1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Eigenlijk heeft hij groot gelijk, dit is namelijk Nederland en geen Afganistan.

    Nederlanders willen niet dat Nederland en Europa een 2e Noord-Afrika wordt. Wat heeft de Arabische geloof (izlam) bereikt in Noord-Afrika?

    Als Noord-Afrika christelijk, joods en atheistisch was gebleven dan zaten wij op het niveau van de Zuid-Europese landen of misschien nog beter.

    Europeanen willen niet eindigen zoals de Imazighen en andere niet-Arabische volkeren in Zuid-Oost Azie.

    Over 200 jaar gaat de kleinzoon van Jan-Willem claimen dat hij een Arabier is en een afstammeling van Al-Idrissie.
    Je valt door de mand jonge
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het gaat niet om wat kan.
    Ik weet trouwens vrij zeker als je kerken en Synagogen verbied dat je ook strint aan de knikker hebt.
    En terecht trouwens.

    Het gaat mij er om of je een intolerant land wil of niet.
    De PVV wel dus.
    Ik had het over religieuze symbolen verbieden in het openbaar zoals niqaabs, hijaabs, boerka's en soepjurken. 99% van de christenen en joden dragen geen zichtbare religieuze symbolen dus zij zullen er geen problemen mee hebben.

    Gebedshuizen moeten beperkt blijven. We moeten de mozlims geen vergunningen geven zodat zij 80 moskeeen in 1 schterstandwijk kunnen bouwen. Het moet beperkt blijven, niet zichtbaar en er mag geen haat gepredikt worden. Dus salafistische tempels moeten per direct gesloten worden.

    Als mozlims zo graag in Nederland willen blijven dan moeten zij zich aanpassen aan de westerse normen en waarden.

    Mozlims moeten hun rechten opeisen in Saoedie Arabie en niet in Nederland.

    Aanpassen of opkrassen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Wat drugs allemaal met je kan doen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    684
    14-06-2014

    @Masinissa

    Dus met andere woorden jij vindt het totaal niet erg als je straks je gebed niet in de moskee kan verrichten en je offer brengen voor het offerfeest en aan je vasten doen tijdens de ramadan.
    ..
    Kortom voor jou is de islam niet meer dan sprookjesboek..
    Allah itb9i ster