren en hen zwart maken, alsof iemand het hier wat interesseert. Je doet net of hij jouw ondergoed aan heeft. Gedraag je toch is een keer normaal joh.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Ga de zion kontje van zion madjhoela abdars nog dieper in met je tong umm kechie
    Bied hem privé je heksen handje aan Yallah zied
    Wat een kleuter gedrag weer en fantasie verhalen die alleen in jouw dromen voorkomen. Je leeft in een wereld die niet bestaat. Ik wil niets van hem zoals ik ook niets van jou wil, knoop dat goed in je oren.

    Nou, probeer je eens volwassen te gedragen, oude man.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Wat een kleuter gedrag weer en fantasie verhalen die alleen in jouw dromen voorkomen. Je leeft in een wereld die niet bestaat. Ik wil niets van hem zoals ik ook niets van jou wil, knoop dat goed in je oren.

    Nou, probeer je eens volwassen te gedragen, oude man.
    Niet liegen en waarom zo'n lap tekst om discussie uit te lokken munafiq akbar?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Ze wilt niets van hem maar ze is wel stapelverliefd op die zionistische kakkerlak die het vlees van moslims eet
    Jullie 2 zijn een goed zionistische stel/koppel
    Heb je nou vlinders of ratten in je buik?

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Ze wilt niets van hem maar ze is wel stapelverliefd op die zionistische kakkerlak die het vlees van moslims eet
    Jullie 2 zijn een goed zionistische stel/koppel
    Heb je nou vlinders of ratten in je buik?
    Echt kinderachtig zeg. Zo dom ook kun jij dingen inschatten subhan Allah. Ga slapen alsjeblieft. Er is hier geen enkele man waar ik op kan vallen, GEEN ENKELE, snap je dat of niet? Mijn type ben ik hier nog nooit tegengekomen. Maar dat snap je waarschijnlijk niet, val jij wel op iedereen?

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Ze wilt niets van hem maar ze is wel stapelverliefd op die zionistische kakkerlak die het vlees van moslims eet
    Jullie 2 zijn een goed zionistische stel/koppel
    Heb je nou vlinders of ratten in je buik?
    Wa zit ge te liege en te zevere homojongen. Gaat uw kont verkope zoals ge da elke dag doet. Dajal dat ge bent met uw nonstop leugens ah bla bla

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Abubakr16 Bekijk reactie
    Wa zit ge te liege en te zevere homojongen. Gaat uw kont verkope zoals ge da elke dag doet. Dajal dat ge bent met uw nonstop leugens ah bla bla

    Upppp

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Ga bij zion madjhoela abdars direct prive zijn zion kontje likken umm kechie en niet indirect via mij doen umm kechje
    Abdars wil je niet ah lelijke ouwe Flikkerkont loooooool

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Dawahsunnah Bekijk reactie
    Upppp
    Hij loopt hier steeds islamitische topics te verpesten door steeds over moslims te lasteren, als je er iets van zegt, begint hij weer leugens te verzinnen waar hij al zo goed in is, zodat je hem het slechte niet afkeurt en hij lekker door kan gaan over moslims liegen en topics bevuilen.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Pamper espirite moet snel speen kope

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Abubakr16 Bekijk reactie
    Wa zit ge te liege en te zevere homojongen. Gaat uw kont verkope zoals ge da elke dag doet. Dajal dat ge bent met uw nonstop leugens ah bla bla
    Je acteerkunst was in het begin wel ijzersterk moet ik eerlijk toegeven umm kechie maar je begint saai te worden
    Zo'n topic nog laten bestaan nota bene
    Jullie ahl paleispriesters zijn slecht en kwaadaardig vooral jij umm kechie met je trol accounts met namen zoals DawahSunnah alias AbuBakr16 alias Manhajsalafishaytaan2018
    Deze 3 zijn 1 en dezelfde persoon beste moslims
    Het is de welbekende umm kechie oftewel fitna-geile trol
    Pas op Kijk uit Let op voor deze satanische trol!!!