1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    19-11-2012

    Meknes Wislane mooie hoekwoning te koop Begane grond met twee verdiepingen.

    Salam Walikoum broeders/zusters,

    Mocht je interesse hebben in een mooie prachtige hoekwoning te Meknes vlakbij Wislane (triq Fes) neem dan contact met me op.
    Huis is nog geen 5 jaar oud en heeft alle papieren (Mohafada). Het gaat om 100m2 R+2, met andere woorden begane grond en twee verdiepingen.
    Huis heeft een commerciele bestemming met op de begane grond 5 garages. Je zou daar dus een cafe kunnen exploiteren bijv.

    Van binnen op en top met marmeren trappen en mooie vloeren en plafonds. 80% van de materialen uit Nederland met bijv. Hollandse IKEA keuken.

    Stuur mij bij interesse een PM voor foto's en meer informatie over de prijs.

    Wasalam Walikoum

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    39
    15-12-2016

    Salaam,

    Heeft u foto`s van uw woning. . .?
    Soms denk ik weleens, waarom denk ik weleens waarom. .

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    85
    01-12-2016

    Citaat Geplaatst door MORL Bekijk reactie
    Salam Walikoum broeders/zusters,

    Mocht je interesse hebben in een mooie prachtige hoekwoning te Meknes vlakbij Wislane (triq Fes) neem dan contact met me op.
    Huis is nog geen 5 jaar oud en heeft alle papieren (Mohafada). Het gaat om 100m2 R+2, met andere woorden begane grond en twee verdiepingen.
    Huis heeft een commerciele bestemming met op de begane grond 5 garages. Je zou daar dus een cafe kunnen exploiteren bijv.

    Van binnen op en top met marmeren trappen en mooie vloeren en plafonds. 80% van de materialen uit Nederland met bijv. Hollandse IKEA keuken.

    Stuur mij bij interesse een PM voor foto's en meer informatie over de prijs.

    Wasalam Walikoum
    Zou je mij foto's kunnen sturen ben zeer geinterseerd

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    39
    15-12-2016

    salaam,

    Kan je wat fotos sturen en de prijs graag.

    Groetjes
    Soms denk ik weleens, waarom denk ik weleens waarom. .

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    82
    08-06-2018

    Heel heet in de zomer daarzo. Pfff

    Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk