1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    VVD wil straffen in probleemwijken verdubbelen

    De VVD wil wijken opschonen waar de integratie is 'mislukt'....



    Wie zich misdraagt in een probleemwijk moet dubbel zo hard worden bestraft. Dat vindt de VVD, die zo wijken wil opschonen waar de integratie is "mislukt".

    Fractievoorzitter Klaas Dijkhoff doet zijn plannen woensdag in de Tweede Kamer uit de doeken in het grote debat over het beleid dat het kabinet op Prinsjesdag heeft aangekondigd. De grootste regeringspartij wil dat wijken waar meer dan de helft van de bewoners van niet-westerse komaf is en die veel werklozen, lager opgeleiden en mensen met een strafblad tellen, worden aangepakt.

    Peuters in zulke wijken moeten ook verplicht naar het kinderdagverblijf, waar ze de Nederlandse taal en cultuur moeten leren. Ouders die weigeren, hangt een korting op de kinderbijslag of een uitkering boven het hoofd, als het aan de VVD ligt.

    "Soms moet je minder liberale middelen gebruiken om een doel te bereiken", zegt Dijkhoff in het AD. Hij ontwaart "parallelle samenlevingen", waar "mannen hun vrouwen thuishouden, hun kinderen tot hun vierde geen Nederlands laten leren en voor hun dochters een man uitzoeken". Deze vrouwen en kinderen wil hij "bevrijden" en "verheffen". De probleembuurten moeten "verlichtingswijken" worden, "want dat is wat mensen in die wijken niet hebben doorgemaakt".

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    69
    08-01-2013

    wil hij nu tweede wilders worden! dit gaat nooit werken

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    13
    27-06-2018

    Nu al doodsbang voor Wilders en Baudet !

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8
    18-04-2018

    Besef, de VDD heeft geen enkele binding met de huidige achterstandswijken. Zij hebben geen recht van spreken. Stem niet op de VDD.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Wauw wat een discriminerende bekrompen partij zeg geen wonder dat Wilders daaruit voortgekomen is.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    huh..we hebben dacht ik 1 wet voor allen
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Typische kut-VVD-ers. Ik stel voor om een x-procent allochtonen verplicht op te nemen in de VVD-wijken van de politici. Dan kunnen de tasjesrovers leren hoe je in het groot moet stelen en bedriegen.
    Serieus, dan gaat de integratie sneller. Je leert sneller de taal. Maar die gasten moeten wel weten dat we ons geloof hebben en dat we niks met de paashaas of kerstboom hebben. Zij die willen leren en werken die moeten de kansen ook krijgen. Dus niet alleen voor de "blanke VVD-ers". Als ik zie hoeveel getalenteerde allochtonen (HBO/WO) buiten worden gesloten ten gunste ons kent ons groepje (met aanzienlijk minder kwaliteiten) dan gaat het nooit vooruit met een land. Nee hoor, wel schreeuwen vanaf de zijlijn, maar geen acties die voorjezelf ook pijn doen. Hypocriete honden!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ongrondwettelijk voorstel. De VVD stelt voor om twee klassen van burgers te creƫren. Onsmakelijke kolerepartij.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    precies awould lahraam

    dat is precies wat jullie met alles doen als het om zwartkoppen gaat dubbel straffen met alles .

    doe dan niet alsof jullie rechtvaardig zijn terwijl je de armoedzaaiers dubbel zo hard wil straffen

    zehma de underdog bijstaan ja ja

    ik zal jullie een geheim vertellen en bij ALLAH ik zweer jullie dat deze dag voor jullie is en die is bijna om onze dag gaat nog beginnen en het wordt een hele lange dag en tijdens de ww3 kunnen jullie nergens naar toe vluchten behalve het zuiden jullie zullen naar de zwartkoppen trekken en wij zullen herinneren hoe dat jullie bereid waren ons te behandelen \


    arme sukkels weten niet eens wat hun te wachten staat terwijl de ellende om de hoek klaar staat om binnen te treden


    ik heb echt medelijden met jullie domme westerlingen domme domme westerlingen

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    zwartkoppen..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    zwartkoppen..

    alles wat niet germaans is

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Respecteer de wetten van het land, dat is toch wat de islam zegt ?

    Ik zou zeggen meer boa's en de mileupolitie naar achterstandswijken sturen en boetes uitdelen aan iedereen die zomaar zwerfvuil op straat gooit of heel zijn grofvuil op straat zet zonder een afspraak te maken met de ophalingsdienst van de gemeente.

    De meeste mozlims denken dat ze in Marokko of Turkije wonen. Dit is Nederland en hier douchen wij niet in openbare toiletten!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    172
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Respecteer de wetten van het land, dat is toch wat de islam zegt ?

    Ik zou zeggen meer boa's en de mileupolitie naar achterstandswijken sturen en boetes uitdelen aan iedereen die zomaar zwerfvuil op straat gooit of heel zijn grofvuil op straat zet zonder een afspraak te maken met de ophalingsdienst van de gemeente.

    De meeste mozlims denken dat ze in Marokko of Turkije wonen. Dit is Nederland en hier douchen wij niet in openbare toiletten!!
    Mag ik die vlag op je ava gebruiken om men kont ermaa af te vegen
    You need people like me

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Die gast moet opgenomen in een gesticht. Zoveel onzin uitkramen uit drie delig grijs. Zo blijkt maar weer. En dat soort Hollander heeft gestudeerd. Tfoe g diploma

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Antizwemmer Bekijk reactie
    Mag ik die vlag op je ava gebruiken om men kont ermaa af te vegen
    Dit is Nederland, hier gebruiken wij wc-papier en andere sanitaire middelen.

    Veel succes op het toilet zonder wc-papier en enkel en alleen een emmertje, water en eigen hand.