1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Apartheid in Londen - Moslima's worden geweigerd bij de Ritz om hun overtuiging.

    https://youtu.be/Z168U30dWrY

    Vrouwen hadden gereserveerd bij de Ritz in Londen voor een feest. Nadat ze de reis hadden gemaakt en ze daar aankwamen werden ze bij de deur geweigerd met de mededeling dat het gaat om hun geloofsovertuiging.

    Het is inmiddels wel aantoonbaar dat Racisme nooit verdwenen is in het westen. Dat termen zoals dit nooit meer slechts een façade is en men nog steeds buitengesloten kan worden om zijn of haar identiteit lijkt me wel bewezen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Stelletje theemutsen dus!

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Stelletje theemutsen dus!
    Vuile hond als ik jou ooit tegenkom dan ben je van mij.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Stelletje theemutsen dus!

    beter als die vrouwen van jullie hahahha ik zie ze de laatste tijd alleen maar omgaan met negers WALLAH dat maakt mij zo blij

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    sorry het zijn geen vrouwen meer maar wild geslagen stieren

    E.M. emancipatiemonsters

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Aviator valt weer de vreedzaamheid van een moslim ten deel, omdat deze niet zijn mening deelt.

    Die vrouwen zaten toevallig een video te maken in de lobby.
    Helaas zien we niet die vrouwen zelf. Bij de deur zag men al een geloofsovertuiging.
    Zou het kunnen zijn dat die vrouwen een boerka of nikaab droegen?

    Naast vrijheid van godsdienst is er ook tegelijkertijd vrijheid van levensvoertuing, hetgeen gelovigen natuurlijk nooit is opgevallen omdat zij deze afwijzen.
    Als een religieuze overtuiging tot uiting wordt gebracht op een wijze die volkomen in strijd is met de levensovertuiging van mensen waarom mag men dan niet zo reageren.
    Wat men verafschuwd faciliteert?

    Sinds wanneer heeft religie met ras te maken?
    Als die vrouwen blank waren die werden geweigerd, was het dan dus toch racisme?

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Zie hier het goedpraten van discriminatie door rechts extremisten.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    abatior ,

    spoel jezelf

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Tsja sommige restaurants hebben nou eenmaal kleding voorschriften die voor iedereen gelden. Je kunt gaan klagen omdat zij de regels niet speciaal voor jou willen aanpassen of gewoon kiezen voor een ander restaurant waar je wel met de door jou gekozen kleding naar binnen mag.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Tsja sommige restaurants hebben nou eenmaal huidskleur voorkeur ze gelden voor iedereen. Je kunt gaan klagen omdat zij de regels niet speciaal voor jou willen aanpassen of gewoon kiezen voor een ander restaurant waar je wel naar binnen mag.
    Doet me denken aan een blanke racist uit 1950 dat apartheid goedpraat om donkere mensen in hun zaak te weigeren.

    De soort van "we dont need your kind around here" mensen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Doet me denken aan een blanke racist uit 1950 dat apartheid goedpraat om donkere mensen in hun zaak te weigeren.

    De soort van "we dont need your kind around here" mensen.

    was het gespeeld of echt zo ja kun je me verwijzen naar de film?

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Alle niet-moslims ook in Europa hebben zich maar te onderwerpen aan moslims.
    Zo niet, gewoon racisme roepen.

    De waanzin, heeft niets met ras te maken, er bestaat immers geen ras moslim, er zijn ook blanke moslims.
    Zie de vrijheid van levensovertuiging in 1 adem - en overbodig, geloof is niets meer dan een levensovertuiging - waarom zouden de niet moslims moeten accepteren wat zij verafschuwen?
    Tegen hun levensovertuiging is?

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Doet me denken aan een blanke racist uit 1950 dat apartheid goedpraat om donkere mensen in hun zaak te weigeren.

    De soort van "we dont need your kind around here" mensen.

    was het gespeeld of echt zo ja kun je me verwijzen naar de film?
    Me YouTube link?

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    ja youtube link

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Alle niet-moslims ook in Europa hebben zich maar te onderwerpen aan moslims.
    Zo niet, gewoon racisme roepen.

    De waanzin, heeft niets met ras te maken, er bestaat immers geen ras moslim, er zijn ook blanke moslims.
    Zie de vrijheid van levensovertuiging in 1 adem - en overbodig, geloof is niets meer dan een levensovertuiging - waarom zouden de niet moslims moeten accepteren wat zij verafschuwen?
    Tegen hun levensovertuiging is?
    Yeah zo hoort dat lekker racisme verdedigen je bent goed op dreef.