1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    ik wil advies van de vrouwe voor later

    hoe kan ik later voorkome dat mij dochters hd kechs word? ik bedoel meisje die islam vast hou en schijt heeft aan andere vrouwe die zegge kleed je modern en doe make up word hd kech net als ons. kijk tegewoordig is het al uit de hand gelope maar ik weet zeker het gaat alleen erger worde. dus help mij alsjeblieft.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    hoe kan ik later voorkome dat mij dochters hd kechs word? ik bedoel meisje die islam vast hou en schijt heeft aan andere vrouwe die zegge kleed je modern en doe make up word hd kech net als ons. kijk tegewoordig is het al uit de hand gelope maar ik weet zeker het gaat alleen erger worde. dus help mij alsjeblieft.


    Wat is een hd kech?

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Vanwaar de benaming kech? Buiten m.nl heb ik dat woord nooit gehoord.

    Komt de benaming van de foodindustrie alkeichir.

    De vrouw als een soort vleesconsumptie?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door verdad Bekijk reactie
    Vanwaar de benaming kech? Buiten m.nl heb ik dat woord nooit gehoord.

    Komt de benaming van de foodindustrie alkeichir.

    De vrouw als een soort vleesconsumptie?
    kech is geen woord die word gebruikt door marokane maar door andere afkomste zelfs hun wete tegewoordig en heel goed ook. maar lmohim daar gaat de topic niet over ik wil gewoon wete hoe ik dit kan voorkome. kijk ik vind niet leuk dat marokaanse kechs tegewoordig straatbeeld make ik maak me zorge over mij kindere dus ik ben heel serieus eigelijk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Wat is een hd kech?
    meisje met hoofdoek die westers klere heeft waardoor je haar lichaam gewoon goed kan zien en tegewoordig sowieso makeup erbij dus dan is toch raar. hare bedekke gezicht opmake hhhh kifes

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    43
    21-01-2013

    Het begint al bij het uitkiezen van de juiste vrouw.

  7. #7
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Communicatie, communicatie, communicatie.

    Veel gesprekken voeren met je dochters, wij mgarba zijn slecht in communiceren, vooral vader - dochter.
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Vakkenvuller2 Bekijk reactie
    Communicatie, communicatie, communicatie.

    Veel gesprekken voeren met je dochters, wij mgarba zijn slecht in communiceren, vooral vader - dochter.
    ja dat is ook wel zo

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Islamitische opvoeding en ervoor zorgen dat je een goeie band hebt met je kinderen zodat er nooit leugens verteld worden door kind na ouders toe. Tijd en aandacht geven. Vanaf jongs af aan, leren wat goed is en wat niet. En de grenzen duidelijk stellen.
    Islaam is het belangrijkste hierin.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Door zelf ver uit de buurt te blijven van andermans dochters, zussen en moeders. Allah te vragen om rechtschapen kinderen en om een godsvrezende vrouw. En vervolgens geduld hebben.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    heo kan je als hd kech als schande voor de wereld je niet ongemakkelijk voele. Hoee