1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Irak roept Marokko op om ambassade in Bagdad te heropenen

    De Irakese minister Ibrahim Al-Jaafari heeft Marokko gevraagd de ambassade te heropenen na bijna 13 jaar.



    De Irakese minister van Buitenlandse Zaken Ibrahim Al-Jaafari heeft Marokko opgeroepen om zijn ambassade in Irak te heropenen, aldus een verklaring van het Iraakse ministerie. Hij riep ook op tot visumfacilitering voor Irakezen die Marokko willen bezoeken.

    Volgens de verklaring deed Al-Jaafari zijn voorstel aan Mounia Boucetta, staatssecretaris bij het ministerie van Buitenlandse Zaken en Internationale Samenwerking, aan het einde van de 150e zitting van de Arabische Liga, die vorige week plaatsvond in Egypte.

    Tijdens deze bijeenkomst benadrukte de Iraakse minister ook het belang van het versterken van de samenwerking tussen de twee landen op verschillende gebieden, zoals veiligheid, inlichtingen en de strijd tegen terrorisme.

    De Marokkaanse ambassade in Irak is om veiligheidsredenen al bijna dertien jaar gesloten.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Nee daar gaan wij niet aan beginnen alle banden met een rawafid regime moet worden geboycot iran syrie libanon en irak zijn onze vrijanden net zoals de zionisten

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    327
    27-02-2014

    @ akh woulelcha3b.
    En de zionisten hebben op hun beurt banden met soennieten en sjiieten. En de soennieten en de sjiieten snijden elkaar de keel door, maar de zionist wordt met geen haar gekrenkt. Ik snap het niet. De getuigenis zou ons toch moeten verbinden en niet verdelen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    een vijand kan je beter bevriend houden

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Matador86 Bekijk reactie
    @ akh woulelcha3b.
    En de zionisten hebben op hun beurt banden met soennieten en sjiieten. En de soennieten en de sjiieten snijden elkaar de keel door, maar de zionist wordt met geen haar gekrenkt. Ik snap het niet. De getuigenis zou ons toch moeten verbinden en niet verdelen.
    welke banden, bron, aub geen bron uit israel

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Klopt de enige winnaar is isreal dus is het beter de banden te bevriezen met de rawafid die de moslims aan alle kanten aanvallen . Wij moslims zijn politiek gezien helemaal uitgespeeld .

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Rijke soepjurk Irakezen willen snel snel visum aanvragen zodat ze de goedkope Marokkaanse vrouwtjes in Casa en Mara(kech) kunnen misbruiken.


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    172
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Rijke soepjurk Irakezen willen snel snel visum aanvragen zodat ze de goedkope Marokkaanse vrouwtjes in Casa en Mara(kech) kunnen misbruiken.
    Jou antiliaanse buren moeten allessinds niet ver gaan voor een.sletje
    You need people like me

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Antizwemmer Bekijk reactie
    Jou antiliaanse buren moeten allessinds niet ver gaan voor een.sletje
    Mijn Antilliaanse en Surinaamse broeders in de Bijlmer hebben genoeg aanvoer van Marokkaanse jbala meiden in Amsterdam.

    Jbala vrouwtjes die heilig geloven dat ze afstammelingen zijn van Al-Idrissi .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    172
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Mijn Antilliaanse en Surinaamse broeders in de Bijlmer hebben genoeg aanvoer van Marokkaanse jbala meiden in Amsterdam.

    Jbala vrouwtjes die heilig geloven dat ze afstammelingen zijn van Al-Idrissi .
    Allessinds denken ze niet dat ze afstammelingen zijn van de Spanjaarden
    You need people like me

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    200
    15-09-2018

    Hahahaha net wilde dieren hier

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Antizwemmer Bekijk reactie
    Allessinds denken ze niet dat ze afstammelingen zijn van de Spanjaarden
    Je moet vragen wat de redenen zijn aan de blanke jbala mocro's die nog blanker zijn dan een Wit-Rus uit Wit-Rusland.

    Ze zullen dezelfde redenen aanhalen waarom jij en je andere mocro vriendjes ook denken dat ze Arabieren zijn.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Mijn Antilliaanse en Surinaamse broeders in de Bijlmer hebben genoeg aanvoer van Marokkaanse jbala meiden in Amsterdam.

    Jbala vrouwtjes die heilig geloven dat ze afstammelingen zijn van Al-Idrissi .
    die jij jbala noemt zijn rwafa die in tanger /tetouan een huisje kochten en daar heen verhuisd, ze zijn ietsje meer ontwikkeld dan die ze achter hebben gelaten in bijvoorbeeld ait waryaghel en co.ze spreken darija omdat het overal in marokko wordt gesproken, JULLIE grens is targuist en taza , verder dan daar redden jullie het niet maybe met gebarentaal

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    die jij jbala noemt zijn rwafa die in tanger /tetouan een huisje kochten en daar heen verhuisd, ze zijn ietsje meer ontwikkeld dan die ze achter hebben gelaten in bijvoorbeeld ait waryaghel en co.ze spreken darija omdat het overal in marokko wordt gesproken, JULLIE grens is targuist en taza , verder dan daar redden jullie het niet maybe met gebarentaal
    Zijn de bekende Amsterdamse jbala mocro's Ali B en Appa Riffijnen of claimen zij Arabisch te zijn, zoals bijna alle jbala die ik ben tegen gekomen in mijn leven.

    De Riffijnen uit Tetouan heb ik nooit horen claimen dat ze Arabieren zijn.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Zijn de bekende Amsterdamse jbala mocro's Ali B en Appa Riffijnen of claimen zij Arabisch te zijn, zoals bijna alle jbala die ik ben tegen gekomen in mijn leven.

    De Riffijnen uit Tetouan heb ik nooit horen claimen dat ze Arabieren zijn.
    ali b zijn vader komt geen 10 km van al hociema vandaan, zijn moeder is waryaghlia en woonde in het stadje fnide9 bij sebta.

    jij roept maar wat uit je lege hoofd.