1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Waarom ga je in discussie met de kufar, hij en zijn soort zijn die lelijke mislukte reageerders op youtube, onwaardig om tegen te praten als ze zelf niet beseffen, geen zelf besef betekend een gebrek aan empathie en een laag i.q.


    Klopt ik ga slapen

  2. #17
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Haido Bekijk reactie
    Ik vraag mij af hoe ze zijn wanneer de camera's uit zijn.

    Wat is dat een fucking kwelling trouwens, aan iemand vertellen dat ze prachtig is terwijl ze er niet uit ziet.
    Soms is het zelfs verkeerd zulke behinderden de verkeerde prikkels of stimulans te geven.
    Hier zijn ze high sensitive voor.
    Beter gewoon als een normaal lid van het huisgezin behandelen.

    Begrijp me niet verkeerd het is een zware last en zeker een hele opgave.

    Reacties die men geeft bij het filmpje zijn dan ook heel kort door de bocht.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Zulke mensen hebben stoten op hun kaak nodig naar mijn mening.

  4. #19
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Haido Bekijk reactie
    Dat is fucking bullshit, als je een goed hart hebt dan denk je vanuit de belangen van de ander.

    Is die meid op lange termijn beter of slechter af als je haar leugens gaat vertellen? Gaat ze zich beter of slechter voelen als je tegen haar zegt dat ze mooi is terwijl ze weet dat ze fucking lelijk is?

    Fuck virtue signalling.
    Liefde geven. Dus niet kwetsen, iedere mens is mooi op zijn manier.

    Daarnaast is het juist beter dit kind te vertellen dat ze mooi is. Waarom zou je haar zeggen dat hoe ze eruit ziet negatief is? Dan komt er nog een last die ze moet dragen, weten dat haar familie haar niet waardeert.
    Geduld is de sleutel

  5. #20
    .

    Reacties
    1.331
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Laten we eerlijk zijn. Toen ik het voor het eerst zag schrok ik er ook van.
    Waarom? Omdat je het niet gewend bent te zien.
    Naarmate het filmpje vorderde wende ik ook aan het uiterlijk van het meisje en ervoer ik het als niet-eng of erg.