1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    514
    27-02-2016

    Citaat Geplaatst door JEWEETED Bekijk reactie
    Echt goed dat je zoveel weet erover. اللهم بارك
    Barak Allahu fik, zal zeker je advies volgen! In shae Allah.
    أمين
    Valt reuze mee met wat ik weer maar Alhamdulillaah te allen tijde. We dienen ons zelf erin te verdiepen opdat we gezond blijven en ons zelf tevens onze naaste kunnen beschermen. We dienen overigens zorgvuldig met de lichaam die wij van Allaah gekregen hebben om te gaan.

    Men zegt: "kennis is macht"

    Wa feeki barakallaah in shā Allaah
    Al-Awaza'ie zei: "houd je vast aan de overleveringen van degene die jou zijn voorgegaan (i.e. Salaf), Ook al verwerpen de mensen jou.

  2. #17
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Subhan Allah ja..

    لا حول ولا قوة الا بالله
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  3. #18
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Al-Islaam-Haqq Bekijk reactie
    Ya ukhti fi deen wees gewaarschuwd met collageen vooral collageen wat synthetisch geproduceerd wordt. Er wordt veel gerommeld met supplementen. Zolang je geen natuurlijke collageen hebt dan kan je nemen wat je wilt maar je schaad meer dan dat het baat. Ik adviseer je oprecht en mijn oprechte excuses dat ik het openlijk doe om niet zomaar wat te nemen vooral als je geen ingredienten kan lezen wat ze betekenen. De doktoren kunnen zoveel zeggen als ze willen maar weten jammer genoeg weinig. En internet is vervuild met leugens tevens valse informatie.

    Zoals ik altijd zeg: Dokters zijn mensen die medicijnen voorschrijven waarvan ze weinig weten... ...om ziekten te genezen waar ze nog minder van weten.. ...van mensen waar ze helemaal niets van weten.

    Wollaahi wa billaahi wa thallaahi ik val je niet aan noch is dat mijn intentie. Een waargeschuwd mens telt voor 2.
    Ja natuurlijk ga je niet zomaar wat kopen. Koop een van goede kwaliteit en niet de goedkoopste oid. Maar collageen is zeker wel goed voor je hoor, met name de visvariant.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #19
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Wat is geioniseerd water en waar is het goed voor?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    514
    27-02-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ja natuurlijk ga je niet zomaar wat kopen. Koop een van goede kwaliteit en niet de goedkoopste oid. Maar collageen is zeker wel goed voor je hoor, met name de visvariant.
    Miss begreep je me verkeerd wa Allaah hu alem maar natuurlijke collageen is onmisbaar je lichaam is zelf ook in staat om collageen aan te maken. Ik doelde meer op wat er in de markt te verkrijgen is.

    Iets wat duur is, is niet per definitie goed noch van goede kwaliteit. Moge Allaah ons beschermen teven gezondhouden.
    Al-Awaza'ie zei: "houd je vast aan de overleveringen van degene die jou zijn voorgegaan (i.e. Salaf), Ook al verwerpen de mensen jou.

  6. #21
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Al-Islaam-Haqq Bekijk reactie
    Miss begreep je me verkeerd wa Allaah hu alem maar natuurlijke collageen is onmisbaar je lichaam is zelf ook in staat om collageen aan te maken. Ik doelde meer op wat er in de markt te verkrijgen is.

    Iets wat duur is, is niet per definitie goed noch van goede kwaliteit. Moge Allaah ons beschermen teven gezondhouden.
    Nee ik begreep je wel. Klopt je lichaam maakt zelf collageen aan maar naarmate je ouder wordt, wordt dat minder. Dus wanneer je dat extra inneemt dan gaat je dat helpen bij verschillende dingen. Veel mensen zijn er ook gewoon positief iver. Maar ja ik ben het wel met je eens dat je dingen wel goed moet onderzoeken alvorens je het aanschaft. Er is idd veel rommel te koop.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #22
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Maar geioniseerd water is dat basisch water? Wat is jouw mening daarover? Is dat wel goed voor je maag aangezien je maag juist zuur is. Daar zijn de meningen ook over verdeeld; of basisch nou echt beter is of niet. Moet denk ik gewoon een juiste balans zijn. Maar ja volgens mij nemen wij sowieso veel te veel zuur in.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1
    23-10-2018

    Citaat Geplaatst door Al-Islaam-Haqq Bekijk reactie
    Tuinen doet alsof ze biologische producten verkoopt maar niks is minder waar.

    Huh?! Waar haal je deze info vandaan en weet je dat zeker? SubhanAllaah ik haal altijd hun bio koudgeperste onbewerkte kokosolie die in glazen pot.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk