MVC Lid

Reacties
    1.387
    28-07-2018

Willen die buttergra en oversekste loser beiden even richting de Ikea gaan en mij met rust laten.

Verbannen

Reacties
    367
    12-08-2018

Je bent naïef. Vertrouw vooral leden.

Reacties
    1
    07-08-2018

wrm zijn al die kechs jaloers ??

MVC Lid

Reacties
    246
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door Ladyyyy Bekijk reactie
    Ben je de weg kwijt jongen? Of verbreek je graag beloftes? Lieg je graag tegen mensen? Laat je ze vaker wachten?
    ah soma fatnose ben je weer aan het trippe oela. ik laat je wel verder met geeste prate ik ben weg

Verbannen

Reacties
    367
    12-08-2018

Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    ah soma fatnose ben je weer aan het trippe oela. ik laat je wel verder met geeste prate ik ben weg

CHAMP13NS

Reacties
    35.551
    09-01-2011

Wat een lijst wel niet losmaakt bij leden.

Jullie mogen best mijn plek op die lijst hebben als reputatie jullie zo erg boeit. Yitan.

MVC Lid

Reacties
    1.387
    28-07-2018

Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie

Jullie mogen best mijn plek op die lijst hebben als reputatie jullie zo erg boeit. Yitan.
    Hahaha goeie social experiment he, je ziet gelijk wie zich gekwetst voelt.

Reacties
    1
    07-08-2018

Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie

CHAMP13NS

Reacties
    35.551
    09-01-2011

Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Hoe de afgunst en jaloezie er gewoon vanaf spat bij zulke topics ''Ewww nee, die en die moeten er niet op. Die en die moeten er juist niet op! Ughhh die en die zijn juist helemaal niet lief!"

Kowed joh.

MVC Lid

Reacties
    1.387
    28-07-2018

Hoe de afgunst en jaloezie er gewoon vanaf spat bij zulke topics ''Ewww nee, die en die moeten er niet op. Die en die moeten er juist niet op! Ughhh die en die zijn juist helemaal niet lief!"

Kowed joh.
    Hahahaha slangenkuil.

MVC Lid

Reacties
    246
    01-08-2016

gaat denk ik meer om geloofwaardigheid dan jaloezie. niemand hou van neppe figure zoals utrechter

Verbannen

Reacties
    367
    12-08-2018

Kowed joh.
    Het gaat niet om jaloezie. Een mening uiten heeft niks te maken met jaloezie. Lijstjes zijn sowieso dom. Leden vertrouwen is nog dommer.

MVC Lid

Reacties
    246
    01-08-2016

ik ga je zegge utrechter ik heb zo een neppe figuur als jou ooit helemaal de tering geslage en toen kwam ik hem tege paar jaar later was die een egte man geworde niet meer een flikkertje om in de smaak te valle maar gewoon een egte kerel. ik heb mij excuses aangebode aan hem en hij had me vergeve

Verbannen

Reacties
    367
    12-08-2018

Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    ik ga je zegge utrechter ik heb zo een neppe figuur als jou ooit helemaal de tering geslage en toen kwam ik hem tege paar jaar later was die een egte man geworde niet meer een flikkertje om in de smaak te valle maar gewoon een egte kerel. ik heb mij excuses aangebode aan hem en hij had me vergeve
    Tijd voor medicatie.

Verbannen

Reacties
    294
    28-07-2018

Hahahahahahahaha