1. #16
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Voor velen, bezig met hun eigen luxe leventje, lopend met oogkleppen blijft deze horror geschiedenis een vergeten zaak zoals zovele andere zaken.
    Genocide tegen de mensheid, hoewel ik geen tijdsgenoot was, ik weiger dit ooit te willen of kunnen vergeten.
    Erger nog 36 jaar na deze genocide blijven Palestijnen nog onbeschermd achter terwijl de ganse wereld schaamteloos toekijkt.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    332
    04-02-2004

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Nu 36 jaar geleden, NOOIT mogen we deze slachtoffers vergeten.

    Bedankt zuster voor de herinnering.

    Moge Allah swt de moslims leiden en ons eenheid geven. Ameen

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Een van de vele "massacres" daar.
    Allemaal voortkomend uit oog om oog tand om tand mentaliteit van de strijdende militia's.

    RIP al die onschuldigen die daar door vielen.
    No religions of the world is higher than humanity.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Voor velen, bezig met hun eigen luxe leventje, lopend met oogkleppen blijft deze horror geschiedenis een vergeten zaak zoals zovele andere zaken.
    Genocide tegen de mensheid, hoewel ik geen tijdsgenoot was, ik weiger dit ooit te willen of kunnen vergeten.
    Erger nog 36 jaar na deze genocide blijven Palestijnen nog onbeschermd achter terwijl de ganse wereld schaamteloos toekijkt.
    Om weer zo'n slachtpartij te voorkomen moet er ook snel onderhandeld worden!
    Niemand zit op een herhaling te wachten!
    Er móet een Palestijns autonoom gebied komen, dat kan niet anders!

    Maar eerst moeten de Palestijnen ophouden met terreur en stenen gooien!
    Anders wordt er niet onderhandeld, maar gevochten en daar schiet niemand iets mee op!

    Er zijn genoeg Israëlische burgers die inzien dat de staat Israël geen succes is omdat het offer dat de Palestijnen moeten brengen te groot is!

    Maar ik denk echt dat de eerste voorwaarde is: Stoppen met terreur en stenen gooien!

    Het zionisme roept internationaal te veel weerstand op, maar ik persoonlijk hamer écht op het feit dat het zionisme is ontstaan als een reactie op de Jodenhaat in Duitsland en Europa sowieso van de 19e eeuw!
    Dus nog vóór de Holocaust.

    Er waren in de 19e eeuw al nederzettingen in Israël, en de mensen, ongeacht jood of Arabisch, leefden gewoon in vrede met elkaar!

    Deze ellende begon ná de Tweede Wereldoorlog en het gesol met de joden die in sommige gevallen door de Engelsen werden teruggestuurd naar die concentratiekampen!

  5. #20
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    [QUOTE=soennie;133749284]Bedankt zuster voor de herinnering.

    Moge Allah swt de moslims leiden en ons eenheid geven. Ameen[/QUOTE

    Ameen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #21
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Om weer zo'n slachtpartij te voorkomen moet er ook snel onderhandeld worden!
    Niemand zit op een herhaling te wachten!
    Er móet een Palestijns autonoom gebied komen, dat kan niet anders!

    Maar eerst moeten de Palestijnen ophouden met terreur en stenen gooien!
    Anders wordt er niet onderhandeld, maar gevochten en daar schiet niemand iets mee op!

    Er zijn genoeg Israëlische burgers die inzien dat de staat Israël geen succes is omdat het offer dat de Palestijnen moeten brengen te groot is!

    Maar ik denk echt dat de eerste voorwaarde is: Stoppen met terreur en stenen gooien!

    Het zionisme roept internationaal te veel weerstand op, maar ik persoonlijk hamer écht op het feit dat het zionisme is ontstaan als een reactie op de Jodenhaat in Duitsland en Europa sowieso van de 19e eeuw!
    Dus nog vóór de Holocaust.

    Er waren in de 19e eeuw al nederzettingen in Israël, en de mensen, ongeacht jood of Arabisch, leefden gewoon in vrede met elkaar!

    Deze ellende begon ná de Tweede Wereldoorlog en het gesol met de joden die in sommige gevallen door de Engelsen werden teruggestuurd naar die concentratiekampen!

    Vanaf het begin van de joodse kolonisatie is op allerlei manieren geprobeerd het land van Arabieren te zuiveren. De stichters van de staat Israël staken hun streven naar etnische zuiverheid niet onder stoelen of banken.
    Voor de joden is het een westers georiënteerde parlementaire democratie. De niet-joodse bewoners hebben de status van tweederangsburger, voor hen is democratie ver te zoeken. Waarom denk je dat ze met stenen gooien?
    Onderhandelen met een totalitair gedachtengoed zal weinig invloed hebben op een ommekeer.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Waarom denk je dat ze met stenen gooien?
    Stenen gooien helpt niets!
    Niet met stenen gooien en afwachten en je normaal gedragen en de mindere zijn, werkt als een hele lading stenen in de zin van de publieke opinie op je hand krijgen!
    Dat werkt toch veel beter als met stenen gooien?

    Onderhandelen met een totalitair gedachtengoed zal weinig invloed hebben op een ommekeer.
    De Palestijnen zullen wel moeten wil er enig perspectief komen in hun wens naar vrede en een eventueel gedeeld Jerusalem!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Mooi dat jij het hier zet.ik heb het geplaatst op mijn Facebook pagina's en dat doe ik elke jaar net als serbrenica . Vorige jaar ook hier geplaatst maar op dit forum hebben de meeste jongeren geen weet hier van die zijn alleen bezig met duivelse dingen te volgen op Instagram
    Verloren jeugd


    De criminelen van Israël (Sharon) en de christelijke Keteab party zijn hier verantwoordelijk voor.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  9. #24
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Stenen gooien helpt niets!
    Niet met stenen gooien en afwachten en je normaal gedragen en de mindere zijn, werkt als een hele lading stenen in de zin van de publieke opinie op je hand krijgen!
    Dat werkt toch veel beter als met stenen gooien?

    De Palestijnen zullen wel moeten wil er enig perspectief komen in hun wens naar vrede en een eventueel gedeeld Jerusalem!

    De Balfour declaration had er nooit mogen komen, sinds deze heeft Israel zich meer en meer superieur gevoeld erna nog verergert door het Biltmore program en nu gesteund door Trump.

    In de laatste 100 jaar zijn er 3.5 miljoen joden naar Israel verhuist dankzij de racistische “ wet op de terugkeer”.
    Eigenlijk heeft men door de jaartelling heen steeds meer toegiften gedaan aan Israel.
    Wist je dat Ariel Sharon eigenlijk gewoon Ariel Scheinerman heette? Het is een traditie onder Joodse kolonisators om hun oerdegelijke Duitse naam te veranderen in iets dat wat Hebreeuwser klinkt, om zo wat meer credibiliteit te verlenen aan hun claim op Palestina.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  10. #25
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Mooi dat jij het hier zet.ik heb het geplaatst op mijn Facebook pagina's en dat doe ik elke jaar net als serbrenica . Vorige jaar ook hier geplaatst maar op dit forum hebben de meeste jongeren geen weet hier van die zijn alleen bezig met duivelse dingen te volgen op Instagram
    Verloren jeugd


    De criminelen van Israël (Sharon) en de christelijke Keteab party zijn hier verantwoordelijk voor.
    Mooi initiatief Zakof, als het afdoende is stel ik mijn eigen wel in vraag.
    Meeste zijn zich niet bewust en leven liever in een onrealistische bubble van Instagram, genot en luxe.
    Tot het moment dat de geschiedenis de tijd inhaalt.
    Ja spijtig zeker.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    De Balfour declaration had er nooit mogen komen, sinds deze heeft Israel zich meer en meer superieur gevoeld erna nog verergert door het Biltmore program en nu gesteund door Trump.

    In de laatste 100 jaar zijn er 3.5 miljoen joden naar Israel verhuist dankzij de racistische “ wet op de terugkeer”.
    Eigenlijk heeft men door de jaartelling heen steeds meer toegiften gedaan aan Israel.
    Wist je dat Ariel Sharon eigenlijk gewoon Ariel Scheinerman heette? Het is een traditie onder Joodse kolonisators om hun oerdegelijke Duitse naam te veranderen in iets dat wat Hebreeuwser klinkt, om zo wat meer credibiliteit te verlenen aan hun claim op Palestina.
    Wij beiden staan dus loodrecht tegenover elkaar!
    Het is een zaak van vóór of tegen en een middenweg schijnt er niet te zijn!
    Maar als het dan zo is en ik moet partij kiezen, doe ik dat voor de bewoners van Israël, maar niet voor de zionisten.
    Ik vind het niet juist dat de Palestijnen de volle hardheid van dat zionisme te verduren krijgen dat vind ik écht minder!
    Als de zionisten rechtvaardiger als nu waren, hadden ze Europa al lang vernietigd als wraak om de Holocaust!
    En eerlijk gezegd zou ik daar helemaal niet zo mee zitten en misschien gebeurt dat nog weleens!
    Maar boven alles is dat ik van de vrede houd, maar ook van de waarheid en de gerechtigheid!

  12. #27
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Wij beiden staan dus loodrecht tegenover elkaar!
    Het is een zaak van vóór of tegen en een middenweg schijnt er niet te zijn!
    Maar als het dan zo is en ik moet partij kiezen, doe ik dat voor de bewoners van Israël, maar niet voor de zionisten.
    Ik vind het niet juist dat de Palestijnen de volle hardheid van dat zionisme te verduren krijgen dat vind ik écht minder!
    Als de zionisten rechtvaardiger als nu waren, hadden ze Europa al lang vernietigd als wraak om de Holocaust!
    En eerlijk gezegd zou ik daar helemaal niet zo mee zitten en misschien gebeurt dat nog weleens!
    Maar boven alles is dat ik van de vrede houd, maar ook van de waarheid en de gerechtigheid!
    Hoe kan je vrede creëren als je je eigen het vruchtbaarste, grootste, beste en mooiste zelf toe-eigent?
    En blijft toe-eigenen...
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Wij beiden staan dus loodrecht tegenover elkaar!
    Het is een zaak van vóór of tegen en een middenweg schijnt er niet te zijn!
    Maar als het dan zo is en ik moet partij kiezen, doe ik dat voor de bewoners van Israël, maar niet voor de zionisten.
    Ik vind het niet juist dat de Palestijnen de volle hardheid van dat zionisme te verduren krijgen dat vind ik écht minder!
    Als de zionisten rechtvaardiger als nu waren, hadden ze Europa al lang vernietigd als wraak om de Holocaust!
    En eerlijk gezegd zou ik daar helemaal niet zo mee zitten en misschien gebeurt dat nog weleens!
    Maar boven alles is dat ik van de vrede houd, maar ook van de waarheid en de gerechtigheid!
    Euhm is deze reactie serieus?

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Euhm is deze reactie serieus?
    Vraag maar!

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Hoe kan je vrede creëren als je je eigen het vruchtbaarste, grootste, beste en mooiste zelf toe-eigent?
    En blijft toe-eigenen...
    Dat valt bijna niet uit te leggen, omdat het aannames zijn!
    Het Beloofde land met als hoofdstad Jerusalem.
    Hoe dat zijn moet voor de Palestijnen vraagt om onderhandelingen!
    En onderhandelen doe je tijdens een wapenstilstand.
    Dus : Alsjeblieft Palestijnen: Gooi niet meer met stenen en steek geen mensen meer in hun rug en onderhandel daarmee!
    Zorg dat je de publieke opinie meer op je hand krijgt en die publieke opinie kiest altijd voor afzien van geweld!