1. #16
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ongrondwettelijk voorstel. De VVD stelt voor om twee klassen van burgers te creƫren. Onsmakelijke kolerepartij.

    Dat van die dubbele straffen kan natuurlijk niet.
    Maar ik denk dat het stukje van de redactie hier vandaan komt: https://www.ad.nl/politiek/vvd-crimi...ffen~a8839594/

    Ook het AD zet vet in op die dubbele straffen. Maar lees even het hele stuk, er zit meer aan vast.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Dat van die dubbele straffen kan natuurlijk niet.
    Maar ik denk dat het stukje van de redactie hier vandaan komt: https://www.ad.nl/politiek/vvd-crimi...ffen~a8839594/

    Ook het AD zet vet in op die dubbele straffen. Maar lees even het hele stuk, er zit meer aan vast.
    Ook al is er meer in zijn verhaal dan de dubbele straffen, blijft het discriminatie.
    Ook geen rechter die hier in mee gaat lijkt me en ongrondwettelijk.

    De VVD blijft verder naar rechts drijven.
    Ik gok dat ze komende tweede kamer verkiezingen wel gestraft gaan worden en als Rutte er mee stopt helemaal.
    Tijd voor wat anders, maar ja de andere partijen overtuigen ook niet.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Apartheid is niet voor niets een Nederlands woord.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    172
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Dit is Nederland, hier gebruiken wij wc-papier en andere sanitaire middelen.

    Veel succes op het toilet zonder wc-papier en enkel en alleen een emmertje, water en eigen hand.

    Lekker proper. Is wat anders dan stukjes die blijven plakken bij je billen
    You need people like me

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    @Masinissa, duidelijk dat jij alleen met papier veegt. Je kan vegen wat je wil, maar je laat altijd zooi achter tussen je bilnaad. Eerst vegen met papier. Daarna met water schoonmaken. Je hoort wel eens dat Hollanders puisten in hun achterste hebben, dan weet je waarom. Echt, water en goed schrobben maakt schoon. Niet dat halfslachtige geveeg.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ook al is er meer in zijn verhaal dan de dubbele straffen, blijft het discriminatie.
    Ook geen rechter die hier in mee gaat lijkt me en ongrondwettelijk.

    De VVD blijft verder naar rechts drijven.
    Ik gok dat ze komende tweede kamer verkiezingen wel gestraft gaan worden en als Rutte er mee stopt helemaal.
    Tijd voor wat anders, maar ja de andere partijen overtuigen ook niet.
    zal het niet gewoon een rookgordijntje zijn om aandacht weg te houden van dividendbelasting ..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Klopt, typische geval van wag the dog. Graag googlen.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    Klopt, typische geval van wag the dog. Graag googlen.
    gezien..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Apartheid is niet voor niets een Nederlands woord.
    Goed verhaal.

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    zal het niet gewoon een rookgordijntje zijn om aandacht weg te houden van dividendbelasting ..
    Dat is wel flink wat rook dan.
    En dan nog, het zet ze in een bepaald daglicht waar het wat mij betreft erg donker is.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Een pedofiel in Laren die zich vergrijpt aan een kindje van de buren krijgt een milder straf dan een pedofiel met dezelfde daad in duindorp...

    Sick.

    Alleen als je er goed over nadenkt is dit al het geval. Er patrouilleren verhoudingsgewijs ten opzichte van inwonerd meer dienders in Schilderswijk dan in Wassenaar.

    Indirect worden mensen uit schilderij gestraft met meer boetes, meer straffen, meer vervolgingen. Mensen die te hard rijden in Wassenaar worden vaak niet beboet omdat dienders bezig zijn in andere postcode.

    Kortom: als je je vergrijpt aan de wet is de pakkans al groter wanneer je in een achterstandswijk woont.

    Het enige wat Dijkhoff wil is het beleid legaliseren.

    Sick shit postcodediscriminatie

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Ik zou tegen elke crimineel willen zeggen. Doe er je voordeel mee. Regel een woonadres in de duurdere gemeenten en zorg dat je vanuit daar de criminele activiteiten verricht. Zo krijg je ook een soort integratie.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    En minder straf.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Goed verhaal.


    Dat is wel flink wat rook dan.
    En dan nog, het zet ze in een bepaald daglicht waar het wat mij betreft erg donker is.
    nou die hoek zoeken ze ook volgens mij of dacht je dat opmerking eerder van blok slip of the tongue was??
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    Ik zou tegen elke crimineel willen zeggen. Doe er je voordeel mee. Regel een woonadres in de duurdere gemeenten en zorg dat je vanuit daar de criminele activiteiten verricht. Zo krijg je ook een soort integratie.

    handgids voor criminelen..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    Ik zou tegen elke crimineel willen zeggen. Doe er je voordeel mee. Regel een woonadres in de duurdere gemeenten en zorg dat je vanuit daar de criminele activiteiten verricht. Zo krijg je ook een soort integratie.
    Dat doen ze al. Ze denken daar ongezien hun gang te kunnen gaan maar helaas voor hen. Deze praktijken zijn al bij de politie bekend.