MVC Lid

Reacties
    588
    26-04-2018

.

Verbannen

Reacties
    711
    05-10-2016

Up

MVC Lid

Reacties
    588
    26-04-2018

.

MVC Lid

Reacties
    588
    26-04-2018

.

MVC Lid

Reacties
    588
    26-04-2018

.

MVC Lid

Reacties
    248
    16-09-2018

Dit is een sahih hadeeth waar onschuldige joodse jongetjes van de banu Qorayda stam vermoord worden door Mohammed en zijn metgezellen.

Narrated Atiyyah al-Qurazi:

I was among the captives of Banu Qurayzah. They (the Companions) examined us, and those who had begun to grow hair (pubes) were killed, and those who had not were not killed. I was among those who had not grown hair.

Overgeleverd Atiyyah al-Qurazi:

Ik was een van de gevangenen van Banu Qurayzah. Zij (de metgezellen) onderzochten ons, en zij die waren begonnen met het laten groeien van haar (schaamhaar) werden gedood, en zij die het niet hadden werden niet gedood. Ik was een van degenen die geen haar (schaamhaar) hadden .

Grade : Sahih (Al-Albani) صحيح (الألباني) حكم
    Reference : Sunan Abi Dawud 4404
    In-book reference : Book 40, Hadith 54

Auw...

Aseb7aan

Reacties
    5.534
    05-06-2002

Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Dit is een sahih hadeeth waar onschuldige joodse jongetjes van de banu Qorayda stam vermoord worden door Mohammed en zijn metgezellen.

Narrated Atiyyah al-Qurazi:

I was among the captives of Banu Qurayzah. They (the Companions) examined us, and those who had begun to grow hair (pubes) were killed, and those who had not were not killed. I was among those who had not grown hair.

Overgeleverd Atiyyah al-Qurazi:

Ik was een van de gevangenen van Banu Qurayzah. Zij (de metgezellen) onderzochten ons, en zij die waren begonnen met het laten groeien van haar (schaamhaar) werden gedood, en zij die het niet hadden werden niet gedood. Ik was een van degenen die geen haar (schaamhaar) hadden .

Grade : Sahih (Al-Albani) صحيح (الألباني) حكم
    Reference : Sunan Abi Dawud 4404
    In-book reference : Book 40, Hadith 54

Auw...
    Of jij bent een leugenaar of jij kan niet lezen.

De metgezellen hebben nooit kinderen gedood. Zij die geen haar hebben ( jongetjes) werden niet gedood!
    Zij die wel haar hebben zijn over de puberteit, dus volwassen mannen ( verantwoordelijk voor eigen daden & mee kan strijden)
    volgens de wetten in de Islam en Thora.

Voordat je met deze Hadith komt waarom vraag je jezelf niet af waarom ze gedood werden?
    Ze werden niet gedood omdat ze joods zijn! Integendeel, zij genoten van hun rechten ( werden gelijkwaardig
    behandeld volgens de wet en genoten van veiligheid tussen de moslims die ze nog nooit eerder hadden ervaart sinds Dawoed en Solaiman,
    vrede zij met hun, omdat wij
    ze zelf beschermden tegen de vijanden van buitenaf zonder dat zij hoefden te strijden.
    Er waren in Medina 3 joodse stammen, twee werden niet gedood, niet bestreden, maar 1 wel dat is Beni Qorayda omdat ze de
    vredesafspraken die
    zij hadden ondertekend met de Profeten hadden geschonden door zich stiekem een coalitie te vormen met de Mushrikien ( ongelovigen)
    tegen de gelovigen in Medina. Bovendien hebben zij ook een aantal onschuldige moslims gedood! Schaam je en wees altijd
    eerlijk!
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

MVC Lid

Reacties
    402
    16-08-2018

Arabieren zijn zelf ook semieten .

Verbannen

Reacties
    3.135
    11-01-2016

Citaat Geplaatst door massin Bekijk reactie

De metgezellen hebben nooit kinderen gedood. Zij die geen haar hebben ( jongetjes) werden niet gedood!
    Zij die wel haar hebben zijn over de puberteit, dus volwassen mannen ( verantwoordelijk voor eigen daden & mee kan strijden)

Voordat je met deze Hadith komt waarom vraag je jezelf niet af waarom ze gedood werden?
    Ze werden niet gedood omdat ze joods zijn! Integendeel, zij genoten van hun rechten ( werden gelijkwaardig
    behandeld volgens de wet en genoten van veiligheid tussen de moslims die ze nog nooit eerder hadden ervaart sinds Dawoed en Solaiman,
    ze zelf beschermden tegen de vijanden van buitenaf zonder dat zij hoefden te strijden.
    Er waren in Medina 3 joodse stammen, twee werden niet gedood, niet bestreden, maar 1 wel dat is Beni Qorayda omdat ze de
    vredesafspraken die
    zij hadden ondertekend met de Profeten hadden geschonden door zich stiekem een coalitie te vormen met de Mushrikien ( ongelovigen)
    tegen de gelovigen in Medina. Bovendien hebben zij ook een aantal onschuldige moslims gedood! Schaam je en wees altijd
    eerlijk!
    Joodse zionist Masinissa is van de stam poep, die praat dus alleen maar poep

Verbannen

Reacties
    711
    05-10-2016

Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie

Azul abu kechies en umm kechis

ik heb 1 joodse Amazigh hond, ik neuk hem elke dag in zijn kont. Lekeeeeerrrrrrr

Mvg joodse amazigh
    Iggg

MVC Lid

Reacties
    248
    16-09-2018

Citaat Geplaatst door massin Bekijk reactie

vredesafspraken die
    eerlijk!
    Dus een jochie van 13 jaar met een beetje schaamhaar is een man en mag dus volgens jou gedood worden ondanks dat hij niets te maken heeft met het voeren van oorlog?

Jouw God (Mohammed) en zijn metgezellen waren barbaren. Zij hebben misdaden gepleegd tegen de menselijkheid.

En laat jouw Koran, Tora of Bijbel maar achterwege. Ik geloof in geen 1 van die onzinboeken.

Jongetjes van 13 jaar vermoorden omdat ze schaamhaar hebben

Dit zouden "de koeffar" ook moeten doen wanneer een mozlim ergens op de wereld een terroristische aanslag pleegt.

Alle onschuldige mozlims oppakken en elke man/jongen vermoorden die een beetje schaamhaar heeft.

Ooooo wat is jouw Allah toch zo genadevol en barmhartig.

Verbannen

Reacties
    711
    05-10-2016

Ik ben een munafik klopt. Ik doe me voor als boze muzlim. Huilie huilie arabie.

Azul

.

Verbannen

Reacties
    711
    05-10-2016

Ik ben een munafik doe me voor als mozlim,,mijn doel is veel mocro kechies ontmaagden.

Azul

.