Echt goed dat je zoveel weet erover. اللهم بارك
Barak Allahu fik, zal zeker je advies volgen! In shae Allah.
Echt goed dat je zoveel weet erover. اللهم بارك
Barak Allahu fik, zal zeker je advies volgen! In shae Allah.
nice ot.
أمين
Valt reuze mee met wat ik weer maar Alhamdulillaah te allen tijde. We dienen ons zelf erin te verdiepen opdat we gezond blijven en ons zelf tevens onze naaste kunnen beschermen. We dienen overigens zorgvuldig met de lichaam die wij van Allaah gekregen hebben om te gaan.
Men zegt: "kennis is macht"
Wa feeki barakallaah in shā Allaah
Al-Awaza'ie zei: "houd je vast aan de overleveringen van degene die jou zijn voorgegaan (i.e. Salaf), Ook al verwerpen de mensen jou.
Subhan Allah ja..
لا حول ولا قوة الا بالله
nice ot.
“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)
Wat is geioniseerd water en waar is het goed voor?
“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)
Miss begreep je me verkeerd wa Allaah hu alem maar natuurlijke collageen is onmisbaar je lichaam is zelf ook in staat om collageen aan te maken. Ik doelde meer op wat er in de markt te verkrijgen is.
Iets wat duur is, is niet per definitie goed noch van goede kwaliteit. Moge Allaah ons beschermen teven gezondhouden.
Al-Awaza'ie zei: "houd je vast aan de overleveringen van degene die jou zijn voorgegaan (i.e. Salaf), Ook al verwerpen de mensen jou.
Nee ik begreep je wel. Klopt je lichaam maakt zelf collageen aan maar naarmate je ouder wordt, wordt dat minder. Dus wanneer je dat extra inneemt dan gaat je dat helpen bij verschillende dingen. Veel mensen zijn er ook gewoon positief iver. Maar ja ik ben het wel met je eens dat je dingen wel goed moet onderzoeken alvorens je het aanschaft. Er is idd veel rommel te koop.
Maar geioniseerd water is dat basisch water? Wat is jouw mening daarover? Is dat wel goed voor je maag aangezien je maag juist zuur is. Daar zijn de meningen ook over verdeeld; of basisch nou echt beter is of niet. Moet denk ik gewoon een juiste balans zijn. Maar ja volgens mij nemen wij sowieso veel te veel zuur in.