1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Slimste man

    Kan de slimste man zich melden? Ik heb een vraag en heb oprecht advies nodig.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    45
    18-06-2008

    Wanneer is iemand slim?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door 20070092 Bekijk reactie
    Wanneer is iemand slim?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    https://www.inc.com/jessica-stillman...faking-it.html
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    45
    18-06-2008

    De meeste punten komen wel in de buurt van iemand die intelligent is, maar lang niet allemaal


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door 20070092 Bekijk reactie
    De meeste punten komen wel in de buurt van iemand die intelligent is, maar lang niet allemaal


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Beantwoord jij de vraag eens. Ik vond het best een goed antwoord. Het leven draait om het oplossen van problemen. Hoe goed en hoe snel kan je dit? En hoeveel slagen moet je maken om je doel te behalen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Kan de slimste man zich melden? Ik heb een vraag en heb oprecht advies nodig.
    Met andere woorden: in jou omgeving is niemand slim ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    45
    18-06-2008

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Beantwoord jij de vraag eens. Ik vond het best een goed antwoord. Het leven draait om het oplossen van problemen. Hoe goed en hoe snel kan je dit? En hoeveel slagen moet je maken om je doel te behalen.
    Intelligentie is een breed begrip. Ik denk dat het te maken heeft met o.a ervaringen, interesses en karakter.

    Het laatste puntje was dat je als mens gefaald moet hebben. Ik denk dat dat niet hoeft. Je leert ook ontzettend veel andermans fouten. Vooral goed luisteren en nadenken over hoe jij het probleem zou hebben aangepakt. Je kan veel problemen in het leven incalculeren op deze manier.

    Ik vind trouwens iemand die bijvoorbeeld advies vraagt ook een kenmerk van intelligentie. Hoe denk jij daarover?




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door 20070092 Bekijk reactie
    Intelligentie is een breed begrip. Ik denk dat het te maken heeft met o.a ervaringen, interesses en karakter.

    Het laatste puntje was dat je als mens gefaald moet hebben. Ik denk dat dat niet hoeft. Je leert ook ontzettend veel andermans fouten. Vooral goed luisteren en nadenken over hoe jij het probleem zou hebben aangepakt. Je kan veel problemen in het leven incalculeren op deze manier.

    Ik vind trouwens iemand die bijvoorbeeld advies vraagt ook een kenmerk van intelligentie. Hoe denk jij daarover?




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mooi verwoord. Dat denk ik ook. Juist de intelligenten onder ons winnen advies in.

    Check je pm
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Met andere woorden: in jou omgeving is niemand slim ?
    Jawel, maar ik weet al wat deze personen mij zullen zeggen. ik ben het prinsesje die alleen het beste verdient.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Gooi je vraag hier dan .

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Gooi je vraag hier dan .
    Als je kan kiezen tussen man A houdt van je, wil morgen met je trouwen en zal je op handen en voeten dragen en man B die zegt van je te houden maar zijn daden spreken zijn woorden tegen, hij zegt kinderen met je te willen maar ook hier blijft het bij praatjes, en hij zegt voor je te willen zorgen maar doet ie niet. Ook als je hem nodig hebt geeft hij niet thuis.

    Je realiseert je dat wanneer je een ongeluk hebt en je belt hem dat hij niet opneemt. Oftewel je kan dood, boeit me niet.

    Voor wie zou je dan gaan?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Strikvraag dus ?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Strikvraag dus ?
    Ja ben je iemand van het hart of van het verstand?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ja ben je iemand van het hart of van het verstand?
    Maak beslissingen op gevoel

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Maak beslissingen op gevoel
    Dat zijn de meest passievolle mensen. Ik ga ook af op mijn gevoel, maar ik knap wel heel snel af.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.