1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door Poison. Bekijk reactie
    Lmao sommige mensen in jouw lijst hebben rustig dingen doorverteld waarvan ze t niet moesten doen. Ik al maar niet zeggen wie want ik ben 3ayak betrouwbaar.
    Uit mijn ervaring zijn het gewoon relaxe down to earth mensen. Ieder zo zijn eigen karakter en me lijst heeft ook niks te maken met perfectie.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door 0ffline. Bekijk reactie
    miem is kech
    Je bent zelf een kech wat doe jij 6 uur in de ochtend buiten net terug van clubs? Ik ga jou op de vluchtstrook droppen.

  3. #33
    ʕ•ᴥ•ʔ

    Reacties
    5
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Uit mijn ervaring zijn het gewoon relaxe down to earth mensen. Ieder zo zijn eigen karakter en me lijst heeft ook niks te maken met perfectie.
    Maar ze zijn niet betrouwbaar. Dat is mijn punt. Ik zou niemand hier vertrouwen tbh.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Willen die buttergra en oversekste loser beiden even richting de Ikea gaan en mij met rust laten.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ladyyyy Bekijk reactie
    Ben je de weg kwijt jongen? Of verbreek je graag beloftes? Lieg je graag tegen mensen? Laat je ze vaker wachten?
    ah soma fatnose ben je weer aan het trippe oela. ik laat je wel verder met geeste prate ik ben weg

  6. #36
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Wat een lijst wel niet losmaakt bij leden.

    Jullie mogen best mijn plek op die lijst hebben als reputatie jullie zo erg boeit. Yitan.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Wat een lijst wel niet losmaakt bij leden.

    Jullie mogen best mijn plek op die lijst hebben als reputatie jullie zo erg boeit. Yitan.
    Hahaha goeie social experiment he, je ziet gelijk wie zich gekwetst voelt.

  8. #38
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Hahaha goeie social experiment he, je ziet gelijk wie zich gekwetst voelt.
    Hoe de afgunst en jaloezie er gewoon vanaf spat bij zulke topics ''Ewww nee, die en die moeten er niet op. Die en die moeten er juist niet op! Ughhh die en die zijn juist helemaal niet lief!"

    Kowed joh.

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Hoe de afgunst en jaloezie er gewoon vanaf spat bij zulke topics ''Ewww nee, die en die moeten er niet op. Die en die moeten er juist niet op! Ughhh die en die zijn juist helemaal niet lief!"

    Kowed joh.
    Hahahaha slangenkuil.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    gaat denk ik meer om geloofwaardigheid dan jaloezie. niemand hou van neppe figure zoals utrechter

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    ik ga je zegge utrechter ik heb zo een neppe figuur als jou ooit helemaal de tering geslage en toen kwam ik hem tege paar jaar later was die een egte man geworde niet meer een flikkertje om in de smaak te valle maar gewoon een egte kerel. ik heb mij excuses aangebode aan hem en hij had me vergeve

  12. #42
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Mohiem, jullie doen je ding maar.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Als mensen negatieve ervaringen of gevoelens over mij hebben, of iets hebben gezien/gehoord van/over mij: graag feedback. Ik sta er wel open voor. Gooi het eruit.

    Ps. Anoniem mag ook btw, gewoon goed onderbouwen. In illi Nls mag ook, als je maar niet gaat schelden enz. Op niveau blijven graag.

    https://curiouscat.me/Kajol
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    ik ga je zegge utrechter ik heb zo een neppe figuur als jou ooit helemaal de tering geslage en toen kwam ik hem tege paar jaar later was die een egte man geworde niet meer een flikkertje om in de smaak te valle maar gewoon een egte kerel. ik heb mij excuses aangebode aan hem en hij had me vergeve
    Mooi verhaal gaan we niets mee doen.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Als mensen negatieve ervaringen of gevoelens over mij hebben, of iets hebben gezien/gehoord van/over mij: graag feedback. Ik sta er wel open voor. Gooi het eruit.

    Ps. Anoniem mag ook btw, gewoon goed onderbouwen. In illi Nls mag ook, als je maar niet gaat schelden enz. Op niveau blijven graag.

    https://curiouscat.me/Kajol
    No niet ons lokken met je sluipreclame.