1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    ja youtube link
    Is serieus niet gespeeld. Zusters zijn gewoon letterlijk geweigerd en beschaamd in een restaurant om hun geloofsovertuiging.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Alle niet-moslims ook in Europa hebben zich maar te onderwerpen aan moslims.
    Zo niet, gewoon racisme roepen.

    noem eens 1 ding op waar wij jullie mee hebben onderworpen grote gore leugenaar

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Is serieus niet gespeeld. Zusters zijn gewoon letterlijk geweigerd en beschaamd in een restaurant om hun geloofsovertuiging.

    ik bedoel we don t need your kind around here

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Alle niet-moslims ook in Europa hebben zich maar te onderwerpen aan moslims.
    Zo niet, gewoon racisme roepen.

    noem eens 1 ding op waar wij jullie mee hebben onderworpen grote gore leugenaar
    aub niet de apen voeden.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    De waanzin, heeft niets met ras te maken, er bestaat immers geen ras moslim, er zijn ook blanke moslims.
    Zie de vrijheid van levensovertuiging in 1 adem - en overbodig, geloof is niets meer dan een levensovertuiging - waarom zouden de niet moslims moeten accepteren wat zij verafschuwen?
    Tegen hun levensovertuiging is?

    je moet niks accepteren waarom lieg je gore leugenaar

    het enige wat ik eis is dat je je poephanden wast anders geef ik je gore handen geen hand is vies namelijk

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Is serieus niet gespeeld. Zusters zijn gewoon letterlijk geweigerd en beschaamd in een restaurant om hun geloofsovertuiging.

    ik bedoel we don t need your kind around here
    ooo nee dat is er niet gezegd maar dat was letterlijk de apartheid mentaliteit. Als jij een eetzaakje binnenliep in Amerika bijvoorbeeld dan zeiden ze letterlijk dat jouw soort niet welkom is.
    Als je bleef dan belden ze de politie op en kwam jij uiteindelijk in de problemen.

    Zo werkte dat in het westen.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Yeah zo hoort dat lekker racisme verdedigen je bent goed op dreef.
    Als een blanke bekeerde moslim in die outfit in dat hotel zou zijn geweigerd was het ook racisme?

    Bestaat er volgens jou een ras moslims?

    Bij de reservering is deze niet geweigerd, terwijl er een naam werd gegeven anders dan Jones, of Smith.
    De wijze waarom zij hun religie hebben uitgedragen is blijkbaar de reden geweest.
    Wordt niet getoond, denk een nikaab of Boerka.

    Als wij niet moslims worden gearresteerd omdat wij in een moslimland een broodje op straat eten tijdens ramadan, of een alcoholisch drankje drinken, of niet voldoende bedekt zijn, is dat op basis van racisme?

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    oo nee dat is er niet gezegd maar dat was letterlijk de apartheid mentaliteit. Als jij een eetzaakje binnenliep in Amerika bijvoorbeeld dan zeiden ze letterlijk dat jouw soort niet welkom is.
    Als je bleef dan belden ze de politie op en kwam jij uiteindelijk in de problemen.

    Zo werkte dat in het westen.

    ja ze hebben zelfs een hele succesvolle negriode stad weggevaagd omdat een neger een blanke vrouw aansprak in een lift

    zoek maar op

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Tientallen jaren geleden zouden mensen als Joosje, Aviator en Rakonkel zulke soort berichten verdedigen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Tientallen jaren geleden zouden mensen als Joosje, Aviator en Rakonkel zulke soort berichten verdedigen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Waarom geef je geen antwoord op mijn vragen?

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Waarom geef je geen antwoord op mijn vragen?
    Je praat bullshit daarom met je discriminerende onzin.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Dit is in Marokko

    Waar zijn de zielige racisme slachtoffertjes?


  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Dit is in Marokko

    Waar zijn de zielige racisme slachtoffertjes?

    Waarom denken mensen als jij dat wanneer je iets uit Marokko laat zien wij zehma opeens diep geraakt moeten zijn?

    Ah fdig iedereen weet dat er in Maghrib Satanistische vuile honden zijn die maar beter kunnen oprotten naar Antarctica.

    Enigste wat jij hebt aangetoond is dat je deze gebeurtenis goedkeurt.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    https://www.youtube.com/watch?v=62SB_4JFLMg

    het gaat goed het gaat goed

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Aviator valt weer de vreedzaamheid van een moslim ten deel, omdat deze niet zijn mening deelt.

    Die vrouwen zaten toevallig een video te maken in de lobby.
    Helaas zien we niet die vrouwen zelf. Bij de deur zag men al een geloofsovertuiging.
    Zou het kunnen zijn dat die vrouwen een boerka of nikaab droegen?

    Naast vrijheid van godsdienst is er ook tegelijkertijd vrijheid van levensvoertuing, hetgeen gelovigen natuurlijk nooit is opgevallen omdat zij deze afwijzen.
    Als een religieuze overtuiging tot uiting wordt gebracht op een wijze die volkomen in strijd is met de levensovertuiging van mensen waarom mag men dan niet zo reageren.
    Wat men verafschuwd faciliteert?

    Sinds wanneer heeft religie met ras te maken?
    Als die vrouwen blank waren die werden geweigerd, was het dan dus toch racisme?
    ja onwelgevallige meningen mogen niet dat weet he nu toch wel joosje!!

    on topic kledingvoorschriften van Ritz tellen voor honden varkens en ja ook voor eksters
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..