1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Massanisa ben je verdwaalt a pedro.. alle binga

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Massanisa haha je denkt je raakt ons??? Ga deze onzin thuis aan je pa vertellen... Want hier is het net als met losse flodders schieten.. hahaha en ook echt best doen ook... outcast

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    172
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Massanisa haha je denkt je raakt ons??? Ga deze onzin thuis aan je pa vertellen... Want hier is het net als met losse flodders schieten.. hahaha en ook echt best doen ook... outcast
    Haha das wss een junkie die in een koffieshop zit te smoren
    You need people like me

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Massanisa ben je verdwaalt a pedro.. alle binga
    Hij heeft aids. Sindsdien is hij verbitterd nadat Gino hem ook heeft verlaten voor zijn vader.

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Hij heeft aids. Sindsdien is hij verbitterd nadat Gino hem ook heeft verlaten voor zijn vader.
    De enigste die aids heeft is ben jij vieze smerige pedofiel die met 12 jarige meisjes chat would zemmel

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De enigste die aids heeft is ben jij vieze smerige pedofiel die met 12 jarige meisjes chat would zemmel
    is dit een drive by insult of zo ya would al mazlot

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Ja binnenkort vloeit de olie en dan heb be niet alleen de khaljieth olieshjeik maar ook bagdadi olieshjeik en ja alles moet van tevoren goed geregeld zijn met pimpmaster zodat straks genoeg beschikbare marokkaanse dames zijn

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Massanisa ben je verdwaalt a pedro.. alle binga
    Wij hebben de Fransen en de Spanjaarden niet naar Marokko gehaald. Daarvoor moet je bij jouw Marokkaanse koningin en zijn familie zijn.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Spanje/Frankrijk waren de pooiers van het koningshuis (protectoraat).

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Massanisa haha je denkt je raakt ons??? Ga deze onzin thuis aan je pa vertellen... Want hier is het net als met losse flodders schieten.. hahaha en ook echt best doen ook... outcast
    Iedereen die op Marokko.nl komt, kan zien dat ik jullie 1 voor 1 hardcore doggystyle.

    Zpak! zpak! zpak! zpak! zpak!

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Dat is ook wat ik dacht toen ik nog een hardcore moslim was. Die romantische versie van de islam is slechts een utopie (onmogelijke werkelijkheid).

    De islam was nooit vredelievend, zelfs niet in de tijd van Mohammed en zijn metgezellen.
    Reactie controleren en vergelijken

  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Jullie zijn slecht in alles. Slecht in lezen, begrijpen, handelen, etc.

    Sinds dag 1 noem ik jullie wannabe Arabieren. Wat houdt dit in? Dit houdt in dat jullie geen Arabieren zijn, maar imazighen die denken dat ze Arabieren zijn.

    Mij moet je niet mixen met moslimberbers die wel denken dat er in Marokko echte Arabieren zijn. Dat zijn mongolen zoals de wannabe Arabieren.

    1 ding hebben jullie allemaal gemeen en dat is de islam. En de islam heeft jullie achterlijk gemaakt.

    Ik ben een pure Amazighi (vrije mens) en dus geen moslimberber of een wannabe Arabier. Jullie zijn beide slaven van de Arabieren en ik lach jullie met plezier uit.
    Reactie controleren en vergelijken