1. #31
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Ik kan me niet voorstellen dat 40% van de Nederlanders tegen de Islam in het straatbeeld/publiek domein is.

    Bovendien zie ik alleen een tweet van Wilders als bron en een knullig verhaaltje van De Dagelijkse Standaard (DDS).

    En natuurlijk rijzen dan bij mij vragen als:
    * hoe is dit onderzoek gevoerd en door wie?
    * wat hebben de onderzoekers bedoeld met “islam in het straatbeeld/publiek doemein”? (Moskeeën, boerka’s, islamitisch kledij op scholen en/of andere overheidsgebouwen/instanties). Zijn de ondervraagden wel bekend/bewust van wat er bedoeld wordt?

    Te onbetrouwbaar en te veel haken en ogen als je het mij vraagt, zeker wanneer het van ‘islamvriendelijke’ gezelschappen komt als die van de PVV en de DDS!
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Precies die vragen heb ik ook.
    We weten allemaal dat de islam geen goede reputatie heeft momenteel, kennen alle problemen, maar 40% die moskeen gesloopt zou willen zien geloof ik niks van.
    Ik denk ook dat veel mensen dachten dat het bijvoorbeeld ook gaat om agenten met hoofddoek etc.

    Ik denk dat het wel meer kan zijn dan die 40%, als je tenminste goed naar de vraagstelling kijk.

    #1, de vraag boven het grafiekje:
    "(......) de wet die de PVV heeft voorgesteld om de islam in Nederland uit de publieke ruimte te weren".

    Wat denk je, meer dan 50% van de Nederlanders vindt zichzelf niet (meer) religieus.
    Hoe zou er gestemd zijn als het woordje "islam" vervangen zou worden door "religie", "Christendom" of wat dan ook?
    Dikke kans dat die 40% dan ook met gemak gehaald zou worden. Zo uitzonderlijk vind ik dat niet, integendeel!

    Gekker vind ik dit: dat hele grafiekje in #1 kan ik nergens terugvinden. Waar komt dat weg?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Precies die vragen heb ik ook.
    We weten allemaal dat de islam geen goede reputatie heeft momenteel, kennen alle problemen, maar 40% die moskeen gesloopt zou willen zien geloof ik niks van.
    Ik denk ook dat veel mensen dachten dat het bijvoorbeeld ook gaat om agenten met hoofddoek etc.
    40% die moskeeën gesloopt willen hebben is heeel redelijk. In Gouda zouden er op meerdere plaatsen 1 moskee komen (Niet tegelijk). Op elke bestemming werd tegen de komst van de moskee gedemonstreerd. Zo waren de omringende bewoners bang voor geluidsoverlast van maximaal 200 bezoekers terwijl er in dezelfde straal van 100 meter maar liefst 3 scholen waren met 1500 leerlingen.

    Zo werd een oude supermarkt omgeturnd naar moskee en daar gooiden ze het ook op geluidsoverlast. Zelfs de school achter de moskee was er op tegen in verband met geluidsoverlast

    40% is heel redelijk. Nazaten van de nazi's.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    194
    20-09-2018

    40% van alle nederlanders pijpen geert wilders dus.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Het is geen 'anti-Islam wet', het gaat om weren uit de publieke ruimte. Dat is toch echt wat anders.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    40% die moskeeën gesloopt willen hebben is heeel redelijk. In Gouda zouden er op meerdere plaatsen 1 moskee komen (Niet tegelijk). Op elke bestemming werd tegen de komst van de moskee gedemonstreerd. Zo waren de omringende bewoners bang voor geluidsoverlast van maximaal 200 bezoekers terwijl er in dezelfde straal van 100 meter maar liefst 3 scholen waren met 1500 leerlingen.

    Zo werd een oude supermarkt omgeturnd naar moskee en daar gooiden ze het ook op geluidsoverlast. Zelfs de school achter de moskee was er op tegen in verband met geluidsoverlast

    40% is heel redelijk. Nazaten van de nazi's.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Nazaten van de nazi's
    Ghehe.

    Er is een verschil tussen geen moskee in je woonwijk willen en alle moskeeën gesloopt willen hebben.
    Daarnaast zegt het feit dat er demonstraties waren helemaal niets over het percentage dat tegen is.