1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    als marokaanse vrouwe niet zo naar aandacht smachte

    dan had ik waarschijnlijk vaker interesse in ze gehad. wat ik vaak heb meegemaakt laatste tijd waneer mij aandacht word getrokke en dan dat het toch zo een aandacht junk weer blijkt te zijn uiteindelijk. marokaanse vrouwe zijn te vaak aandachthoertjes ik snap niet waarom ze zo zijn. Mohim tip voor jullie vrouwe, het is een afknapper waneer je zo in elkaar zit dus check yoself befo you reck yoself

  2. #2
    α

    Reacties
    2.303
    07-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Want de Marokkaanse man is echt om naar huis over te schrijven. Wij zijn gewoon een fucked up volk.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    35
    25-08-2018

    Citaat Geplaatst door Demure Bekijk reactie
    Want de Marokkaanse man is echt om naar huis over te schrijven. Wij zijn gewoon een fucked up volk.
    Eindelijk iemand die het begrijpt.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Weet je wat het is met Marokkanen en partners uitkiezen. Je moet gewoon goed zoeken en geluk hebben om er eentje te vinden die normaal is en toch leuk, mooi, knap, slim, grappig en super leuk is.

    Speld in een hooiberg.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    49
    28-08-2012

    Citaat Geplaatst door Demure Bekijk reactie
    Want de Marokkaanse man is echt om naar huis over te schrijven. Wij zijn gewoon een fucked up volk.
    Spreek voor jezelf meisje. Dat jij jezelf tot een fucked up volk rekent, mag je lekker zelf weten maar spreek niet namens 34 miljoen Marokkanen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Weet je wat het is met Marokkanen en partners uitkiezen. Je moet gewoon goed zoeken en geluk hebben om er eentje te vinden die normaal is en toch leuk, mooi, knap, slim, grappig en super leuk is.

    Speld in een hooiberg.
    ze hoef van mij niet de knapste te zijn ook niet grappig. Normaal is alles wat ik wil mqar dat smachte naar aandacht zie ik te vaak bij ze. wallah bescheidenheid staat zo veel leuker. Ik snap niet waarom dat zo weinig voorkomt is mij een raadsel. Nederlanders zijn meer bescheide dat sowieso

  7. #7
    α

    Reacties
    2.303
    07-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door XGuardianAngelX Bekijk reactie
    Spreek voor jezelf meisje. Dat jij jezelf tot een fucked up volk rekent, mag je lekker zelf weten maar spreek niet namens 34 miljoen Marokkanen.
    En toch heb ik het gedaan jongetje.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    ze hoef van mij niet de knapste te zijn ook niet grappig. Normaal is alles wat ik wil mqar dat smachte naar aandacht zie ik te vaak bij ze. wallah bescheidenheid staat zo veel leuker. Ik snap niet waarom dat zo weinig voorkomt is mij een raadsel. Nederlanders zijn meer bescheide dat sowieso
    Bedoel je make-up en hard praten?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Bedoel je make-up en hard praten?
    ja dat onderander maar ook de lichaamhouding hoe ze erbij staan alsof ze gezien moete worde egt een schandalige wijve man. Normale meide welo