1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Marokkaanse Arabieren.

    Citaat Geplaatst door Almighty
    Het is een volk dat echt genaaid word door iedereen.
    Hun vrouwen worden hard genaaid en opengerekt door arabs uit het midden oosten.Hun kinderen worden massaal genaaid door westerse pedo's.En hun mannen worden genaaid door iedereen.Die kom je op straat bedelend tegen.Steeds meer arabmannen in Marokko laten zich ombouwen(transgenders) Marokko word erger dan Thailand.We hebben nu ook arab ladyboys.Ook die gaan hun kont verkopen
    .

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    34
    24-07-2018

    Berberse meisjes worden ook geneukt door negers en turken

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018



    -Handzaam en compact;
    -leidt studenten door een onderzoek aan de hand van praktische aanwijzingen;
    -met handige online tools.
    Organisaties laten geregeld onderzoeken uitvoeren om nieuwe kennis te produceren of bestaande kennis te evalueren. Een afgestudeerde van een hogeschool of universiteit moet daarom beschikken over goede onderzoeksvaardigheden. Met Zo doe je een onderzoek krijgen studenten praktische handvatten om een onderzoek uit te voeren, met als resultaat een gedegen onderzoeksrapport


    Hier te koop: https://www.noordhoffuitgevers.nl/pr.../9789001878139

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Ja berberaap je spreekt vanuit afgunst en jaloezie. Marokko is en blijft altijd door maro Arabieren geleid brand maar lekker vanbinnen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    172
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Rach2018 Bekijk reactie
    Berberse meisjes worden ook geneukt door negers en turken
    Hahahaha
    You need people like me

  6. #6
    Simpele ziel

    Reacties
    11
    02-10-2014

    Stik in je haat please.
    Danku

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    31
    09-04-2011

    hoeveel heeft israël je betaald om haat en verderf te zaaien ?

  8. #8
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Niggers?? Dat zijn over het algemeen arabwijven.Gebeurt in de Randstad meestal.Laat daar nou de meeste Arabs wonen.Heb ik het nog niet eens over frankerijk waar Arabs in ellende leven en die wijven daar door alles en iedereen worden opengerekt.
    Sorry hoor, maar iedere meid die ik hier in Nederland heb opengerekt was toch een berberse hoor. Ze klaagden ook altijd hoe hun mannen zich gedroegen, net zoals dieren.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  9. #9
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Ga maar kapot van binnen.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door verdad Bekijk reactie
    Ja berberaap je spreekt vanuit afgunst en jaloezie. Marokko is en blijft altijd door maro Arabieren geleid brand maar lekker vanbinnen.
    dan ben jij niet op de hoogte akhenoush heeft heel Marokko in zijn hand en is puur een berber en de koning Mohammed 6 is de zoon van puur Berberse stad khenifra.
    98 procent die Marokko reageren zijn berbers

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Die berbers weigeren zelfs om darija als een officiële taal te erkennen in marokko terwijl Berberse taal juist op school en universiteiten onderwijzen moet worden.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Vergeet de vrouw van akenouch niet die behoort tot machtigste vrouwen ter wereld en is puur azulist vrouw

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.826
    17-10-2009

    See you at yawm al qiyamah
    ...