1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    jij kan beter een kook cursus volgen.

    wat een arrogantie weer..
    Maar ik snap het ze willen jou ook nie..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Dat die misselijkmakend trutje nog steeds hier kan inloggen
    Als hier alleen maar gelijkgestemde geesten konden inloggen, zou je je dan niet stierlijk gaan vervelen?

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Als hier alleen maar gelijkgestemde geesten konden inloggen, zou je je dan niet stierlijk gaan vervelen?
    nee, we kunnen van mening verschillen geen probleem.

    Maar sommige uiten geen mening maar is het gewoon een ziekelijke haatfestijn geworden.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    nee, we kunnen van mening verschillen geen probleem.

    Maar sommige uiten geen mening maar is het gewoon een ziekelijke haatfestijn geworden.
    Ik merk het idd als het weer eens over Israël gaat....

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Oke Mike

    Volg je de VS overigens.. ze hebben er weer een subprime feestje van gemaakt.

    Overal waar je een bubbel kon blazen is ingeblazen.
    Niet heel erg nauwkeurig, maar de Amerikaanse mentaliteit zie je terug in de economie en beurs daar.
    Koers winst verhoudingen trekken ze zich in ieder geval niet heel veel van aan.

    Het probleem is dat er heeeeeeel veel geld is en rente laag is dus men koopt aandelen.

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Mijn probleem is dat dit voor vieze pedo’s en andere criminelen moet gelden. Dat gebeurt niet. Zij vormen een gevaar voor alle kinderen in de samenleving. Na hun straf komen ze vaak gewoon in dezelfde stad als hun slachtoffers te wonen. Ik maak mij veel meer zorgen om die mensen dan om iemand die iets verschrikkelijks heeft gedaan. Of hij de intentie echt had om die man te doden is de vraag. Alleen ik zie hem niet als bedreiging voor mij. Kan gerust in mijn wijk wonen nadat hij zijn straf heeft uitgezeten ja?

    Waar heb je het over? Dit gaat over een buitenlandse crimineel.
    Er zijn zat Nederlandse criminelen en daar zijn zat problemen mee, zoals je zelf al aangeeft.
    We hoeven die buitenlandse koekenbakkers er toch niet bij?

    Ik zou willen dat dit veel vaker gebeurde!

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Dit moeten ze ook doen met Abdars, Seymour, Karam666, Wouldcha3b, salafisten, wahabisten, pro Mohammed de 6e slaafjes, pro sharia idioten, islamitische religiegekken, erdogan aanhangers en vele andere zwakzinnigen.

    Gevaar voor de Staatsveiligheid, Nederlands paspoort intrekken en deporteren die handel.

    Dit is Nederland en geen Marokko. Aanpassen of opkrassen!!
    Reactie controleren en vergelijken

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Dit kan alleen gebeuren met goedkeuring van marokko.. in het europese hof voor mensenrechten, zal deze zaak zwaar verliezen..

    Iemand wegsturen naar een plek waar die niet is geboren en getogen, is een misdaad voor de mensheid..

    Deze nsb praktijken kunnen alleen gerealiseerd worden met hulp van het land waar die gezonden wordt..

    Zoals ik al zei, democratie in Blank europa is alleen geldig wanneer je blank bent en een slaaf ervan..

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Mijn probleem is dat dit voor vieze pedo’s en andere criminelen moet gelden. Dat gebeurt niet. Zij vormen een gevaar voor alle kinderen in de samenleving. Na hun straf komen ze vaak gewoon in dezelfde stad als hun slachtoffers te wonen. Ik maak mij veel meer zorgen om die mensen dan om iemand die iets verschrikkelijks heeft gedaan. Of hij de intentie echt had om die man te doden is de vraag. Alleen ik zie hem niet als bedreiging voor mij. Kan gerust in mijn wijk wonen nadat hij zijn straf heeft uitgezeten ja?
    "Pedo's en andere criminelen". Nou, dit is dus een andere crimineel.

    En jij ziet hem niet als een bedreiging? Voor jezelf?
    Dat is mooi. Voordat hij die grensrechter dood schopte had hij volgens de berichten al verschillende misdrijven gepleegd en slachtoffers gemaakt...

    Mooi dat jij je niet bedreigd voelt. De rechter vond hem gevaarlijk genoeg om het terecht te vinden dat zijn verblijfsvergunning niet werd verlengd.

    Uit het topic artikeltje:

    "Hij was een gewaarschuwd man en wist dat hij geen misdrijven meer mocht plegen, dat heeft hij toch gedaan."

    Het houdt toch een keer op?

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door tahtaha Bekijk reactie
    Natuurlijk is fout wat hij gedaan heeft,hoort straf bij om hem land uitzetten is belachelijk.hij heeft toch verblijfvergunning.
    Dit zeg ik niet om hem te steunen,maar de realiteit .
    Een verblijfsvergunning moet regelmatig worden verlengd... En dat hebben ze nu niet gedaan, dat verlengen.
    Er zijn mensen die denken dat we hier niet zitten te wachten op buitenlandse criminelen. Gelukkig maar.

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door _Community_ Bekijk reactie
    tahtaha,

    Je moet het vanuit een ander perspectief bekijken, namelijk dat de dader wist dat hij het land uitgezet kan worden, maar toch zijn heil blijft zoeken in al het slechte. Er zijn genoeg kansen gegeven aan de beste man. Nu is het helaas over voor hem.
    Citaat Geplaatst door _Community_ Bekijk reactie
    Hij is niet significant voor de pluriforme samenleving. Zo veel kansen, maar verbetering zit er jammer genoeg niet meer in. En wanneer je onrechtmatig geweld gebruikt (en de persoon overlijdt), is de maat wat mij betreft vol.
    En zo is het precies!

  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    Graag een inhoudelijke reactie op de voltreffer van MikeH van de gasten die tegen uitzetting zijn "als een nigeriaan dit in Marokko doet, mag hij dan ook blijven". Verder is alles gezegd door "MarokkaaninNL" Wellicht zou in de strafmaat voortaan hier iets meer mee gedaan moeten worden. Bijvoorbeeld 3 strikes, you're out. En bij grote zaken heb je gelijk je driepunter.
    3 Strikes, you're out!

    https://blondemevrouw.nl/2018/04/27/...as-de-wet-aan/

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Grote bek tegen Nederland, maar als ze terug worden gestuurd dan janken ze allemaal als een little bitch.

    En deze site zit vol met little bitches.