1. #1
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Sweet Sophia



    https://www.youtube.com/watch?v=gwNQqnEYMXw&t=3s

    Wat jullie hier van vinden mogen jullie natuurlijk zelf weten, maar ik zelf ben al een tijdje mening moe, en het feit dat mensen denken dat ze een mening moeten geven is al de stap naar verdeeltheid,
    maar wat ik hier lees is gewoon een stapje onmenselijke onvolwassenheid, en triggerd mij nog erger dat de mens op dit moment het gevaarlijkste wezen op deze planeet is,
    als er voor dit soort mensen zoals Sophia geen fatsoen en schaamte en respect meer is, wees dan voorbereid op wat er komen gaat of wat er met jou gaat gebeuren of je familie.

    Hier wat reacties, ik heb wel opzettelijk de negatieve reacties eruit gehaalt.


    Ahmad Khan
    Ahmad Khan
    3 hours ago
    I'm sorry, but I won't put up a facade like most people here; with all due respect if I saw her in real life if want nothing to do with her, it just makes me so uncomfortable and I'm sorry that she has to live like this.

    reactie op deze man zijn mening: Drink Me
    Drink Me
    2 hours ago
    Thank you for being one of the few people on here who have decided not to lie to themself

    Diego Garcia
    Diego Garcia
    1 hour ago
    I appreciate people that speak truth. It sounds harsh, i definitely realize that, but for people to just lie just makes it worse idk

    Mensen die andere mensen toejuichen dat ze het goed vinden dat hij niet kiest voor respectvol te zijn maar zijn groffe respectloze egoistische mening geeft.
    Echt mensen juichen hier de mening toe ipv dat ze dit meisje of de ouders beschermen die dit allemaal zullen lezen.

    TheHunter5301
    TheHunter5301
    3 hours ago
    The brother is a profesional liar

    nut master
    nut master
    3 hours ago
    her parents are foul for keeping her alive IDC... what kind of quality of life is that???
    147

  2. #2
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Soup Hummer
    Soup Hummer
    3 hours ago
    Ok let’s all be honest to ourselfs, she isn’t physically pretty or cute and it looks like she’s honestly suffering....I feel so bad for her...idk how this family is doing it so god help me

    Jarek Kozak
    Jarek Kozak
    3 hours ago
    I'm so sorry but SHE LOOKS LIKE THE SPITTER FROM LEFT FOR DEAD HAHAHHA

    EndlessCycleOfPride
    EndlessCycleOfPride
    3 hours ago
    She shouldn't have been born.

    Darkshroud
    Darkshroud
    2 hours ago (edited)
    Do you want to be mercifully killed?
    Yes
    But tbh, nobody should live like this, I mean come on

  3. #3
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Dit is maar een kleine greep uit de reacties op Youtube op dit filmpje, en wat doet dit meisje verkeerd of de ouders?
    haar liefhebben en verzorgen en het kleine broertje doet ook zijn best, hoe moeilijk moet het wel niet zijn om op die leeftijd een zusje te hebben die dit heeft en dan nog zo zorgzaam en respectvol zijn op die leeftijd.

    We hebben het hier over massa's mensen achter hun computertje die hun mening willen geven over iemand een jong meisje die een serieuze aandoening heeft,
    digitale terreur reacties.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Meskina. Ook zij heeft gewoon recht op leven en mensen die haar uitlachen die sporen niet.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    405
    31-12-2012

    Ongelofelijk, sprakeloos hoe mensen zulke reacties durven te typen en te plaatsen. Where is the love people?

  6. #6
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Meskina. Ook zij heeft gewoon recht op leven en mensen die haar uitlachen die sporen niet.
    Mensen praten gewoon dat ze niet het recht heeft om te leven want ze lijd, gewoon vreemde mensen ver van hun vandaan.

  7. #7
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door kortmeisje Bekijk reactie
    Ongelofelijk, sprakeloos hoe mensen zulke reacties durven te typen en te plaatsen. Where is the love people?
    Ik hoef niet gelijk zoetsappige liefde te zien, maar waar is de mannelijkheid, het respect, als dit soort minderheden zulke behandelingen krijgen, waar is de beschaving, waar worden deze reageerders thuis mee opgevoed.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    405
    31-12-2012

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik hoef niet gelijk zoetsappige liefde te zien, maar waar is de mannelijkheid, het respect, als dit soort minderheden zulke behandelingen krijgen, waar is de beschaving, waar worden deze reageerders thuis mee opgevoed.
    Dat bedoelde ik ook met ‘love’

  9. #9
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door kortmeisje Bekijk reactie
    Dat bedoelde ik ook met ‘love’
    Ok, thanks.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Mensen praten gewoon dat ze niet het recht heeft om te leven want ze lijd, gewoon vreemde mensen ver van hun vandaan.


    Dat zijn robots geen mensen. Mensen zijn er nog maar heel weinig van

  11. #11
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Die moeder (en vader denk ik?) heeft haar kinderen echt uitstekend opgevoed. Zo ongelooflijk respectvol. Zij hebben een waanzinnige basis waar zij de rest van hun leven nog profijt van zullen hebben. Die misselijkmakende reacties houd je altijd, jammer genoeg.

    Echt mooi om te zien. Ik kende dit niet. Thanks for sharing.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Haido Bekijk reactie
    Ik vraag mij af hoe ze zijn wanneer de camera's uit zijn.

    Wat is dat een fucking kwelling trouwens, aan iemand vertellen dat ze prachtig is terwijl ze er niet uit ziet.



    Mensen (dus geen robots) leven liever met iemand met een goed hart dan met een niet misvormd uiterlijk. Ik laat goed uiterlijk bewust achterwege want als het binnen niet goed is straal je dat ook uit.

  13. #13
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Die moeder (en vader denk ik?) heeft haar kinderen echt uitstekend opgevoed. Zo ongelooflijk respectvol. Zij hebben een waanzinnige basis waar zij de rest van hun leven nog profijt van zullen hebben. Die misselijkmakende reacties houd je altijd, jammer genoeg.

    Echt mooi om te zien. Ik kende dit niet. Thanks for sharing.
    Your welcome.

  14. #14
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Mensen (dus geen robots) leven liever met iemand met een goed hart dan met een niet misvormd uiterlijk. Ik laat goed uiterlijk bewust achterwege want als het binnen niet goed is straal je dat ook uit.
    Waarom ga je in discussie met de kufar, hij en zijn soort zijn die lelijke mislukte reageerders op youtube, onwaardig om tegen te praten als ze zelf niet beseffen, geen zelf besef betekend een gebrek aan empathie en een laag i.q.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Haido Bekijk reactie
    Dat is fucking bullshit, als je een goed hart hebt dan denk je vanuit de belangen van de ander.

    Is die meid op lange termijn beter of slechter af als je haar leugens gaat vertellen? Gaat ze zich beter of slechter voelen als je tegen haar zegt dat ze mooi is terwijl ze weet dat ze fucking lelijk is?

    Fuck virtue signalling.


    Het zijn geen leugens maar hoe sommige mensen haar echt zien.
    Weet je wat ik lelijk vind? Mensen die zichzelf laten verbouwen met botox en filers en die gras eten ipv brood