1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    die mocros waar jij naar refereert zijn allang geassimileerd , dat geen amazighi of darija sprekende meer te noemen.

    wie in de wereld buk er niet voor amerika? zelfs jou wilmpje doet het iedere dag...het is daarom helemaal niets zo schandalig, naar de machtigste land ter wereld.

    maar in marokko zijn en blijven jullie azouls voor altijd het voetveegje voor ons kleine jeminieten, dat is pas echt schandalig te noemen
    dagelijks sturen jullie ons dollars brieven richting mijn broeders en moeten jullie ons rotzooi opruimen in marokko en bewaken over ons overleden broeders en ons begraafplaatsen onderhouden met jullie betaald belastinggeld dat voor 30 dirham per dag. Terwijl jou soort dagelijks rot tussen katten pis en honden pis. Alleen vs bukt wel voor mijn azulistisch broeders in Israël. Knipoog

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    dagelijks sturen jullie ons dollars brieven richting mijn broeders en moeten jullie ons rotzooi opruimen in marokko en bewaken over ons overleden broeders en ons begraafplaatsen onderhouden met jullie betaald belastinggeld dat voor 30 dirham per dag. Terwijl jou soort dagelijks rot tussen katten pis en honden pis. Alleen vs bukt wel voor mijn azulistisch broeders in Israël. Knipoog
    dus jij bent een lalla boyo aanhanger, goed om te weten want dan pas ik mij daarop aan....ik zal je wat verklappen achterlijke varken.,Die begraafplaatsen worden onderhouden met geld uit telaviv , mede dankzij die oude mocros in isreal. wat weer bedrijvigheid met zich meebrengt. snapje nu hardnekkige azoul ....en jouw jeminietische broeders doen daar gretig aan mee

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    dus jij bent een lalla boyo aanhanger, goed om te weten want dan pas ik mij daarop aan....ik zal je wat verklappen achterlijke varken.,Die begraafplaatsen worden onderhouden met geld uit telaviv , mede dankzij die oude mocros in isreal. wat weer bedrijvigheid met zich meebrengt. snapje nu hardnekkige azoul ....en jouw jeminietische broeders doen daar gretig aan mee
    nee zal ik je wat verklappen u meesters zijn verplicht om dagelijks ons te voorzien van dollars brieven zo dat wij jullie niets aan doen. wij noemen jullie onze slavenbezorgdienst. Wij betalen niets jullie zorgen met jullie belastinggeld voor onze doden en begraafplaatsen die zien er uit als grote prachtige tuin. Terwijl jullie soort nog na jullie dood laten rotten tussen katten en honden pis.

    Azulisten nog altijd te machtig vraag is uw meester ofterwijl onze slavendienst haha hoeveel van jullie belastinggeld vandaag al verstuurd naar ons

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    nee zal ik je wat verklappen u meesters zijn verplicht om dagelijks ons te voorzien van dollars brieven zo dat wij jullie niets aan doen. wij noemen jullie onze slavenbezorgdienst. Wij betalen niets jullie zorgen met jullie belastinggeld voor onze doden en begraafplaatsen die zien er uit als grote prachtige tuin. Terwijl jullie soort nog na jullie dood laten rotten tussen katten en honden pis.

    Azulisten nog altijd te machtig vraag is uw meester ofterwijl onze slavendienst haha hoeveel van jullie belastinggeld vandaag al verstuurd naar ons
    geloof wat je wil gelovigen, als je er tevreden mee bent prima....maar 1 ding weet ik zeker jullie zijn niet te vertrouwen , want hoe machtig jullie ook zijjn....jullie hebben niets kunnen doen voor jullie soort genoten elders in n-afrika , want die leven nog steeds in een mysere

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    geloof wat je wil gelovigen, als je er tevreden mee bent prima....maar 1 ding weet ik zeker jullie zijn niet te vertrouwen , want hoe machtig jullie ook zijjn....jullie hebben niets kunnen doen voor jullie soort genoten elders in n-afrika , want die leven nog steeds in een mysere
    onze 3500 soort die nog tussen onze slavendienst woont mag niet eens aangeraakt word of uitgescholden worden anders komt onze slavendienst en voor jou zijn het weer u meesters tegen u soort weer in actie. Het verschil moet er zijn hahaha

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    wij hebben de beste banen in Israël en onze legerleider van Israël is ook 1 van ons die ieder van jou soort snel kan opruimen. Hoeveel dollars brieven zijn vandaag door onze slavendienst richting ons gestuurd. Onze azulist begraafplaats in marokko ziet veel beter uit dan jullie zwervers wijken waar jullie in leven. Zelfs na jullie dood worden u soort gedumpt in grond waar katten en honden op jullie pissen. Terwijl azulistisch begraafplaatsen bewaakt worden en onderhouden word door onze slaven als jij en belasting voor moeten betalen dat is lachen slaafje haha
    Ik zeg toch dat jullie slaafse honden de beste banen hebben in de schoonmaak waar jullie slaafse sefardi joden de achterwerk van de amerikkaanse en rusische joden schoonvegen . Daarom dat alle premiers van isreal azkenazi joden zijn ze laten jullie derderangs slaven niet aan het roer jullie zijn in isreal niks en in noord afrika is jou soort al helemaal niks waard .

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    geloof wat je wil gelovigen, als je er tevreden mee bent prima....maar 1 ding weet ik zeker jullie zijn niet te vertrouwen , want hoe machtig jullie ook zijjn....jullie hebben niets kunnen doen voor jullie soort genoten elders in n-afrika , want die leven nog steeds in een mysere
    Hij is sefardi jood de veraders die marokko in de rug hebben gestoken met de stichting van isreal. Ze worden in isreal als de derderangs burgers behandeld hebben de slechtste wijken slechtse banen en dienen als voetsoldaten van de askenazi joden van rusland en amerika.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    172
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    jullie azouls spreken toch altijd vol lof over jullie blanke meesters
    Doet hun pijn hahaha
    You need people like me

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    Zohra2003 is een travo trolletje. Niet eens mans genoeg om met een mannen account te reageren. Gaat liever schuilen achter een vrouwen acc. Het heeft een gendercrisis en een id crisis. Zo’n gevalletje kan je toch niet serieus nemen.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    172
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Zohra00 Bekijk reactie
    Zohra2003 is een travo trolletje. Niet eens mans genoeg om met een mannen account te reageren. Gaat liever schuilen achter een vrouwen acc. Het heeft een gendercrisis en een id crisis. Zo’n gevalletje kan je toch niet serieus nemen.
    Het is een transgender
    You need people like me

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ik zeg toch dat jullie slaafse honden de beste banen hebben in de schoonmaak waar jullie slaafse sefardi joden de achterwerk van de amerikkaanse en rusische joden schoonvegen . Daarom dat alle premiers van isreal azkenazi joden zijn ze laten jullie derderangs slaven niet aan het roer jullie zijn in isreal niks en in noord afrika is jou soort al helemaal niks waard .
    Ik zeg toch dat wij de beste bannen hebben isrealische veiligheidstroepen en marine is in ons handen.de 3500 overgebleven in noord afrika in een land waar jij vandaan komt leven als koning. U soort mag ze niet aan raken of beledigen anders komt onze slavendienst weer in actie tegen u sorry bedoel jou bazen weer. Begrijp je het nog of niet wij brachten jullie democratische wetten waar jou soort aan moeten houden maar waar wij niet aan houden als het om u soort gaat. De wet die gemaakt is zo dat jullie uit elkaar groeien en wij machtiger worden. Knipoog

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    In Marokko verkopen ze hun kinderen aan pedofielen. Het is een paradijs voor pedofielen. Er zijn een aantal documentaires over geweest. Kindermishandeling komt veel meer voor in Marokko en daar is het nog erger. Een tikje hier is al mishandeling en daar een gewoonte. Laast was een video viraal gegaan in België door Marokkanen waar 2 Marokkaanse kinderen (gewoon uit Marokko) heftig mishandeld werden ik kreeg die doorgestuurd je maag draait er van om echt ziek en dan echt tot bloedens toe slaan van onder de 3 jaar. Politie in België heeft iemand van Facebook opgepakt omdat hij die beelden erop had staan. Er zij zoveel beelden geweest over mishandelingen van kleine Marokkaanse kindjes laat staan zonder die beelden wat er nog meer gebeurt.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    172
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    Ik zeg toch dat wij de beste bannen hebben isrealische veiligheidstroepen en marine is in ons handen.de 3500 overgebleven in noord afrika in een land waar jij vandaan komt leven als koning. U soort mag ze niet aan raken of beledigen anders komt onze slavendienst weer in actie tegen u sorry bedoel jou bazen weer. Begrijp je het nog of niet wij brachten jullie democratische wetten waar jou soort aan moeten houden maar waar wij niet aan houden als het om u soort gaat. De wet die gemaakt is zo dat jullie uit elkaar groeien en wij machtiger worden. Knipoog
    Ewa travestiet.
    You need people like me

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Kijk alleen naar marekesch wij hebben het gemaakt waar onze mannen kunnen vermaken en wereld wijk van gemaakt en oude madine in marekesch daar leven u soort nog steeds in grotten en voor 3 dirham per dag. Nieuwe madine is van ons waar onze mannen komen om jullie vrouwen uit oude madine hun maaltijd te betalen. Dringt jullie het door.

    Kijk alleen naar marekesch het verschil tussen onze madine en jullie madine die daar nog op ezels rijden haha

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    Ik zeg toch dat wij de beste bannen hebben isrealische veiligheidstroepen en marine is in ons handen.de 3500 overgebleven in noord afrika in een land waar jij vandaan komt leven als koning. U soort mag ze niet aan raken of beledigen anders komt onze slavendienst weer in actie tegen u sorry bedoel jou bazen weer. Begrijp je het nog of niet wij brachten jullie democratische wetten waar jou soort aan moeten houden maar waar wij niet aan houden als het om u soort gaat. De wet die gemaakt is zo dat jullie uit elkaar groeien en wij machtiger worden. Knipoog
    Ik zeg toch de beste banen in de schoonmaak voetslaafjes van de azkenazi joden jullie zijn helemaal niks .Maken geen kinderen geboortegehalte is net zoals in europa . Jou askenazi heilstaat had een wet moeten invoeren zodat jodinen niet meer door arabs worden bevredigd een kleine joodse knakworstje doet jullie vrouwen niks . Ondanks de wet maken jullie nog steeds geen kinderen waardeloze impotente zionisten .