1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    63
    12-09-2018

    Stelling; eens of oneens



    Nou, eens & oneens eigenlijk. Ben van mening dat wanneer je je maagdelijkheid weggeeft voor het huwelijk, je ontzettend dom bent geweest... maar dat wil weer niet gelijk zeggen dat je niks meer waard bent.

    Het zelfde geldt ook voor de jongens.

    '' Op een dag zullen ze terug kijken naar hun daden en beseffen dat zij het hebben verpest, maar in die tijd zal jij al iemand hebben die jouw waarde wél heeft herkent''


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    97
    11-09-2018

    Dan ben je niks meer waard. Dan mag je blij zijn als iemand je wil recyclen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    63
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door 3aash-arif Bekijk reactie
    Dan ben je niks meer waard. Dan mag je blij zijn als iemand je wil recyclen.
    En voor de man?

    '' Op een dag zullen ze terug kijken naar hun daden en beseffen dat zij het hebben verpest, maar in die tijd zal jij al iemand hebben die jouw waarde wél heeft herkent''


  4. #4
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Maar goed dat dit onzinhoekje is.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    97
    11-09-2018

    Citaat Geplaatst door Prinsesopsokken Bekijk reactie
    En voor de man?
    Krijgen wij bruidsschat dan.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Dan hebben sommigen wijven nog eens de ballen om 5000 euro te roepen terwijl ze al niet meer maagd zijn.

    Troep wijven noem ik dat
    Offline

  7. #7
    .

    Reacties
    1.330
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hmmm...


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    63
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door Ladyyyy Bekijk reactie
    Als mens ben je altijd iets waard. Maar een ik vind vrouwen zwak die hun benen niet dicht kunnen houden voor het huwelijk.
    Ik vind de mannen ook zwak, die zich niet kunnen inhouden.
    Citaat Geplaatst door 3aash-arif Bekijk reactie
    Krijgen wij bruidsschat dan.
    Oh, je hebt het over bruidsschat.
    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Dan hebben sommigen wijven nog eens de ballen om 5000 euro te roepen terwijl ze al niet meer maagd zijn.

    Troep wijven noem ik dat
    Dus hun bruidsschatwaarde daalt? Haha

    '' Op een dag zullen ze terug kijken naar hun daden en beseffen dat zij het hebben verpest, maar in die tijd zal jij al iemand hebben die jouw waarde wél heeft herkent''


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door Prinsesopsokken Bekijk reactie
    Ik vind de mannen ook zwak, die zich niet kunnen inhouden.

    Oh, je hebt het over bruidsschat.


    Dus hun bruidsschatwaarde daalt? Haha
    Ze krijgen niks.
    Offline

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    63
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Ze krijgen niks.
    Is verplicht.

    '' Op een dag zullen ze terug kijken naar hun daden en beseffen dat zij het hebben verpest, maar in die tijd zal jij al iemand hebben die jouw waarde wél heeft herkent''


  11. #11
    J'adore.

    Reacties
    1.478
    13-03-2016

    Eens, duhhhhh.
    Zucht.

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Wat heeft bruidschat ermee te maken ie harry.
    Mohim ze zijn dan beide even laag als je maar bedenken kunt. Maar berouw en vergeving bestaan.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    15
    23-03-2018

    Citaat Geplaatst door Prinsesopsokken Bekijk reactie


    Nou, eens & oneens eigenlijk. Ben van mening dat wanneer je je maagdelijkheid weggeeft voor het huwelijk, je ontzettend dom bent geweest... maar dat wil weer niet gelijk zeggen dat je niks meer waard bent.

    Het zelfde geldt ook voor de jongens.
    Ik neem het een vrouw niet kwalijk als ze geen maagd meer is. Seks is lekker dus is begrijpelijk als ze ervan genoten heeft ik heb dat namelijk ook. Mensen die hier heilig doen zijn dezelfde mensen die hun vinger op de clit hebben terwijl ze kreunen aan de telefoon.

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Bekrompen achterlijke jij dat je bent. Maar we nemen je niks kwalijk. Je kan er niks aan doen dat je een geboren viespeuk ben.

  15. #15
    Alhamdoelilah.

    Reacties
    71
    26-10-2016

    Degenen die eens zeggen denken dat ze feilloos zijn en dit hun nooit kan overkomen. Iedereen kan in zondes vervallen. Gaan nou niet doen alsof jij helemaal geen zondes hebt gepleegd. Weet je wat ik erg vind? Dat broeders en zusters hoogmoed tonen en denken dat ze een hogere positie hebben dan iemand die een zonde heeft gepleegd. Laat me je vertellen; voor mij is iemand die zina heeft gepleegd en daarna oprecht heeft berouw getoond en Allah om vergebing heeft gevraagd beter dan een zuster die maagd is en niks doet met haar deen, en haar tijd verdoet aan roddelen en zoveel andere zondes. De eerste is voor mij veel meer waardevol, omdat ze Allah heeft leren kennen en hem aanbid zoals het hoort.

    Zodra iemand een zonde pleegt dan mag je diegene nooit kleineren, maar je moet diegene aanmoedigen om berouw te tonen en te herinneren aan Allah. Moge Allah ons allen vergeven en leiden naar het rechte pad.