I

Reacties
    3.549
    23-01-2017

Citaat Geplaatst door egrie Bekijk reactie
    .
    Mijn reactie sloeg op jouwe domme reactie, als jij dom gaat doen dan ik ook natuurlijk.
    Dus over welke school hebben we het?

MVC Lid

Reacties
    695
    17-09-2012

Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Mijn reactie sloeg op jouwe domme reactie, als jij dom gaat doen dan ik ook natuurlijk.
    Dus over welke school hebben we het?

De school waar jij geleerd hebt dat wetgeving, die onderscheid maakt tussen groepen mensen, niet racistisch en/of discriminerend is

I

Reacties
    3.549
    23-01-2017

Citaat Geplaatst door egrie Bekijk reactie
    De school waar jij geleerd hebt dat wetgeving, die onderscheid maakt tussen groepen mensen, niet racistisch en/of discriminerend is
    Als ik eerlijk ben, vind ik je te dom en te min om nog mee in gesprek te gaan, de domheid en bekrompenheid is zo enorm aanwezig dat het buitenom vervelend ook zwaar irritant is, misschien minder alchohol zuipen als je met iemand gaat discussieren en vooral niet denken dat je het allemaal weet en bent en je vanuit een bevoorrechte positie spreekt.

MVC Lid

Reacties
    695
    17-09-2012

Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Als ik eerlijk ben, vind ik je te dom en te min om nog mee in gesprek te gaan, de domheid en bekrompenheid is zo enorm aanwezig dat het buitenom vervelend ook zwaar irritant is, misschien minder alchohol zuipen als je met iemand gaat discussieren en vooral niet denken dat je het allemaal weet en bent en je vanuit een bevoorrechte positie spreekt.

Ik voel me ook bijzonder bevoorrecht dat je toch wat tijd aan me wou besteden

MVC Lid

Reacties
    3.086
    13-02-2007

Die LageBrug toch.
    Een HogeBrug zal het nooit worden ...

MVC Lid

Reacties
    32.673
    13-03-2012

Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Ga je gang zou ik zeggen!

Jij weer
    Help Tarik ibn ali
    Help tarik ibn ali
    Help tariq ibn ali

MVC Lid

Reacties
    32.673
    13-03-2012

Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    och gossie, km maar laat maar komen die traantjes, doe maar ff huilie huilie. dat lucht op.

misschien
    huillie huillie doen omdat je achterste uit elkaar getrokken is is veel erger
    Help Tarik ibn ali
    Help tarik ibn ali
    Help tariq ibn ali