1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Voor de dames

    Ben ik de enige die niet echt vriendinnen heeft? Ik lees het wel of niet.

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Well thats akward

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Naja ik heb wel vriendinnen maar die zie ik nooit omdat ik verder weg woon... er bestaan geen leuke meiden meer die gewoon normaal zijn! Vooral niet hier waar ik woon...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    437
    28-02-2018

    Nee hoor je bent niet de enige

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Gelukkigggggg

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Née hoor je bent niet de enige.
    Maar beter geen vriendinnen dan slechte vriendinnen?
    Meiden van mijn leeftijd zijn alleen maar bezig met Instagram, selfies, een man zoeken,....
    En meiden die net als mij een gezin hebben, die zijn dan weer zoveel jaren ouder en heb ik bijna niets mee gemeen.

    (In mijn omgeving, kan vast anders zijn in een andere stad)

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Ja precies dit dus mijn gevalletje en idd beter geen vriendin dan een slechte vriendin maar soms denk je gewoon he wat jammer nou wil gewoon even winkelen of wandelen met een vriendin en in ieder geval gewoon leuke prettig gestoorde gesprekken voeren maja.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ja is soms wel jammer maarja je kan er niet veel aan veranderen ook..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    63
    12-09-2018

    Ik had zoveel losse vriendinnen her en der. Heb er allemaal een eind aan gemaakt. Ik heb nu 1 beste vriendin, die om de hoek woont. Met wie ik letterlijk elke dag samen ben, we doen alles samen & raken elkaar nooit zat (nooit ruzie)

    Ben er achter gekomen dat je beter 1 goeie kan hebben, dan 10 losse door heel Nederland die er niet kunnen zijn wanneer je ze daadwerkelijk nodig hebt. Dus je bent zeker niet de enige. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

    '' Op een dag zullen ze terug kijken naar hun daden en beseffen dat zij het hebben verpest, maar in die tijd zal jij al iemand hebben die jouw waarde wél heeft herkent''


  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Ja zo was het ook bij, veel losse vriendinnen idd maar geen echte vriendinnen behalve mijn buurmeisje tegenover toen ik nog bij mijn ouders woonde. We waren altijd samen! Maar nu ik niet meer bij mijn ouders woon zien we elkaar een keer in de zoveel tijd. Ik woon nu in veenendaal.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    63
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door Sensible.. Bekijk reactie
    Ja zo was het ook bij, veel losse vriendinnen idd maar geen echte vriendinnen behalve mijn buurmeisje tegenover toen ik nog bij mijn ouders woonde. We waren altijd samen! Maar nu ik niet meer bij mijn ouders woon zien we elkaar een keer in de zoveel tijd. Ik woon nu in veenendaal.
    Ben je nu getrouwd of woon je op jezelf?

    Ja, die losse vriendinnen moet je echt mee kappen wollah. Gaan jou nergens brengen, je hebt gewoon een of twee vaste vriendinnen nodig.

    Veenendaal? Dat ligt toch aan de grens van Utrecht & Ede ofzo?

    '' Op een dag zullen ze terug kijken naar hun daden en beseffen dat zij het hebben verpest, maar in die tijd zal jij al iemand hebben die jouw waarde wél heeft herkent''


  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Ja daar bedoel ik mee vriendinnen waar je niet echt iets mee doet maar als je ze tegen komt is het wel altijd gezellig. Ja ik ben getrouwd nu ben ik loner hier. Ja veenendaal ligt bij ede rhenen enzo. Vlakbij arnhem.

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Wat? Ik heb veel pms gehad dat jij jezelf verkoopt aan mannelijke leden. Ga weg alsjeblieft. En onthoud dat leugens verspreiden virtueel of niet, ook genoteerd worden.

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Zomaar opeens kom je dit zeggen. Iemand beschuldigen van shirk? Deelgenoten toekennen aan Allaah en daar beschuldig je mij van. Met je leugens wat betreft je ontvangen pmtjes. Echt ongelooflijk, ik ben echt verbijsterd hoe iemand dit gewoon kan zeggen.

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    54
    02-02-2012

    Top