1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Oké papegaai met 14 man Real!
    Je bedoelt 15 man varcelona

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Je bedoelt 15 man varcelona
    Nee VARdrid 14 man

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    2015 op eigen kracht.
    Real met 14 man nodig om de CL te kopen


    Thalla a papegaai!
    Je mag er maar 11 opstellen?

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Nee VARdrid 14 man
    Varcelona klinkt beter

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Je mag er maar 11 opstellen?
    Dat meen je niet Realfan?

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Varcelona klinkt beter
    Daarom had VARdrid 3 CL gekocht met 14 man!

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Hopen dat binnen 3 weken Liverpool - Man City ook zo’n soortgelijke wedstrijd wordt op Anfield, dan ben ik er live bij.
    Bsachtek bro!

    Hoe ben je aan die kaarten gekomen? Hoofdprijs via ticket center?

    Reguliere verkoop in Liverpool is onmogelijk. Seizoenkaarthouders en lokalen in de wijk van liverpool en directe omgeving hebben voorrang. Daarna zijn de tickets uitverkocht.

    Vorig jaar wilde ik Liverpool- Manchester united kijken. Geen tickets beschikbaar via reguliere verkoop helaas. Ik was toen maar city - stoke gaan kijken. Had ik de trein gepakt van liverpool naar Manchester.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Liverpool en PSG zie ik beiden geen CL winnen. Te wisselvallig.

    Zal tussen deze clubs gaan: Real, Barça, Bayern en Juve.
    Liverpool is dit seizoen niet te wisselvallig. Ze hebben alles gewonnen dit seizoen.

    Jouw lijstje + man city en Liverpool zijn favoriet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Bsachtek bro!

    Hoe ben je aan die kaarten gekomen? Hoofdprijs via ticket center?

    Reguliere verkoop in Liverpool is onmogelijk. Seizoenkaarthouders en lokalen in de wijk van liverpool en directe omgeving hebben voorrang. Daarna zijn de tickets uitverkocht.

    Vorig jaar wilde ik Liverpool- Manchester united kijken. Geen tickets beschikbaar via reguliere verkoop helaas. Ik was toen maar city - stoke gaan kijken. Had ik de trein gepakt van liverpool naar Manchester.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Via een contact die zelf in Liverpool woont en leeft, hijzelf is een Hollander. Hij woont een steenworp van Anfield Road. Als het niet via hem was, zou ik wellicht nooit aan tickets zijn geraakt tenzij de hoofdprijs inderdaad. Hij heeft ook een eigen website waar zijn persoonlijke gegevens op staan om hem te bereiken: www.liverpoolreizen.nl

    De prijzen voor de topwedstrijden op Anfield kosten allemaal 250 pond, ik had mijn tickets net voor het WK al besteld toen het wedstrijdschema van het nieuwe seizoen in Engeland net bekend was gemaakt. Anders was ik kansloos, tickets vliegen door de deur gewoon.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Via een contact die zelf in Liverpool woont en leeft, hijzelf is een Hollander. Hij woont een steenworp van Anfield Road. Als het niet via hem was, zou ik wellicht nooit aan tickets zijn geraakt tenzij de hoofdprijs inderdaad. Hij heeft ook een eigen website waar zijn persoonlijke gegevens op staan om hem te bereiken: www.liverpoolreizen.nl

    De prijzen voor de topwedstrijden op Anfield kosten allemaal 250 pond, ik had mijn tickets net voor het WK al besteld toen het wedstrijdschema van het nieuwe seizoen in Engeland net bekend was gemaakt. Anders was ik kansloos, tickets vliegen door de deur gewoon.
    Met andere woorden via een ticket center van je vriend. Waarschijnlijk heeft hij een mooi prijsje voor je gemaakt.

    Tickets waren na wk nog niet vrijgegeven. Alleen voor ticket centers misschien. Wedstrijden op anfield zijn vrijwel altijd uitverkocht. Zij hebben een goede fanbase.

    Liverpool is een mooie stad. Ik hoop dat jij in centrum verblijft. Je hebt een straat met halal eten en zelfs Marokkaanse restaurants.

    Tussen anfield en everton zit een parkje. Vanaf bovenste verdieping van anfield stadion zie je aan de overkant een grote blauwe Ikea stadion. In dezelfde wijk.

    Ik kan je niet echt een tip geven wat je nog meer moet bezoeken maar als je tijd hebt: neem de trein naar Manchester. Dat is echt een mooie stad.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.