1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Hebben ze jou nog altijd niet geblokkeerd hier?
    Enigste wat jij doet is bewust op zoek gaan naar onderwerpen in de islam waarvan je een of andere "sheikh" vind die tegen het Gene wat Allah soubhana wa ta3ala verboden heeft goedkeurd, en dat plaats je hier om fitna te zaaien en onrust te creëren.

    AUB moderators, hoe kunnen jullie moslim zijn en de middelen hebben om hier iets tegen te doen (blokkeren/verwijderen) maar toch stil blijven?????
    Wees maar zeker dat jullie hier op de dag des oordeel verantwoording moeten afleggen aan Allah soubhana WA ta3ala.

  2. #17
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Afwijkende mening woede geplaatst als de haqq, zoals het geval van anale gemeenschap. Wanneer je Durani vraagt waarom gemeenschap tijdens menstruatie haram is, dan is het: onreinheid. Maar dezelfde reden is nog MEER toe te passen op het penetreren van de anus wat de plaats van onreinheid is.

    Maar nee, dit is dan weer halal.

    Alhamdoelilah dat Allaah ons heeft beschermt tegen zijn slechte baseera en hawaa. Hij gaat dan ook nog eens de Ahadith weerleggen en komen met excuses om te zeggen, nee is niet haram.

    Zelfde werkwijze als Koranieten die Ayat misinterpreteren omdat het hun begeerten wat anders geloven. Zelfde met de Khawaarij die Ayat en Ahadith misinterpreteren omdat hun monddet iets anders gelooft en volgt.

    Hij wilde laatst zelfs meningsverschil aantonend at je met meer dan 4 vrouwen mag trouwen. Dus volgens hem is het dan niet haram om meer dan 4 te trouwen gezien er ‘meningsverschil’ zit in deze zaak en dus is er geen ‘concensus’ erover.

    Zoals geleerden zeggen: er wordt geen aandacht gegeven aan afwijkende meningen en dat is in deze gevallen de meningen va Durani van anal is halal tot meer dan 4 vrouwen is niet haram, handenschudden is halal, mannen en vrouwen onnodig met elkaar mixen is halal etc.

    Alhamdoelilah zal een ieder afgerekend worden op zichzelf en zijn we niet verantwoordelijk voor zijn dwalende corrupte geloof.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Ze kunnen de boodschap niet aan , dus vallen ze de boodschapper aan.

    Dit is geen Saudi , met jullie censuur mentaliteit.

    Dit zijn dezelfde mensen die boeken verbieden, schrijvers in gevangenissen gooien en standpunten van de Salaf verbergen, alleen omdat het niet in lijn is met hun mening.

    Dan creëren ze zombies zoals dit , die onwetend zijn over de ikhtilafaat van de fuqahaa , en zien ze elke meningverschil als shaadhh omdat zij onwetend waren gehouden erover.

    Je ziet hoe de Saudi regime nu Du'aat oppakt om hun stil te krijgen.

  4. #19
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ga maar tegen jouw familie zeggen dat anal gemeenschap halal is. Maak hen wijs dat het rein en toegestaan is, zij hebben namelijk meer recht op de ‘waarheid’ van jou dan wij. Ze zullen zoals wij jou misselijkmakend aankijken en een dwaas noemen

    Ga.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ga maar tegen jouw familie zeggen dat anal gemeenschap halal is. Maak hen wijs dat het rein en toegestaan is, zij hebben namelijk meer recht op de ‘waarheid’ van jou dan wij. Ze zullen zoals wij jou misselijkmakend aankijken en een dwaas noemen

    Ga.
    We praten over 'handen-schudden' , niet jou anal gemeenschap traumas hahaha

    Get over it.... hellemaal obsessed met die onderwerp lol

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Dat is hun 'Salafiyah' voor je ... hun 'Salaf' zijn allemaal op YouTube.

    Iemand die Maalik, Ahmad, Shaafi'iee, Ibrahiem al-Nakha'ie, Sufyaan al-Thawri, Abu Hanifah etc - DE ENIGE ECHTE SALAFUS SAALIH - volgt ... is geen Salafi.

    : )))

  7. #22
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    De Salaf waren geen sodomieten, houd je fantasie voor jezelf en als ik tegen jou spreek, dan spreek tegen jou als persoon die vele zaken halal heeft verklaard zoals anale gemeenschap.

    Je hoeft dus niet naar mij te wijzen, want anal vind ik verwerpelijk, onrein en smerig. Jij kennelijk niet anders zei je niet het is halal. Wat halal is is niet onrein, verwerpelijk etc.

    Dus aks je wilt janken, bezoek de topic van dawahsunnah, daar kun je huilen.

    De Salaf as Saalih zijn vrij van jou.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Jij komt hier bij mij - OFF TOPIC - over je traumas zeuren.... en je zegt dat ik jank??

    LOL ... plaats iets on-topic over 'handen schudden', of ga ergens slapen.

    #InhoudelijkLeeg

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Durani wat is er mis met jou?

    Neem afstand van de islam man, je bent een Afgaan en geen Arabier. Islam is een Arabische geloof voor de Arabieren en niet voor mensen zoals jij en ik.

    Je probeert met meningen van "geleerden" een eigen islam te creeeren die vervolgens in jouw straatje past. Je bent slim genoeg om te realiseren dat de islam verzonnen is en niet strookt met de werkelijkheid.

    Word wakker, je bent gehersenspoelt sinds jouw kinderjaren!!

    Als Allah barmhartig en genadevol is (meer dan een moeder voor haar eigen kind). Hoe kan Allah, moeder Theresa of een ander niet-moslim met een goed hart, eeuwig laten martelen met vuur?

    Eeuwig laten martelen met vuur ????

    Zouden jij en ik, andere mensen eeuwig kunnen martelen met vuur? Ik niet dus hoe kan Allah barmhartiger en genadevoller zijn?

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Je bent slim genoeg.

    In sommige zaken lijkt hij slim over te komen. Hij heeft helaas geen aandacht voor details, wat heel belangrijk is om mee te nemen in je oordeel, daarom is o.a. niet elke geleerde bevoegd om les te geven.

  11. #26
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Ieuw, ik vind het serieus walgelijk vies om handen van onbekenden te schudden. Je weet namelijk nooit waar die handen hebben gezeten... Zowel van mannen als vrouwen... Zo onhygiënisch.

    Verder vind ik het ronduit zwak dat moslims bepaalde ongelovigen naar de mond willen praten wetend dat ze moslims als pispaaltje zien. Ik zeg de tering met dergelijke types en gewoon doen en volgen waar jij je als mens goed bij voelt.
    Umm Hurairah.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Durani wat is er mis met jou?

    Neem afstand van de islam man, je bent een Afgaan en geen Arabier. Islam is een Arabische geloof voor de Arabieren en niet voor mensen zoals jij en ik.

    Je probeert met meningen van "geleerden" een eigen islam te creeeren die vervolgens in jouw straatje past. Je bent slim genoeg om te realiseren dat de islam verzonnen is en niet strookt met de werkelijkheid.

    Word wakker, je bent gehersenspoelt sinds jouw kinderjaren!!

    Als Allah barmhartig en genadevol is (meer dan een moeder voor haar eigen kind). Hoe kan Allah, moeder Theresa of een ander niet-moslim met een goed hart, eeuwig laten martelen met vuur?

    Eeuwig laten martelen met vuur ????

    Zouden jij en ik, andere mensen eeuwig kunnen martelen met vuur? Ik niet dus hoe kan Allah barmhartiger en genadevoller zijn?
    1- Er is niks mis , chillax lol
    2- Islam is niet het probleem, een kromme interpretatie van Islam is het probleem.
    3- Ik volg veel dingen niet die ik als "islam" was aangeleerd in mijn kinderjaren. Ik denk zelf na en volg bewijzen.
    4- Wie zei tegen jou dat Moeder Theresa voor altijd in de Hel brandt? Ahlus-Sunnah plaatsen niemand in Hel of Paradijs. God Zelf beslist.
    5- Hel hoeft ook niet voor eeuwig te zijn , lees de Ayaat in de Qur'an die spreken over de eeuwigheid van Hel , daarnaast zegt Allah:

    " إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ" - behalve als God anders beslist. (Qur'an 6:128).
    إِلَّا مَا شَاءَ رَبُّكَ ۚ إِنَّ رَبَّكَ فَعَّالٌ لِّمَا يُرِي - "behalve als God anders beslist, God doet wat Hij wilt." (Qur'an 11:107)

    God kan de kuffaar straffen zoveel of zo weinig als Hij wilt - God doet wat Hij wilt. Niemand heeft daar iets over te zeggen.

    Toon berouw voor je kufr , en keer terug naar de enige ware religie: Islam.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Salaafiyyah Bekijk reactie
    Ik vind jou echt weird.
    Waarom moeten jullie altijd op de man spelen..ga eens in op de inhoud

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Waarom moeten jullie altijd op de man spelen..ga eens in op de inhoud

  15. #30
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Waarom moeten jullie altijd op de man spelen..ga eens in op de inhoud
    inhoud? Hoop dat je een grap maakt. Ik denk dat hij zelf al genoeg ingaat op de inhoud waardoor hij door de bomen het bos niet meer kan zien. Dus Als moslim die de soenna volgt lijkt het me echt niet verstandig om op hem in te gaan. Die tijden zijn geweest en Alhamdulillah zien de juiste mensen nu wel in dat er veel niet klopt aan deze gast.
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.