1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    43
    21-01-2013

    Zijn er nou echt vrouwen die ingaan op een paydate?

    Zie af en toe van die topics voorbijkomen maar doen vrouwen daar echt aan mee??

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door MoneyMaker_ Bekijk reactie
    Zie af en toe van die topics voorbijkomen maar doen vrouwen daar echt aan mee??
    Ja genoeg. Maar je gaat toch niet betalen om met iemand af te spreken? Dan ben je echt wanhopig.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    43
    21-01-2013

    Niet slechts wanhopig, in mijn ogen heb je dan hulp nodig. Dacht dat die gasten voor de joke zoiets openden.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    43
    21-01-2013

    Heb denk ik te lang onder een steen geleefd.

  5. #5
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door MoneyMaker_ Bekijk reactie
    Zie af en toe van die topics voorbijkomen maar doen vrouwen daar echt aan mee??
    Lijkt me echt sterk.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Nou dit is eng. Ik vraag mezelf al dagen hetzelfde af en nu lees ik dit. Hah ik dacht dat het normaal geworden was en ik moest wel gek zijn en dat ik de enige was die hierom aan het piekeren was. Gelukkig lees ik dit. Maar van de antwoorden wor je ook nie blij.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Je hebt wel van die vieze wijven, maar dat zijn er maar heel weinig. We moeten niet denken dat elke Marokkaanse meisje heilig is, maar bij ons valt het nog mee. Het is een erg klein percentage. Ik vergelijk ze met die sukkels die snel rijk willen worden door in de drugs te gaan en een jaar later een paar kogeltjes in hun voorhoofd hebben.

    Van die mislukte Instagram types die meegaan met de mode en de ene keer een Prada tas willen en een paar maanden later weer een D&G tas omdat hun verotte leventje bestaat uit anderen tevreden stellen en zichzelf anders voordoen dan ze zijn omdat ze een slaaf van de mode en het geld zijn. Het zijn gewoon zielige inhoudsloze vieze afvalwijven zonder zelfrespect die zichzelf evenveel waard vinden als een ontwerperstasje waar ik nog geen 50 cent voor zou geven

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    Citaat Geplaatst door MoneyMaker_ Bekijk reactie
    Zie af en toe van die topics voorbijkomen maar doen vrouwen daar echt aan mee??
    Ze zijn er niet. Absoluut niet. Er lopen hier slechts een paar zielige lelijke jongens die geen dame op straat kunnen scoren, en die maar denken dat ze met zo een topic een dame kunnen scoren. Ik weet 1000000% dat er geen een dame hierop ingaat. Dus stoppen met verwijzingen naar "goedekope wijven" want het etiket "goedkoop" is eerder te plakken aan de jongens dan aan de dames
    وداعا
    لعله فراق بلا عودة

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Gebruiksnaam Bekijk reactie
    Ze zijn er niet. Absoluut niet. Er lopen hier slechts een paar zielige lelijke jongens die geen dame op straat kunnen scoren, en die maar denken dat ze met zo een topic een dame kunnen scoren. Ik weet 1000000% dat er geen een dame hierop ingaat. Dus stoppen met verwijzingen naar "goedekope wijven" want het etiket "goedkoop" is eerder te plakken aan de jongens dan aan de dames


    Ze zijn er wel. Een paar jaar geleden heb ik dat als social experiment geopend. Ze wouden heel graag mijn huis stofzuigen voor geld terwijl ik toekeek. Dat is natuurlijk stap 1, ze gaan niet zeggen dat ze gekke dingen gaan doen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Ladyyyy Bekijk reactie
    Fanta reactie
    Doet me pijn dat je dit zegt.

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    18
    10-10-2017

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Je hebt wel van die vieze wijven, maar dat zijn er maar heel weinig. We moeten niet denken dat elke Marokkaanse meisje heilig is, maar bij ons valt het nog mee. Het is een erg klein percentage. Ik vergelijk ze met die sukkels die snel rijk willen worden door in de drugs te gaan en een jaar later een paar kogeltjes in hun voorhoofd hebben.

    Van die mislukte Instagram types die meegaan met de mode en de ene keer een Prada tas willen en een paar maanden later weer een D&G tas omdat hun verotte leventje bestaat uit anderen tevreden stellen en zichzelf anders voordoen dan ze zijn omdat ze een slaaf van de mode en het geld zijn. Het zijn gewoon zielige inhoudsloze vieze afvalwijven zonder zelfrespect die zichzelf evenveel waard vinden als een ontwerperstasje waar ik nog geen 50 cent voor zou geven
    Ik zat eerder te denken aan gefrustreerde getrouwde mannen die stoom willen afblazen en middels geld een vorm van geheimhouding proberen te kopen.