1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Moet ik elke dag om 6 uur opstaan om ontbijt voor hem te maken?

    Neeh, dat doen we niet he. We kunnen als vrouw de avond van te voren wel iets klaarmaken, maar ik slaap gewoon lekker uit als ik vrij ben. Elke man kan toch wel koffie zetten en een broodje smeren?

    Wat een aanstellers.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    88
    05-11-2015

    Hahaha
    Hoerenn van tegenwoordig

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Moby Bekijk reactie
    Hahaha
    Hoerenn van tegenwoordig
    Dus dit is hoe jouw moeder je heeft opgevoed? Ze heeft je geleerd dat je haar een **** mag noemen als ze geen ontbijt voor je klaarmaakt. Fucking ziek. Waar is je vader in deze opvoeding?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Effed quite frankly
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Ladyyyy Bekijk reactie
    Ontbijten met je man is toch fijn? Ik zou wel opstaan, samen eten hem gedag zeggen afruimen en mijn ding doen.
    Om 6 uur in de ochtend? Nee ik slaap toch liever door..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Effed quite frankly
    Ya

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Miosin Bekijk reactie
    Ya
    forreal ya
    If you 'don't know', Allah knows.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    forreal ya
    Niet raar doen

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Gewoon opstaan, kan ik tenminste nog bidden. Is zielig voor hem, moet hij nog eerder opstaan om alles zelf klaar te maken. Eerst dacht ik ook zo (is gewoon kinderachtig) maar nu doe ik het uit mezelf omdat ik me verantwoordelijk voel en natuurlijk uit liefde. Gewoon proberen en je zal zien dat hij je gaat waarderen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Ladyyyy Bekijk reactie
    Ja, om 6.00. Samen bidden en ontbijten is een goed begin van de dagsamen als stel. Het is toch ook leuk voor je man als hij ontbijt met zijn vrouw?
    9 van de 10 zou echt niet opstaan voor zijn vrouw om samen te ontbijten. Nee als ik vrij ben, slaap ik ook gewoon door.

  11. #11
    ...

    Reacties
    812
    04-10-2010

    Waarom per se 6 uur? Kan ook toch iets later? Samen ontbijten is toch fijn?
    The Prophet (blessings and peace of Allah be upon him) said: “Allah, may He be glorified and exalted, said: ‘Every deed of the son of Adam is for him, except fasting. It is for Me and I shall reward for it.’” Narrated by al-Bukhaari (1904) and Muslim (1151).

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Hah.. omdat hij moet werken denk ik.

  13. #13
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Ik ontbijt niet, alleen koffie, en als we samen nergens naartoe gaan hoef je ook niet op te staan, lijkt me verschrikkelijk om te zitten wachten op ontbijt en koffie terwijl ik net wakker ben, ik moet bewegen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    8
    27-05-2018

    Citaat Geplaatst door Ladyyyy Bekijk reactie
    Ja, om 6.00. Samen bidden en ontbijten is een goed begin van de dagsamen als stel. Het is toch ook leuk voor je man als hij ontbijt met zijn vrouw?
    drm ben je 34 en nog steeds niet getrouwd
    troep

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Sensible.. Bekijk reactie
    Gewoon opstaan, kan ik tenminste nog bidden. Is zielig hem, moet hij nog eerder op laten staan om alles zelf klaar te maken. Eerst dacht ik ook zo (is gewoon kinderachtig) maar nu doe ik het uit mezelf omdat ik me verantwoordelijk voel en natuurlijk uit liefde. Gewoon proberen en zal zien dat hij je gaat waarderen.
    Ik hou van mijn slaap. En bovendien kan ik niks door me keel krijgrn op zo een tijdstip. Kan hij beter zelf koffie zetten en brood smeren want ik word snel chagrijnig. Ik ben niet getrouwd hoor, dacht er alleen aan haha